کد خبر 1459986
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
سردار محمدیان

سردار محمدیان برنامه‌های خود برای فرماندهی تهران بزرگ را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پایتخت با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور و سایر مقامات و مسوولان کشوری و لشکری در حسینیه ۱۴ معصوم(ع) ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

برپایه این گزارش سردار عباسعلی محمدیان جایگزین سردار رحیمی شده و به سمت فرمانده انتظامی پایتخت منصوب شد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم معارفه خود با تشکر از تشریف فرمایی فرمانده کل انتظامی و سایر مقامات و مسوولان کشوری و لشگری از حسن اعتماد سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور تشکر کرد و اظهار داشت: پیشینه خدمت و تجربه انتظامی اینجانب در پایتخت این امید را بر می انگیزد که با استعانت و تدابیر در راستای برقراری نظم و امنیت بدون وقفه ماموریت ها را تداوم بخشیم؛ آن هم در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب رضایت خداوند و در جهت تامین امنیت مردم و در راستای عملیاتی شدن پلیس.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای عملیاتی شدن پلیس در تراز انقلابی، مردمی و فدایی از طریق مسئولیت پذیری و مردمداری و مشارکت عمومی اقدامات خود را پیش می‌بریم.

وی در ادامه به بحث تکریم ارباب رجوع، اشراف اطلاعاتی، سالم سازی محیط و... پرداخت و گفت: در حوزه پیشگیری، کشف و حمایت های قضایی باید تحولی صورت بگیرد.

سردار محمدیان در خاتمه با اشاره به آیه شریفه ۵۸ سوره نساء خاطرنشان کرد: عهد می بندم که تا آخرین قطره خون از آرمان های امام، انقلاب و شهدا پاسداری کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس