پلیس

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه اکنون با پلیسی روبرو هستیم که امیدبخش برای مردم در ناامنی، سیل و حوادث گوناگون است، گفت: پلیس امروز برای حفظ جان مردم از خود هزینه می‌کند.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در هفتمین رزمایش پلیس بزرگراه کشور اظهارکرد: در این مرحله طرح، ١٨٠ دستگاه خودرو پلیس برای بزرگراه های ١٢ استان تحویل می شود و برنامه ریزی برای تحویل ۴۵۰ تا ۶۰۰ دستگاه خودروی جدید برای ورود به بزرگراه های کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور می تواند ویترین پایش کشور باشد، تاکید کرد: افزایش خدمت رسانی به مردم و نتایج موثر آن نشان می دهد که باید سال بعد این خدمات افزایش یابد و این بالاترین دستاورد و افتخار برای پلیس است.

سردار رادان حفظ جان مردم را حفاظت از سرمایه انسانی برشمرد و گفت: در کنار حفظ جان مردم ارتقای سرمایه اجتماعی دیگر وظیفه و اولویت پلیس است که باید به آن افتخار کنیم، طبیعی است مردم قانون و رعایت آن را دوست دارند.

وی افزود: بیش از ٩٠ درصد مخاطبین پلیس در جاده ها قانون را رعایت می کنند و حفظ قانون را برای خود واجب الاجرا می دانند و پلیس باید با درصد اندک بی نظم کنندگان و خاطیان قانون با قاطعیت برخورد کند.


در حاشیه این رزمایش نخستین مرکز پاسخگویی پلیس راهور فراجا افتتاح شد.این مرکز باهدف پاسخگویی به مسائل و خدمات پلیس راهور راه اندازی شده است که به صورت ٢٤ ساعته جوابگوی نیاز مردم و متقاضیان خواهد بود .همچنین افتتاح ١٣ پایگاه پلیس راه در ١٣ استان از دیگر برنامه امروز فرمانده انتظامی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    4 0
    پلیس اقتصادی رابرای نابودی مجرمان اقتصادی بخصوص مسئولین بکارگیری کنیدباتفتیش درساختاررای وحقوق و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس