گزارش اتحادیه جهانی کشتی از حضور شاهین ایرانی در زاگرب

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به حضور تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در زاگرب نوشت: شاهین ایرانی به دنبال بازگرداندن قدرت گذشته خود است.

به گزارش مشرق، پیکارهای کشتی رنکینگ‌دار زاگرب از امروز با رقابت‌های رشته آزاد آغاز می‌شود و تا ۱۶ بهمن ماه ادامه دارد. تیم کشتی آزاد با ۶ ورزشکار و تیم کشتی فرنگی با ۱۸ نماینده در این دوره از مسابقات حضور دارد. این نخستین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ است. مسابقات دیگر اتحادیه جهانی در قاهره، بیشکک و بوداپست برگزار می‌شود.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به حضور کشتی‌گیران ایران در این مسابقات گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز از ایران حضور دارد و باید با رقیب سرسختی به نام الدار عزیزلی دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان از جمهوری آذربایجان برای رسیدن به قهرمانی مبارزه کند. این ۲ کشتی‌گیر مدعی اصلی وزن ۵۵ کیلوکگرم به شمار می‌روند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم نامدارانی مانند مراد ممدوف از جمهوری آذربایجان، نیهات ممدلی از ترکیه و مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی از ایران حضور دارند و مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. در وزن ۶۷ کیلوگرم نیز سیددانیال سهرابی دارنده طلای امیدهای جهان از ایران به همراه جعفراف از جمهوری آذربایجان و آتابایف از ازبکستان حضور دارند. در این وزن اورتا از کوبا نیز از وزن ۶۰ کیلوگرم به ۶۷ کوچ کرده است.

محمدعلی گرایی دیگر نماینده ایران در وزن ۷۷ کیلوگرم است در این وزن سلیمان‌اف از جمهوری آذربایجان، آیک از بلغارستان، یونس بسار از ترکیه مدعی به شمار می‌روند. محمدعلی در این وزن به دنبال بازگرداندن شکوه از دست رفته خود است.

پویا دادمرز، مهدی جواهری، مهدی محسن‌نژاد، امیررضا ده‌بزرگی، ایمان محمدی، عارف محمدی، سیددانیال سهرابی، رضا عباسی، امیر عبدی، سجاد ایمن‌طلب، محمدعلی گرایی، امین کاویانی‌نژاد، پژمان پشتام، علیرضا مهمدی، ناصر علیزاده، حمیدرضا بادکان، علی‌اکبر یوسفی و امیر قاسمی‌منجزی به عنوان ملی‌پوشان فرنگی کار کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد فرودگاه زاگرب شد.

این مسابقات در استادیوم Dom Sportova زاگرب برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های رنکینگ‌دار زاگرب به شرح زیر است:

گزارش اتحادیه جهانی کشتی از حضور شاهین ایرانی در زاگرب

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس