خط ویژه| ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

آیا رسانه‌هایی از جمله اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا و اشخاصی همچون فرح و ربع پهلوی و حامد اسماعیلیون به دنبال افتخارآفرینی ایران در جهان هستند؟

به گزارش مشرق، آیا رسانه‌هایی از جمله اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا و اشخاصی همچون فرح و ربع پهلوی و حامد اسماعیلیون به دنبال افتخارآفرینی ایران در جهان هستند؟

*******

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر

در ادامه جنگ ترکیبی علیه مردم ایران، دیروز در خبرها اعلام شد که شروین حاجی پور برای بهترین آهنگ در زمینه (تغییرات اجتماعی) برنده جایزهٔ «گِرمی» شد و این جایزه را از همسر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا دریافت کرد.

پس از انتشار این خبر، رسانه‌های معاند از جمله صدای آمریکا، بی بی سی فارسی، اینترنشنال، رادیو فردا و اشخاصی همچون فرح پهلوی، رضا ربع پهلوی، حامد اسماعیلیون، خواننده‌های لس آنجلسی و فعالین ضدانقلاب در خارج از کشور همه به خط شدند و طوری وانمود کردند که گویا رویداد افتخارآمیز و بی نظیری برای مردم ایران به وقوع پیوسته است. در این میان حتی مقامات آمریکایی از جمله رابرت مالی نیز ازاین خبر استقبال کردند.

نکته قابل تأمل اینجاست که بخشی از جریان اصلاح طلب در داخل با این کارزار رسانه‌ای ضدایرانی همراه شده و به آن ضریب دادند و از جمله حزب اتحاد ملت. امتداد- ارگان رسانه‌ای این حزب اصلاح طلب- با انتشار چندین خبر از این رویداد استقبال کرده و دقیقاً خط رسانه‌ای صدای آمریکا، اینترنشنال سعودی و بی بی سی فارسی را در پیش گرفت.

و اما درباره اعطای این جایزه چند نکته قابل ذکر است: محتوای این ترانه، تصویری غیرواقعی و بسیار سیاه از ایران نمایش می‌دهد. به گونه‌ای که مخاطب خارجی تصور می‌کند که مردم ایران همگی افرادی بدبخت و ایران کشوری ویران با آینده‌ای سیاه و تاریک است.

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

یک سؤال؛ آیا اگر این خواننده ایرانی در ترانه خود درباره جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران- برای نمونه تحریم داروی کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص- و یا درباره موفقیت‌های علمی ایران و مجاهدت‌های کادر سلامت در مبارزه با کرونا و یا ایثارگری مدافعان حرم در شکستن کمر داعش یا افتخارآفرینی‌های دانشمندان هسته‌ای ایران یا شهدای شاهچراغ و شهدای مدافع امنیت و...سخن می‌گفت، این جایزه به وی اعطا می‌شد.

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

نکته دیگر اینکه، علیرغم هیاهوی رسانه‌های ضدانقلاب و فعالین اپوزیسیون، این جایزه تماماً تحقیرآمیز و ضدایرانی است. یکی از فعالین رسانه‌ای در این رابطه در مطلبی نوشت: «مراسم «گرمی» آمریکا ۴ جایزه اصلی درجه یک دار، ۶۰ جایزه درجه دو، ۲۴ جایزه درجه سوم و ۲ تا جایزه هم داره در حد کاپ اخلاق که امسال یک جایزه به آن اضافه کردند و آن را به یک ایرانی اهداء کردند. یعنی این جایزه نه تنها جزو ۳ دسته جوایز اصلی نیست بلکه حتی کاپ اخلاق اول و دوم هم به آن نداده‌اند!»

به نظر شما رسانه‌هایی از جمله اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا و اشخاصی همچون فرح و ربع پهلوی و حامد اسماعیلیون به دنبال افتخارآفرینی ایران در جهان هستند؟! سؤال دیگر این است که چرا همیشه در بزنگاه‌ها، صدایی از طیف اصلاح طلب بلند می‌شود، دقیقاً صدای آمریکا و اسرائیل و آل سعود است؟!

استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

سحام نیوز- ارگان رسانه‌ای منتسب به اعضای فراری جریان فتنه- در مطلبی نوشت: «غلامحسین کرباسچی، مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن گفت: متاسفانه در زیرمجموعه قوه قضائیه بعضاً برخوردهای دیگری می‌شود که نمونه آن بازداشت دبیر گروه اجتماعی روزنامه هم‌میهن (خانم الناز محمدی) همزمان با انتشار دستور عفو رهبر انقلاب بود. اینکه خانم الناز محمدی را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست.»

متاسفانه بخشی از جریان اصلاح طلب اصرار دارد که با مظلوم نمایی، صورت مسئله را پاک کرده و با مغلطه، افکارعمومی را از اصل مسئله غافل کند. فرمان عفو رهبری درباره محکومان و از جمله محکومان آشوب های اخیر، به صورت مشروط بوده و اینگونه نیست که همه افراد و متهمان و محکومان بلااستثناء مشمول عفو شوند. چرا که این روش خلاف عدالت و انصاف است.

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

تاکنون ۲ خبرنگار روزنامه تحت مدیریت کرباسچی به دلیل فعالیت در اغتشاشات اخیر بازداشت شده‌اند. چندی پیش در بخشی از بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به فعالیت‌های یکی از خبرنگاران روزنامه هم میهن آمده بود: «"الف. م" که با استفاده از پوشش خبرنگاری با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه (مهسا امینی)، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعاتِ شکل‌گرفته در آن شهر به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش‌دیده دوره‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است؛ ضمن آن‌که هر دو نفر (ن.ح و ا.م) نقش منابع اولیه خبرسازی برای رسانه‌های بیگانه را ایفا کرده‌اند.»

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به دوره‌های آموزشی دولت آمریکا آمده بود: «آمریکایی‌ها به منظور جذب افراد مورد نظر خود، شبکه‌سازی از آن‌ها و انتقال ایده‌های مبتنی بر ایجاد تغییرات اجتماعی در چارچوب اهداف پیش‌گفته، دوره‌های آموزشی متعددی را در کشورهای ثالث و بعضاً به صورت برخط برگزار نموده‌اند. موضوع حائز اهمیت آن است که غالباً هماهنگی‌های مربوط به حضور عناصر تحت آموزش در کشورهای ثالث توسط افراد و سازمان‌های مُجری، از طریق دفاتر و نمایندگی‌های وزارت امورخارجه رژیم مافیایی آمریکا صورت می‌گیرد. متولی دوره‌های مذکور وزارت خارجه آمریکا می‌باشد که از حمایت کامل سرویس جاسوسی C.I.A و تعداد معتنابهی از مؤسسات، بنیادها، دانشگاه‌ها و اندیشکده‌های به اصطلاح غیردولتی استفاده می‌نماید. اطلاعات موثق حاکی است که رژیم غاصب صهیونیستی و تعدادی از کشورهای اروپایی، جملگی ذیل هدایت سیا با این پروژه همکاری می‌نمایند.»

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

ذوق زدگی مشترک حزب اتحاد ملت و فرح و ربع پهلوی برای یک خبر/ استقبال اعضای فراری جریان فتنه از اظهارات کرباسچی

در ادامه بیانیه مذکور تصریح شده است: «مفاد دوره‌ها در فشرده‌ترین تعبیر در چارچوب مؤلفه‌های «جنگ ترکیبی و براندازی نرم» تعریف می‌شود. ذیل این راهبرد، سرفصل‌هایی با اسامی و عناوین موجه و غالباً انسان‌دوستانه اما در عمل پی‌جوی راهبردها و خط مشی دولت و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا می‌باشند؛ همچون: شبکه‌سازی و کمپین‌سازی در موضوعات گوناگون و از عناصر مختلف، توانمندسازی زنان، تولید بهانه‌های حقوق بشری علیه ایران و گزارش به مبادی تعیین شده، توانمندسازی سندیکاهای تحت امر، آموزش وجوه مختلف نافرمانی مدنی، پرورش رهبران جوانِ گوش به فرمان، کنشگری به‌اصطلاح مدنی، خبرنگاری و خبرسازی در دوره بحران، کنشگری در توسعه اجتماعی و مدنی، آموزش جنبش‌های آنلاین، آموزش امنیت ارتباطات در فضای مجازی، دوره‌های آموزش وکالت رایگان برای حمایت از همکاران پروژه‌های آمریکایی، دوره آموزش‌های حمایتی از حقوق گروه‌های منحرف جنسی، آموزش روند مدیریت فرآیند مطالبه برای تغییر قوانین، راه‌اندازی کلینیک‌های حقوقی با هدف القای ناکارآمدی دستگاه قضایی، تعریف اقشار و نقش‌ها برای فعالین مدنی در چارچوب کودتاهای رنگین و پشتیبانی از اغتشاشگران خیابانی، ترویج شهروند خبرنگاری مورد نیاز آمریکا، شبکه‌سازی از عناصر مشهور، همسو و تأثیرگذار اجتماعی و... محل برگزاری دوره‌های آموزشی تاکنون کشورهایی همچون ترکیه، امارات، هلند، ارمنستان، گرجستان، مالزی، اندونزی، تایلند، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، ایتالیا، جزیره سیشل (در اقیانوس هند) بوده که با آگاهی یا بدون آگاهی دولت‌های مذکور تشکیل داده‌اند. همچنان که ملاحظه می‌شود محل برگزاری دوره‌ها غالباً کشورهایی است که برای سفر اتباع ایرانی نیازمند ویزا نباشند و در مواردی که ویزا لازم باشد، با حمایت نمایندگی‌های آمریکا و تحت پوشش ویزاهای توریستی یا علمی اقدام می‌شود.»

در ادامه تاکید شده بود: «تعدادی از سازمان‌های برگزار کننده دوره‌ها تحت عناوین واقعی یا جعلی همچون اتحاد برای ایران، عدالت برای ایران، آیرکس، خانه آزادی، اِسمال مدیا، بنیاد سیامک پورزند، ائتلاف ایمپکت ایران، توانا تک، بنیاد عبدالرحمن برومند، کانون مدافعان حقوق بشر (به سرکردگی شیرین عبادی)، مؤسسه یلدا و افراد ایرانی خودفروختهی شناسایی شده و عناصر آمریکایی اطلاعاتی، نظامی و سیاسی بوده‌اند. مؤسسات و افراد پیش‌گفته هر کدام بر یک قشر و صنف و جنسیّت تمرکز دارند. هزینه دوره‌ها اعم از بلیط رفت و برگشت به کشور هدف، هزینه هتل محل اقامت، غذا و برنامه‌های تفریح و سرگرمی و هدایا توسط برگزارکنندگان دوره‌ها پرداخت می‌شود. مثلاً هزینه دورهٔ آموزشی چند روزه برگزار شده در کشور گرجستان توسط عنصر آواره و عضو فراکسیون اصلاحات در مجلس ششم، فاطمه حقیقت جو پرداخت شده است! (به عبارت دقیق‌تر او صرفاً مأمور پرداخت از طرف کارفرمای آمریکایی بوده است)...با توجه به حضور منابع اطلاعاتی ما در تعدادی از دوره‌های فوق‌الاشاره لذا مفاد آموزشی دوره‌های مذکور و عناصر شرکت کننده در آن‌ها در اختیار بوده و بنا به ضرورت تعدادی از شرکت کنندگان بازداشت، تعدادی از آن‌ها جلب همکاری و عده‌یی دیگر تحت نظر سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌باشند و از ارتباطات آن‌ها با مراکز موردنظر برای حفظ اشراف اطلاعاتی استفاده می‌شود.»

بهتر است آقای کرباسچی بجای این قبیل فضاسازی‌ها، پاسخگو باشد که چطور در مجموعه رسانه‌ای تحت مدیریت وی، افراد در دوره‌های آموزشی دولت آمریکا علیه ایران شرکت کرده و اهداف دشمن را در یک روزنامه داخلی پیاده می‌کردند؟

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 21
  • علی افصحی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    از مهم ترین ویژگی های امام خمینی در رهبری انقلاب اسلامی فضا دادن به هر مدعی همگامی با انقلاب اسلامی بود. امام خمینی برخلاف همه جریان ها که دستجاتی برای تصاحب انحصاری قدرت می سازند ، هم خود و هم یارانش در آغاز انقلاب ،رهیز از پدیرش مسئولیت اجرایی کرده و همه از جمله امام خمینی به مأمن خود که جوزه های علمیه ، مساجد و مراکز آموزشی بود بازگشتند چنان که امام خمینی نیز به قم مراجعت فرمود واگرایی ها در انقلاب اسلامی تحمیلی نبود بلکه کاملا ارادی افراد و اجزاب بود چنان که امام خامنه‌ای فرمود «بعضی اصرار دارند از قطار انقلاب پیاده شوند»!این اصرار در پیاده شدن پس از رحلت امام خمینی تدریجا و در پس از فتنه های هفتاد و هشت و هشتاد و هشت به جریان از همه رنگ، مشهور به اصلاح طلبان رسید جریانی که از جمع جبری گوگوش تا سروش از عباس دوزدوزانی تا عباس عبدی شکل می گرفت از بی دین تا ضد دین و منافق انقلاب و...رفته رفته مرزهای اصلاح طلبان فاسد منافق برچیده شد و به خواسته امثال موسوی هرکس با هر اعتقادی حتی سلطنت و وطن فروشی در آن جاگرفت شیرین عبادی سلطنت طلب در کنار مسعود بهنود انگلیسی و نوری زاده زرخرید عربستان همه شدند اصلاح طلب و همه علیه ولی فقیه امام خامنه‌ای. اصلاح طلبان فراری و نیز فعلا مقیم در ایران در اقدام علیه انقلاب و اسلام همدست و همداستان اند از خیلی زمان قبل. کرباسچی به آن ها در کمپانی شبه رسانه ای جاسوس پرورو فراهم آمده از پول دزدی هایش، به ضد انقلاب فرار و آلت دست سازمان های جاسوسی فضا داده و متقابلا رسانه های تحت مدیریت سازمان های جاسوسی با بردگان جاسوس -خبرنگارش امثال کرباسچی ، الیاس حضرتی و...را در کانون خبر سازی های خود قرار می دهند به این جمع ها فرح و فرزند منگلش ربع پهلوی را نیز اضافه کنید این ها نه به دستاوردهای چهل و چهار ساله انقلاب ، نه به نخبه پروری انقلاب، و نه به داراشدن همه مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی ، نه به زمین گیر کردن شیطان بزرگ و انگلیس خبیث توسط فدائیان امام خامنه‌ای و...به هیچ کدام افتخار نمی کنند افتخارشان شروین و جیل بایدن این پیر زن از کار افتاده است که یک کاپ اسباب بازی برای شروین کودک می دهد ! در روز رونمایی چند ماهواره ، آشیانه عقاب برای اولین بار در عمق زمین که ضد هر بمب سنگر کوب و ویژه جنگنده‌های ایرانیست و...
  • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    شروین که مهره خود نظام برای سرکار گذاشتن براندازهاست
  • حمید ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 2
    امان از فتنه گران پررو.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش بداست شروین حاجی پور و خبرنگاران اصلاح طلب از یه قماشن
  • مونا IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    چه احمقهایی به چه چیزهای بی ارزشی دلشونو خوش کردند .‌اینها به یه خر هم اگه در راستای سیاه نمایی ایران عرعر کنه جایزه میدند
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    4 0
    اصلاح طلبی یعنی تزور دروغ ونیرنگ اصلاح طلبی یعنی منافق بودن
  • سید فروزان CH ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    2 0
    در کرد همایی شیطان پرستان ، این آوازه خوان را مفتی خر کردند با این تیتر او رسما به عضویت شیطان پرستان در آمد و در خدمت به آنها ابراز شادی و شعف ، او بدون رقیب جایزه بهترین را گرفت ،یعنی اگر غیرت داشت که ندارد باید خودکشی میکرد نه شادی ،او که مثلا برای آزادی خوانده ،کور بوده ببیند یکنفر کاندید این تیتر بوده و برنده شده ، این آزادی نیست دیکتاتوری محض است یعنی خاک بر سر کثافتان داخلی که خوشا به حالشان شده بابت این حرکت حتما فائزه هاشمی هم بشدت خوشحال و حمایت از این مطرب
  • م ح IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    خیلی هابه وطن فروشی وتن فروشی ونوکری آمریکا افتخار میکنندوعادت کردند.وحاضرندسگ در گاه فرهنگ غرب باشند...تازه توهم وطن پرستی هم میزنند ولی نمی دونند جوری رسانه بزرگشون کرده که کاری غیر از نوکری بلد نیستند..علمشون هم بوی گند نوکری ووادادگی فرهنگی وسیاسی میده..‌‌نمونش الا ماشالله در مدارس ودانشگاه ها از استاد وشاگرد وجود داره..‌اینها تو خونه های ما پیش زن وبچه ما هستند..خاکریزی دیگه وجود نداره.‌..هرجور بخواند نسل مارا پرورش می دند...یادتونه چقدر بشقاب ماهواره بهمون دادند بعدش کلی گوشی !!! چقدر مردم پول دادند به این نصاب ها که ازچرخه پرورش عقب نمونند..‌.
  • م ح IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    خیلی هابه وطن فروشی وتن فروشی ونوکری آمریکا افتخار میکنندوعادت کردند.وحاضرندسگ در گاه فرهنگ غرب باشند.
  • حسام IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    3 0
    کرباسچی ی بیسواد واقعی و ی جاهل باسواده.... ستون پنجم دشمن که شاخ و دم نداره کرباسچی خوده دشمنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس