زلنسکی باز هم دست به دامان غرب شد

رئیس جمهور اوکراین در سفر به انگلیس موضوع تقویت کمک های نظامی به این کشور در نبرد با روسیه را باز هم مطرح کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تشدید کمک‌های تسلیحاتی غرب از جمله انگلیس به کشورش شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین، امروز چهارشنبه در دیدار با نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که وی شرایط جنگ در خط مقدم و نیاز ارتش اوکراین به دریافت سلاح و تجهیزات نظامی را به نخست وزیر انگلیس اطلاع داده است.

زلنسکی بار دیگر برای دریافت کمک نظامی دست به دامن متحدان غربی خود شد و تاکید کرد: برای اوکراین اهمیت دارد که تسلیحات لازم را از متحدان خود دریافت کند، تا بتواند حمله روسیه را متوقف کند و همچنین تمام سرزمین‌های اشغال شده خود را پس بگیرد.

رئیس جمهور اوکراین در پایان از انگلیس برای ارائه کمک‌های بی وقفه نظامی تشکر کرد و گفت: من از مردم انگیس و به طور خاص از ریشی (سوناک) برای تلاش در مسیر تقویت قابلیت‌های دفاعی اوکراین، برای کمک‌های بشردوستانه و مالی به ما، پس از آغاز درگیری با روسیه قدردانی می‌کنم.

لازم به ذکر است که ارتش روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات نظامی ویژه» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می‌گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آنها در برابر نیروهای اوکراینی آغاز شده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته است که هدف از این عملیات حمایت از مردمی است که بیش از ۸ سال تحت نسل کشی و آزار و اذیت کی یف قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    کاسه گدایی برده برای بهانه برای بمباران اوکراین خاک برسرالدنگ
  • CN ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    حیف که زلنسکی یک دلقک و احمقه و الا بهش میگفتم چرا عاقل کند کاری که...
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 0
    با پیروزی اوکراین جهان شاهد تغییرات بزرگی خواهد شد این جنگ جنگ اراده هاست مردم اوکراین با اراده قوی و محکم وارد میدان شده حساب مردم روسیه با متجاوزان کرملین جداست در طرف پوتین یک عده مزدور با هدف پول پشت سلاح قائم شده اند و با پیروزی اوکراین مردم روسیه از چنبره کرم کور کرملین آزاد خواهند شد
    • ح IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      این سخنان مضحک رو از فضانوردان اینترنشنال شنیدی؟؟ یا خودت فضانوردی؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس