کد خبر 1463715
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
زاکانی درباره طرح اخذ عوارض از قبرها: موضوع مربوط به آرامگاه‌های خانوادگی است

شهردار تهران با بیان اینکه نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم افزود: ما امروز آزادیم و در بسیاری از زمینه ها شاهد پیشرفت هستیم که این موضوع اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی روز شنبه در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز بیان کرد: روزی که دشمنان تلاش کردند خوزستان را مورد هجمه خود قرار دهند این اقوام و عشایر خوزستانی به پا خاسته و در دهان دشمن زدند و امروز بار دیگر با حضورشان در صحنه نشان دادند که پشتیبان این نظام هستند.

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴۴ سال از انقلاب، دشمنان ما به هر طریقی تلاش می کنند به انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند، آنها قرآن را آتش می زنند و سپاه قهرمان ما را تروریست اعلام می کنند در حالی که خودشان منشا تروریست در جهان هستند.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز گفت: امروز آمریکا و سران جنایت کار اروپایی باید چشم خود را بشویند و پاسخ محکم ایران اسلامی را بشنوند، امروز همه ایران اسلامی و مردم خوزستان به میدان آمدند و یکپارچه ندای "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

وی افزود: تلاش های چند ماهه دشمنان در ایران اسلامی که معطوف بر جلوگیری از ایران اسلامی بود با شکست مواجه شد و امروز جشن ۴۴ سالگی انقلاب را گرفتیم.

زاکانی گفت: قبل از انقلاب، ملت ایران استقلال نداشت و در خفقان و بدون آزادگی بود همچنین از حقوق اولیه خود محروم بود در حالی که سران خائن این کشور به خود می بالیدند که به نمایندگی از آمریکا در غرب آسیا یک پایگاه مستحکم درست کنند در همان زمان ملتی به رهبری امام راحل قیام کرد و مسیری را در جهان ایجاد کرد که منشا یک تحول تاریخی بود.

وی ادامه داد: ملت ایران در کنار معنویت و درخواست عدالت، مسیری را پیش روی بشریت باز کرد که دشمنان از آن هراس دارند و این بیداری اسلامی آنها را زمین گیر کرده است به همین دلیل ۴۴ سال تلاش می کنند که نگذارند شعارهای انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسد.

شهردار تهران گفت: امروز ما مستقل هستیم اما هنوز استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم و فقر، فساد و تبعیض در کشور وجود دارد که باید با تبعیض و فساد مقابله کرد.

وی با بیان اینکه نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم افزود: ما امروز آزادیم و در بسیاری از زمینه ها شاهد پیشرفت هستیم به همین دلیل از ما به عنوان یک ملتی که قبل از انقلاب تو سری خور بود امروز به بزرگی یاد می شود.

زاکانی گفت: کشور ما در دوران دفاع مقدس از سیم خاردار محروم بود اما امروز به ما تهمت می زنند که به کشورهای دیگر کمک‌ نظامی می کنیم که نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است. دولت انقلابی، خدمت به خلق را پیشه خود قرار داده و در این زمیته با توکل بر خدا گام های بلندی برداشته شده است اما ما همچنان در میانه راه هستیم.

وی افزود: ما مسئولین باید تلاش خود را مضاعف کنیم زیرا این ملت شایسته بهترین ها است. امروز کشور از رهبری بزرگ و ملتی شایسته و دولتی انقلابی بهره مند است به همین دلیل باید کاستی های گذشته را جبران کرد.

شهردار تهران گفت: امروز دولت انقلابی به اتکای شما ملت ایران، گام در اصلاح کشور برداشته که نیازمند انسجام ملی است، از انجا که دشمن به دنبال نفاق در بین مردم است، قطعا وحدت و انسجام ملی ما دشمنان را برآشفته تر می کند.

وی افزود: مرگ بر شما که به دنبال خاموش کردن چراغ هدایت در ایران اسلامی هستند و در برابر استقلال خواهی ملت ایران زانو زده و توان مقابله با آن را ندارید. مرگ‌ بر شما که امروز تلاش می کنید با دودستگی و نفاق در بین ملت، آنها را از هم جدا کنید.

زاکانی ادامه داد: امروز اگر در هر نقطه ای از کشور صحبت از نفاق، یاس و ناامیدی مردم است، بی شک در مسیر دشمن و خدمت به آمریکا گام برداشته ایم.

وی افزود: امروز در کنار انسجام ملی و حرکت در مسیر وحدت، نیازمند جهاد خدمت هستیم. مردم ایران شایسته وضع موجود نیستند، حرکت برخی از مسئولان کشور در یک دهه اخیر که چشم امید به دشمنان داشتند، سبب شد که امروز انباشتی از مشکلات را داشته باشیم اما امروز نیازمند آن هستیم که مسئولان تمام وقت در خدمت مردم باشند و مهمتر از آن خوزستان را دریابند.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز گفت: در کنار جهاد برای همبستگی و اتحاد و گره گشایی مشکلات مردم ایران، نیازمند جهاد تبیین و مطالبه گری هستیم زیرا دشمن از غفلت ما سوء استفاده کرده و با جنگ ادراکی حقایق را بر ما می پوشاند.

وی افزود: تلاش دشمن به ایجاد ناامیدی و یاس است به همین دلیل نیازمند جهاد تبیین هستیم تا بگوییم مشکلات موجود نسبتی با اسلام، انقلاب، رهبر و مردم ندارد بلکه به راهکارهای غلطی برمی گردد که عده ای چشم به خارجی ها بستند.

زاکانی گفت: ما نباید از داشته های خود غفلت کنیم و با مشارکت و در کنار هم بودن، مشکلات را برطرف کنیم. مسئولان کشور باید بدانند که جز با وحدت و اتحاد و قرار گرفتن در مسیر خدمت به ملت، نباید مسیر دیگری داشته باشند و این مطالبه رهبر فرزانه انقلاب است. باید با اتحاد و همبستگی به آقای رییسی کمک‌ کرد تا یکی یکی مشکلات را با کمک شما مردم حل کند.

وی افزود: امروز نیازمند پیوستگی بین دولت و امت هستیم تا بتوانیم با پیشرفت خود برای جهانیان به یک الگوی ماندگار تبدیل شویم. ۴۴ سال قبل شعارهای انقلاب اسلامی، مورد توجه همه حق خواهان جهان قرار گرفت و امروز بعد از ۴۴ سال، ایران اسلامی پرچم ظلم ستیری را در برابر همه دشمنان برافراشته است.

شهردار تهران گفت: امروز ملت ها امید و چشمشان به حرکت انقلاب اسلامی است لذا باید بدانیم که در میانه راه هستیم و اگر صحبت از استقلال کردیم باید ابعاد استقلال فرهنگی و اقتصادی را هم به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مسئولان کشور امروز خادم شما هستند و باید شرایطی را فراهم کنند که اصلاحات مدنظر رهبری یعنی مبارزه با فقر، فساد و تبعیض در ایران اسلامی توسط مسئولان دنبال شود.

زاکانی گفت: با توجه به ظرفیت های عظیم ایران، می توانیم در تمام عرصه ها، قله های افتخار را فتح و مقدمات ظهور را آماده کنیم. دشمنان ما فکر کردند که با ایجاد فتنه گری، جنگ و قرار دادن مردم مقابل هم و انواع تحریم ها موفق می شوند ملت را به زانو درآورند که کور خوانده اند.

وی افزود: امروز حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حکایت از آن دارد که خواسته و حرکت دشمنان با شکست و نه بزرگ ملت ایران مواجه شده است که همه با هم و یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

گفتنی است راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۳ نقطه از استان خوزستان برگزار شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    تو شهردار تهران هستی نه رئیس جمهور کارت درست انجام بده بابا
  • احمد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    10 13
    اول باید اصلاحطلبان رو اصلاح کنیم. با جارو، خاک انداز و کاردک.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    کاملا درسته و برای اصلاحات باید تمام این اراذل راس قدرت برکنار شده و مورد محاکمه قرار بگیرند ونسل جدید با قانون انقلابی جدی به راس حکومت برسند تا تحولی عظیم صورت بگیرد
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    16 5
    اصلاحات رو از خودت شروع کن
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 2
      شروع کرده
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    4 3
    اصلاح طلبی مرده میفهمی مرده
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    15 4
    یکی به زاکانی بگه دقیقا تو به عنوان شهردار تهران تا حالا سخن شهری زدی؟
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      2 2
      انصافا گل گفتی
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    یکی به زاکانی بگه دقیقا تو به عنوان شهردار تهران تا حالا سخن شهری زدی؟
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    13 1
    قربون دستت فقط قبلش استعفابده ...برف چقدراومده که تهرون بسته شده مرد!
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    یعنی هر کی سر جای خودش باشه و ناکارامدها کنار بروند و اون پست به کاربلد سپرده شه از خودت شروع کن جنابزاکاتی با کارنامه سیاهت
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    ادارات،مدارس و دانشگاه ها را از ضدانقلاب وغربزده ها پالایش کنید
  • RU ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    مثل جهش و جراحی افتصادی که انجام دادین .
  • سعید IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    گذر از مدیریت و روش سنتی به مدیریت و روش صنعتی و به روز با حفظ ارزش ها . این نسخه نجات دهنده است . غیر از این راهی نیست .
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    12 2
    تو نمیخاد در مورد سیاست اظهار نظر کنی.تو اگه زرنگی و عرضه داری کاری کن که با یه برف ساده شهر قفل نشه
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    اولین اصلاحات لازم
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    یعنی چه؟؟؟ اصلاحات انقلابی.... اعتراض اری ، اغتشاش نه .. یعنی چه؟؟؟
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    8 2
    بابا بیا تهران از غافلگیری برف خلاص شو
  • یارانه پنهان نخاستیم IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    مهمترین اصلاح اداری دادن شرح وظایف شفاف به مدیران است و بازخواست قضایی در صورت انجام ان/ مثلا شرح وظایف شهرداران و شهردان شهرهای بزرگ چیست؟؟ ایا مردم و مدیران از ان اگاه هستند؟ ایا دادستان از انها بازخواست قضایی می کند و .....
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    سیستم عاملی که همش لگ و باگ و هنگ و ... داره با دیفرگ و پاکسازی رجیستر و هارد و ... درست نمیشه بایدسیستم عامل تعویض بشه
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    البته اگر شبکه نفوذ بگذارد
  • کاظم IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    6 1
    چرا صندلی ای که تخصصشو نداشتی گرفتی؟ میدونی مرحوم چمران در مورد افرادی مثل شما چی می گفت ؟
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    از خودت و شهرداری شروع کن، دیگه خودت مسوولی، به قول رهبر مخاطب این باید بشودها خودتی
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    عجب روئى داره ! يكى بايد بهش بفهمونه كه تو زير بار مسؤليت هاى متعددى كه دارى موندى چطور براى ديگر مسؤلين تعيين تكليف ميكنى و دم از اصلاح ميزنى ؟! به اعتقاد من هر كسى كه بدون داشتن تخصص مسؤليتى رو در اين مملكت قبول ميكنه هم به مردم و هم به خون شهدا خيانت كرده !
  • سید سعید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    9 1
    این آقا مساله برف رو نمی تونه حل کنه...
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 1
      یعنی برف را نگذارند ببارد - یعنی چه؟ برف چند روزی شدت داشته و مشکل حل شده قطعا حضرت شما در کوچه های مرفه شمرون خنک و حال و هوای سیبری هستی و انتظار معجزه داری
  • نیک IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    اینترنت بین‌المللی را وصل کنید نیازی به انقلاب نیست.دلار 45 تومنی یکیش عوارض قط اینترنت بود
  • انقلابی منطقی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    10 0
    اولین اصلاحات انقلابی نبود مسؤلانی مثل توست!
    • محسن IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 2
      آب رو بریز اونجایی که میسوزه
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    ژاپن. تعداد کارمندان دولت 700 هزار نفر ایران. تعداد کارمندان 5 میلیون نفر دوستان متوجه ان منظور من چیه
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    شهردار تهران در اهواز تقریبا همون ربط به شقیقه است .آقای مسول ۴ تا برف اومده نتونستی جمع کنی این اداها چیه کارت را بکن رفتار پپولیستی پیش کش
  • رمضانعلی محمدیان IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    بسم الله. مصیبت وقتی شروع شد که مدیری بجای این کار انجام شد گفت این کار باید بشود
  • مرتضی IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    ازجمله خودمون
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    تو کنترل ترافیک
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    اصلاحات یعنی بیکفایتهای دنیا پرستدنبال یدرت و ثروت به هر ترتیب، بروند و باسوادها و وطنپرستها بیان در سر کار هر شخص شتیسته در سر جای خود قرار بگیرد
  • نیما علیزاده IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    شما هم مدیریت شهری را اصلاح کن . نمرات خوب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس