جشن پیروزی انقلاب در زاهدان با حضور سردار پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه: پیام حضور مردم در این راهپیمایی به دشمنان این بود که صدای مردم، این جمعیتی است که با شور و علاقه در خیابان‌ها حضور یافتند و حمایت خود را از این نظام اعلام کردند.

به گزارش مشرق،‌ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان، در جمع خبرنگاران گفت: امروز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است؛ روزی که به‌عنوان روز ملی در کشورمان شناخته می‌شود و متعلق به هیچ‌گروه و فردی هم نیست.

سردار پاکپور با اشاره به حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته، گفت: آنچه امروز ملاحظه کردم، حضور بی‌شمار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1401 خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم در این راهپیمایی به دشمنان این بود که صدای مردم، این جمعیتی است که با شور و علاقه در خیابان‌ها حضور یافتند و حمایت خود را از این نظام اعلام کردند؛ لذا این صدا را بشنوند و بدانند که در میان جامعه ایران هیچ جایگاهی ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    2 0
    ما شالله
  • سیدمرتضی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    من به شخصه از دست ندانم کاری مسئولین و بی خیالی و اختلاف بینشون خیلی ناراضی هستم اما این دلیل نمیشه به انگلیس که سابقه معروفش یا امریکا یا المان که سلاح شیمیایی داد یا فرانسه و... اتما کنیم اونا پاش بیات باز هم مثل تاریخ قبل جنگ جهانی اول که بعضیا میگن یک سوم بعضیا میگن دو سوم مردم مردن با ما هم همینکار میکنن مگر تفاوتی برای این ها میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس