کد خبر 1520864
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
محمدکاظم انبارلویی نمایه

امروز ما دولتی داریم که بزرگ‌ترین دغدغه‌اش رسیدگی به امور مردم و حل مشکلات جامعه است. دولت رئیسی در مسیر کاهش فاصله دولت به ملت توفیقات خوبی به دست آورده است. مجلس انقلابی در این مسیر یار دولت بوده است.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی تحت عنوان «به قله‌ها فکر کنیم!» در روزنامه رسالت نوشت:

۱- مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه فرمودند :«به قله‌ها نزدیک شده‌ایم امروز روز خسته شدن و ناامیدشدن نیست. امروز روز شوق، روز امید و حرکت است».

خدا رحمت کند مرحوم استاد نادر ابراهیمی را تا آخرین روز حیات به ایران و عظمت و عزت ایران فکر می‌کرد سروده او را در اندیشیدن به قله‌ها بارها از صداوسیما با صدای گرم مرحوم محمد نوری شنیده‌ایم:

ما برای بوسیدن خاک سر قله‌ها

چه خطرها کرده‌ایم چه خطرها کرده‌ایم

ما برای آنکه ایران

گوهری تابان شود

خون دل‌ها خورده‌ایم

خون دل‌ها خورده‌ایم

ما برای آنکه ایران

خانه خوبان شود

رنج دوران برده‌ایم

رنج دوران برده‌ایم

...

ملت ایران به‌ویژه در صد سال اخیر از گردنه‌ها و مسیرهای سختی عبور کرده است. انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اوج بلوغ انقلابی‌گری و حضور ملت ایران در صحنه سیاسی منطقه و جهان است.

مشعلی که امام (ره) در تاریک‌ترین روزهای استبداد و استعمار خارجی در دست گرفت و رهبری ملت ایران را پیامبرگونه به دست گرفت، هنوز روشنی‌بخش مسیرهای دشوار و به نظر ناپیمودنی است.

هفته دولت آغاز شده است این‌که پس از ۲۵۰۰ سال نظام فاسد شاهنشاهی، دولتی اسلامی تشکیل داده‌ایم این خود رسیدن به یک قله است.

قله حکمرانی اسلامی و دولت‌مداری مردمی ، خود یکی از فتوحات بزرگ است.

هرچه جلوتر می‌رویم هدف دست‌یافتنی‌تر و مسیر روشن‌تر رخ می‌نماید.

امروز روز خستگی دشمن و عقب‌نشینی استکبار و رسوایی عوامل و عناصری است که به عنوان ستون پنجم در کشور کار می‌کنند.

بحران‌آفرینی‌های پی در پی دشمن برای براندازی جواب نداده است. اختلال در زندگی روزمره مردم با صبر، شکیبایی ، هوشیاری و مقاومت روبه‌رو شده است.

مردم پای هر هزینه‌ای برای عزت و عظمت اسلام و ایران ایستاده‌اند. برای رسیدن به گوهر استقلال ، آزادی و برپایی نظام اسلامی رنج دوران حداقل ۴ دهه گذشته را برده و خون دل‌ها خورده و امروز شاهد عجز و ناتوانی دشمن در ضربه به نظام است.

۲- چهل ودو سال پیش در شهریور سال ۶۰ رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر کشور در یک انفجاری تروریستی به شهادت رسیدند. درست ۲ ماه و چند روز قبل از آن در یک انفجار تروریستی دیگر ۷۲ تن از یاران باوفای امام (ره) در رأس آنها شهید مظلوم بهشتی به درجه شهادت رسیدند. در همین سال و سال‌های بعد ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم کشور قربانی حملات بی‌رحمانه و خشونت‌آمیز منافقین به‌عنوان بزرگترین گروه تروریستی جهان شدند.

اما نظام اسلامی هر روز پرقدرت‌تر از همیشه و دولت اسلامی مستقرتر از هر بار در برابر استکبار و استبداد جهانی ایستاد و قد خم نکرد. این ثبات، آرامش و استقرار چیست؟ ریشه آن کجاست؟ طوفان‌های سهمگین جنگ ۸ ساله و نبردهای سنگین اما نرم ۷۸، ۸۸، ۹۸ و ۱۴۰۱ نتوانست اندک خللی به اقتدار ملی و انسجام اسلامی ملت ما وارد کند. این جز عنایت خاص خداوند و توجهات بی‌دریغ حضرت ولیعصر ارواحنا فداه به ملت ایران نیست که در همه دوران‌ها استمرار داشته است. این توجهات به دلیل پایداری و مقاومت ملت در عهدی که با خدای خود بسته به دست آمده است.

امروز ما دولتی داریم که بزرگترین دغدغه‌اش رسیدگی به امور مردم و حل مشکلات جامعه است. دولت رئیسی در مسیر کاهش فاصله دولت به ملت توفیقات خوبی به دست آورده است. مجلس انقلابی در این مسیر یار دولت بوده است.

دشمن از اتحاد قوا و اتحاد مردم و همکاری دولت و ملت سخت آزرده و ناراحت است. دشمن از مراقبت دائمی مردم از انقلاب و مشارکت مردم به ویژه طبقات ضعیف عصبانی است . دشمن از اینکه مردم از گردنه‌های صعب العبور توطئه‌ها و فتنه‌ها به سلامت عبور کرده‌اند و از کار جهادی خسته نشده‌اند در حیرت است.

ما باید این مسیر را تا رسیدن به قله‌ها ادامه دهیم.ما باید در این حرکت الهی با شوق‌انگیزی توأم با امیدآفرینی طی مسیر کنیم مطمئن باشیم خداوند بزرگ ما را یاری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 9
  • هوشنگ IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    24 6
    رسیدگی به وضع مردم ؟ پس اون پولهای آزاد شده رو به طور مساوی بین مردم تقسیم کنید مرگ بر غارتگر دروغگو
  • هوشنگ IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    15 4
    غارتگر هرگز دغدغه اش وضع مردم نبوده نیست بزرگترین دغدغه اش حفظ مال و غارت بیشتره
  • ایرانی بدبخت افسرده IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    13 3
    50سال به چی فکرمیکردی؟که تازه یاددت افتاده به قله فکرکنی
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    16 2
    قله های ربای بانکی ازقوامین وانصارتا بانک های خصوصی واشرافیت عملادرمسئولین بیکاری تورم وفیادورکورد پیری جمعیت ایرا ن دردنیا قله هاروفتح کنن هم بازشکست خورده اند
  • محمد IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    20 2
    داداش جای این حرفا به من بگو چرا این دولت بزرگترین درد وبلاش استخدامه؟ تف به این بی غیرتهای بی شرف. فقط زر مفت میزنند. حرف استخدام که میاد انگار فحش ناموسی میشنون
  • مهدی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    10 3
    داداش از قله بیا پایین ، اون جا ریز میبینمت
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    20 3
    از کجا میدونی همه ۲۵۰۰ سال فاسد بوده ؟ مدرک داری تهش بتونی پهلوی و‌قاجار قضاوت کنی روایت اوایل انقلاب که خیلیها دیدن و الان زنده ان بیست مدل روایته بعد اقتضای اون دوره جهان شاهنشاهی بوده نه ایران همه جا خواست خدا بوده نکنه شما بالاتر از خدا میدونین ؟ از کجا میدونی مثلا اشکانیان فساد بوده شما همین الان کلی فساد تو سیستم هست انکار میکنین گرچه دیگه نمیشه انکار کرد میگین پاکین القاب دادن مهم نیست قضاوت مردم الان و اینده و عمل مهم است
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    8 2
    نکنه قله موشک و هسته ای است که جفتش نه به نیت ایران به نیت خودتون و حفظ خودتون بوده فرهنگ صنعت کشاورزی محیط زیست شهر سازی مناطق محروم چی ادعا دارین ؟ مثال میزنین
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    9 1
    باامارحرف بزن نه اماربهره بانکی وحقوق وسهمیه بگیری بعضیا ازاماربیکاری مهاجرت تحصیلکرده ها بیکاری تحصیلکرده ها امارمجرد ها
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 6
    ما هم امیدواریم که هر چه زودتر قله را ببینیم
  • DE ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    7 3
    حتما فکر می کنیم !! به قله فقر ، خرافات ، تورم ، بی ارزشی پول و پاسپورت ، گرسنگی و سؤتغذیه ، خفت برای لقمه ای نان ، توسری ، علم و تخصص! غارت ، نامیدی ، افسردگی ، بی قانونی ، نخبه و جوان و کودک کشی ، پرروئی و و قاحت ، بردگی ، چاپلوسی ، باند بازی و ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس