محورهای رایزنی «رابرت مالی» با معاون وزیر خارجه عمان درباره ایران

نماینده آمریکا در امور ایران امروز از رایزنی خود با معاون وزیر خارجه عمان در مسقط درباره ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران امروز چهارشنبه در پیامی توییتری از دیدار با معاون وزیر خارجه عمان و رایزنی با وی در خصوص ایران خبر داد.

در پیام توییتری نماینده آمریکا در امور ایران در این خصوص آمده است: دیدار عالی با شیخ «خلیفه الحارثی» (Sheikh Khalifa Al Harthy) (معاون وزیر خارجه عمان) در عمان داشتم.

«رابرت مالی» در این خصوص ادامه داد: ما در مورد تعمیق همکاری نزدیک خود در خصوص طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با ایران گفتگو کردیم. من همچنین از عمان برای کمک به آزادی باقر نمازی قدردانی کردم.

محورهای رایزنی «رابرت مالی» با معاون وزیر خارجه عمان درباره ایران

۲۳ بهمن ماه بود که اعلام شد یک هیئت بلندپایه از دولت آمریکا به سرپرستی «رابرت مالی» نماینده ویژه این کشور در امور ایران، ۱۳ تا ۱۶ ماه فوریه سال جاری (۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه) به عربستان سعودی و برخی از سایر کشورهای منطقه سفر کرده و با گروه کاری از شورای همکاری خلیج فارس دیدار می‌ کند.

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که این هیئت آمریکایی با نمایندگانی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و دبیرخانه آن به منظور بحث در خصوص اولویت‌های مشترک از جمله دفاع یکپارچه هوایی، موشکی و امنیت دریایی، ایران و مبارزه با تروریسم دیدار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس