کد خبر 1465469
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
باقری

معاونان وزرای خارجه ایران و چین ضمن گفت‌وگو درباره مذاکرات رفع تحریم، بر لزوم تعهد همه طرف‌های برجام برای اجرای کامل تعهداتشان تأکید کردند.

به گزارش مشرق، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها در حاشیه سفر رسمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین، عصر چهارشنبه ۲۶ بهمن با «ما ژائو شو» معاون وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار بر لزوم تعهد همه طرف‌های برجام برای اجرای کامل تعهداتشان تأکید کرده و اتفاق نظر داشتند پایبندی به گفت‌وگو باید با اقدامات عملی همراه باشد.

طرفین توافق کردند ارتباطات و هماهنگی نزدیک خود را مانند گذشته برای پیشبرد مذاکرات رفع تحریم ادامه داده و رایزنی و همکاری در سایر موضوعات مورد علاقه بین‌المللی را فعالانه در دستور کار داشته باشند.

در این دیدار، دو طرف همچنین در مورد چند مسئله مهم منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مبارزه با تروریسم و جلوگیری از حاکم شدن روایت غربی از حقوق بشر با یکدیگر رایزنی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 5
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس