توضیحات آتا درباره تاخیر در انجام پرواز نجف- تهران/ خلبان هشدار ایمنی دریافت کرد

سخنگوی شرکت هواپیمایی آتا با اعلام اینکه پرواز شماره ۶۶۴۷ نجف - تهران در ساعت ۱۳ امروز از فرودگاه عراق به مقصد ایران حرکت کرد، علت عدم انجام به‌موقع این پرواز را دریافت هشدار ایمنی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پرواز شماره ۶۶۴۷ نجف- تهران هواپیمایی آتا قرار بود شب گذشته (دوشنبه) ساعت ۲۰، فرودگاه عراق را به مقصد ایران ترک کند، اما این پرواز در ساعت ۱۳ امروز از فرودگاه عراق تیک‌آف داشت.

در همین راستا «حسین فلاح» سخنگوی هواپیمایی آتا، درباره دلیل تاخیر در انجام این پرواز اعلام کرد: شب گذشته با دریافت هشدارهای ایمنی، این پرواز در موعد مقرر انجام نشد.

وی توضیح داد: با بررسی دقیق انجام شده و اطمینان کامل از ایمنی پرواز، مقرر شد رفع مشکل هواپیما صبح امروز انجام شود. به همین منظور مسافران این پرواز به اولین هتلی که امکان پذیرش داشت، اعزام و پذیرایی شدند.

وی اضافه‌کرد: مسافران صبح امروز پس از صرف صبحانه در فرودگاه پذیرش شدند و پس از رفع مشکل هواپیما، ظهر امروز پرواز ۶۶۴۷ به سمت فرودگاه امام انجام شد.

به گفته سخنگوی هواپیمایی آتا مسافران این پرواز از هتل محل اقامت خود گلایه‌مند بودند که هواپیمایی آتا ضمن پوزش صمیمانه و پیگیری این مسئله، بر اساس قوانین و آیین‌نامه حقوق مسافران به تعهدات مربوطه عمل خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاخیر زده IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    شرکت های هواپیمایی بخصوص داخلی تاخیرهای عجیب و غریب و در کم لطفی به سفرهای عتبات با هم رقابت دارند. و البته هر بار تقصیر را گردن این و آن می اندازند. کافیست تاخیرها و قیمت های پروازهای استانبول را با پروزهای نجف مقایسه کنید. دو بار در سال های گذشته با خطوط هوایی داخلی به عتبات مشرف شدم، هر دو بار تاخیر چند ساعته داشت. اتفاقا نقص فنی و تحریم را بهانه کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس