وزیر امور خارجه با هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق دیدار کرد

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز پنجشنبه با «هادی العامری» رئیس ائتلاف سیاسی –پارلمانی الفتح عراق دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز در دفتر خود به همراه هیاتی از اعضای چارچوب هماهنگی شیعی، میزبان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران بود و دو طرف درباره پرونده ها و موضوعات متعددی از جمله مسائل منطقه ای، گفت و گو کردند.

دو طرف در این دیدار بر «عمق روابط دوجانبه و اشتراکات بین دو کشور و نیز ضرورت تقویت افق های همکاری در عرصه های متنوع» تاکید کردند.

امیرعبداللهیان «اصلاحات دولت عراق و موفقیت های آن در سطح بین المللی از جمله اقدامات اقتصادی بغداد و مبارزه با فساد را ستود.»

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار با مقامات بلندپایه عراقی به بغداد سفر کرده است، پیش از ظهر روز چهارشنبه با «فواد حسین» همتای عراقی خود و سپس با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور، «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور، «فائق زیدان» رئیس شورای عالی قضایی، «فالح فیاض» رئیس هیات حشدالشعبی» و تعدادی دیگر از سران احزاب و جریان های سیاسی عراق دیدار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس