کد خبر 1467599
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
دلخانی اینگونه قهرمان گرجستانی را تسلیم کرد

سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به هنرنمایی میثم دلخانی در برابر قهرمان گرجستانی پرداخت.

به گزارش مشرق، سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی (جام ابراهیم مصطفی) رنکینگ سال ۲۰۲۳ که در دیروز در شهر اسکندریه مصر برگزار شد به تمجید از کشتی گیران کشورمان پرداخت.

در گزارش سایت اتحادیه جهانی آمده است: تلاش لری ابولادزه گرجستانی برای کسب پیروزی در برابر میثم دلخانی فعلا باید ادامه یابد. این دو کشتی گیر در فاصله ۱۶ ماه به دو بار به مصاف هم رفته اند که ابولادزه در دو مسابقه شکست خورده و هردو همیشه خیلی دراماتیک هستند.

دیشب نیز البته نه در مسابقات قهرمانی جهان اما در مسابقات اسکندریه مصر بار دیگر شاهد پیروزی دلخانی بودیم در حالی که از ابولادزه عقب بود و در انتها با کمترین امتیاز به پیروزی رسید.

اوج کشتی این ۲ قهرمان در ۱۰ ثانیه پایانی بود که دلخانی، ابولادزه را وادار به خاک کرد تا قهرمان گرجستانی از تلاش برای بدست آوردن مدال طلا دست بکشد.

محمدهادی ساروی دیگر دارنده مدال رقابت های جهانی صربستان همراه با دلخانی دو کشتی گیر ایرانی بودند که در بالای سکوی قهرمانی قرار گرفتند. ساروی پس از مصدومیت کوبلیاشویلی در فینال مدال طلا را به دست آورد. اما مسابقات اسکندریه آزمون راحت تری برای دارنده مدال برنز جهان در صربستان بود.

برندگان مدال طلا در چهار رویداد سری رنکینگ امسال، ۱۵۰۰ فرانک سوئیس، برندگان مدال نقره ۷۵۰ فرانک سوئیس و برندگان مدال برنز مشترک نیز ۵۰۰ فرانک سوئیس دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس