کد خبر 1467903
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
تحلیل اتحادیه جهانی کشتی از ناکامی مرد یخی

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به پایان مسابقات کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی در مصر، به ناکامی دارنده مدال طلای المپیک توکیو در این رقابت‌ها اشاره کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مسابقات اوپن مصر با شکست در دیدار مرحله نیمه نهایی برابر ابولادزه گرجستانی یکی از ناکامان بزرگ این دوره از رقابت‌ها بود. ناکامی که بیشتر تحت تاثیر مصدومیت این قهرمان بود. گرایی معروف به مرد یخی کشتی ایران چندی پیش در تمرینات از ناحیه قرنیه چشم مصدوم شده بود و حضورش در مسابقات مصر در هاله‌ای از ابهام بود.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به باخت گرایی در مسابقات مصر نوشت: دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مصر موفق نبود او در وزن ۷۲ کیلوگرم به روی تشک رفت در حالی که وزن اصلی گرایی ۶۷ کیلوگرم است. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب ابولادزه گرجستانی شد.

در ادامه گزارش اتحادیه جهانی کشتی آمده است: قهرمان گرجستانی‌ها پس از شکست گرایی به مدال طلای وزن ۷۲ کیلوگرم رسید و گرایی نیز از حضور در مبارزه رده‌بندی انصراف داد.

دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ جام ابراهیم مصطفی در بخش کشتی فرنگی روزهای ۴ و ۵ اسفندماه در شهر اسکندریه مصر برگزار شد.

تیم ایران که با ۳ نماینده در این مسابقات شرکت کرده بود توسط میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم که به دیدار رده‌بندی راه یافته بود با توجه به مصدومیت، از حضور در مسابقه انصراف داد و پنجم شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس