کد خبر 1469202
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
دستگیری سارق مامورنما در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق مامورنما توسط ماموران کلانتری ۱۵ آن شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالله حسن‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق مامورنما توسط ماموران کلانتری ۱۵ آن شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی گزارش چند فقره اخاذی و سرقت از شهروندان توسط فردی مامور نما، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۵ با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

حسن‌زاده افزود: متهم که با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و با استفاده از تجهیزات تقلبی نظیر جلد کلت، جلد افشانه و یک قبضه اسلحه کمری پلاستیکی اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان می کرد در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران به دام افتاد.

وی اظهار کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به سرقت موتورسیکلت و ااذی از شهروندان در سطح شهر ساری اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ساری با بیان اینکه مامورنماها با وارد کردن اتهاماتی مانند حمل موادمخدر یا تخلفات صنفی، موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس از نزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت یا اخاذی می‌کنند، یادآور شد: عدم آشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن در برابر مامورنماها و غفلت در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس از جمله عوامل زمینه‌ساز اصلی سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور است.

حسن‌زاده از شهروندان خواست: در مواجهه با چنین افرادی حتماً خونسردی خود را حفظ کرده و حتماً از آن‌ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس