کد خبر 1546335
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
مامور قلابی در تبریز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری یک نفر که خود را به عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی معرفی و از یک مغازه در تبریز اخاذی کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی اقدام به اخاذی از یک مغازه کرده بود، موضوع بصورت ویژه در دستور ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و اشراف اطلاعاتی متهم شناسایی و طی یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم که از یک مغازه با رسید ساز جعلی دوربین مدار بسته به ارزش ۱۶ میلیون ریال خرید کرده بود در تحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد، برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام افراد فرصت طلب و سود جو،در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس، مامور ادارات و یا شرکت های حفاظتی و مراقبتی معرفی می کنند حتما از آنان کارت شناسایی معتبر و در صورت لزوم حکم ماموریت بخواهند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا با مراجعه به مقرهای پلیس مستقر موضوع را اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس