1

خط روایی‌ای که رسانه‌های اصلاح‌طلب در ماجرای اخیر دنبال کردند و شایعه پراکنی‌های بی‌سند و مدرکی که برای انتساب مسموم شدن دانش‌آموزان به جریان دینی و نظام اسلامی داشتند، مکمل نقشه‌های ضدانقلاب است.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز شنبه ۱۳ اسفندماه در حالی چاپ و منتشر شد که کام شیرین بوشهر از نبرد علیه تنش آبی، ادامه تحلیل‌ها و گزارش‌ها درباره مسمومیت سریالی در مدارس دخترانه و سفر رافائل گروسی به ایران در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

حوادث سریالی در برخی مدارس و مسموم شدن دانش‌آموزان در ماه‌های گذشته تبدیل به یک موضوع امنیتی شده است. حالا رئیس‌جمهور از ماموریت ویژه به وزرای کشور و اطلاعات برای تحقیق درباره این توطئه، عوامل و چگونگی ماجرا خبر داده است. این ماجرا مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه تازه از توقفی درآمده سازندگی در همان اولین روز از انتشار مجدد به سراغ مسمومیت مدارس رفته و نوشته است:

بیش از دو ماه از گزارش اولین مسمومیت دسته‌جمعی دانش‌آموزان می‌گذرد، وزارتخانه‌ها مختلفی از اطلاعات گرفته تا وزارت بهداشــت و آموزش‌وپرورش مسئول رسیدگی به معمای مسمومیت‌ها شده‌اند. با این حال دیروز ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ماجرا را به توطئه دشمنان نسبت داد و گفت: دشمن جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجــاد ناامیدی در میان مردم بود و به‌تازگی در جنگ رسانهای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش‌آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد. او همچنین گفت: در موضوع پیش آمده در مدارس، وزیر اطلاعات و کشور را مامور کردم در اسرع وقت پیگیری کنند و گزارش‌ها را به‌طور کامل در اختیار مردم قرار دهند. اما براســاس تحقیقاتی که وزارت بهداشت تاکنون درباره منشأ مسمومیت‌ها انجام داده، معلوم شده گاز نیتروژن در سم منتشر شده در مدارس وجود داشته است. برهمین اساس، علیرضا منادی‌سفیدان، رئیس کمیسـیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هفته پیش گفته بود: براســاس پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز N۲ در سم منتشر شده در مدارس وجود داشته است.

ترویج کلیدواژه منافقین توسط روزنامه اصلاح‌طلب درباره مسمومیت دانش‌آموزان/ گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

روزنامه هم‌میهن که مواضع اصلاح‌طلبان تندور را پوشش می‌دهد در گزارشی درباره مسمومیت‌ها به طرز عجیبی از کلیدواژه گروهک تروریستی منافقین استفاده کرده و با استفاده از واژه حملات بیولوژیک گزارشی نوشته است که منافقین در روزهای اخیر روی آن مانور رسانه‌ای داده‌اند. اشاره دادن مسمومیت‌ها به یک جریان متحجر مذهبی، دولتی نشان دادن آن و درخواست از نهادهای خارجی برای دخالت در ماجرا از جمله مواردی است که از سوی فرقه تروریستی منافقین به کار رفته و در گزارش هم‌میهن تکرار شده است، در بخشی از این گزارش آمده است:

۱۰۲روز از مسمومیت دختران در مدارس گذشته، اما هنوز عاملان آن شناسایی و دستگیر نشده‌اند. پس از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در سه مدرسه قم خبر رسانه‌ای شد ولی باز هم اولین واکنش مسئولان این حادثه تکذیب و کتمان بود. اما هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که این موضوع به بحران تبدیل شود. اما با افزایش واکنش‌ها، با فردی مصاحبه کرد که می‌گفت: «راننده تانکری است که نشتی داشته و اتفاقی کنار مدارس ایستاده و ناخواسته دانش‌آموزان را مسموم کرده است.» البته نکته جالب اینکه راننده این تانکر بیش از ۱۰۰ روز دور ایران حرکت کرده و هوای مدارس دخترانه را مسموم کرده، اما خود سالم است.

در ادامه این گزارش آمده است:

در این میان زنان افغانستانی با انتشار بیانیه‌ای با دختران دانش‌آموزان در ایران اعلام همبستگی و اعلام کردند: «حمله بر مکتب‌ها و مراکز آموزشی دخترانه از جمله تاکتیک‌های تروریستی است. با تأسف بسیار، این روزهای ایران نیز مشابه به دورانی شده که زنان و دختران افغانستان در سال‌های اخیر تجربه کردند و چون هرگز صدایشان به جایی نرسید، به اسارت کامل درآمدند.» حالا که مسئولان عزم‌شان را جزم کرده‌اند که عاملان مسمومیت دختران در مدارس ایران را شناسایی کنند، سازمان ملل خواهان انجام «تحقیقات شفاف» در مورد مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر شده است.

ترویج کلیدواژه منافقین توسط روزنامه اصلاح‌طلب درباره مسمومیت دانش‌آموزان/ گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

روزنامه اعتماد نیز در سرمقاله خود با قرائتی سیاسی و جهت‌دار نوشته است:

یکی از مشکلات رایج در جامعه ما، طرح نادرست پرسش و مساله است، در نتیجه به جای آنکه به تفاهم برسیم، از یکدیگر دور می‌شویم و اختلافات نیز بیشتر می‌شود. در ماجرای مسموم شدن دانش‌آموزان این وضعیت به وضوح بیشتری دیده می‌شود، چون از ابتدا عده‌ای در حال گمانه‌زنی هستند که چه کسی این جنایت را انجام داده است؟ بخشی از طرفداران حکومت می‌گویند که مخالفان و براندازان متهم اصلی آن هستند. نکاتی را هم طرح می‌کنند، از جمله اینکه اولین‌بار در ۱۹۸۳ در فلسطین و سپس در افغانستان (۲۰۰۹) رخ داده. همچنین معتقدند چون زیان چنین اتفاقی متوجه نظام است و سود آن را دشمنان می‌برند پس دشمنان انجام داده‌اند. در مقابل دیگران با توجه به فضای عمومی جامعه و ضدیت عده‌ای با حضور زنان در عرصه اجتماعی، نیروهای دیگری را متهم می‌کنند و این اتهام‌زنی‌ها همچنان ادامه دارد و طبعا هیچ‌گاه هم به نتیجه نمی‌رسد. البته نهایی‌ترین پرسش برای افکار عمومی همین است که چه کسانی مرتکب چنین جنایتی شده‌اند؟ ولی برای رسیدن به این پاسخ، پرسش‌های مقدماتی‌تری وجود دارد که بدون پاسخ به آنها، طرح پرسش اصلی بی‌نتیجه است.

ترویج کلیدواژه منافقین توسط روزنامه اصلاح‌طلب درباره مسمومیت دانش‌آموزان/ گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

روزنامه کیهان در گزاش امروز خود به فضاسازی رسانه‌ای اصلاح‌طلبان درباره مسمومیت‌های مدارس پرداخته و می‌نویسد:

غرب و پادوهای داخلی با اسم رمز «مسمومیت‌های سریالی» فاز جدیدی از جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران را کلید زده‌اند تا از رهگذر آن، اغتشاشات اخیر در کشور را احیا کنند. پشت‌پرده ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر در برخی مدارس کشور که همچنان ابعادو کم و کیف آن در ‌هاله‌ای از ابهام است، آرام‌آرام در حال رو شدن است. این ماجرای سمی بعد از شکست دشمن در اغتشاشات اخیر آغاز شد. ۹ آذرماه سال جاری بود که برخی پایگاه‌های خبری از مسمومیت دانش‌آموزان در یکی از مدارس قم که بر اثر انتشار گاز سمی در مدرسه رخ داده بود، خبر دادند و بعد از آن تا به امروز هرازگاهی خبر مسمومیت در یکی دو دانشگاه و خوابگاه دانشجویی و مسمومیت دانش‌آموزان چندین مدرسه و دبیرستان در شهرهای قم، البرز، بروجرد و... و. و تهران.

کیهان در ادامه نوشته است:

اغلب گزارش‌ها حاکی از انتشار عمدی گازی سمی در محیط است که باعث شده افراد حاضر در محیط با علائم سرگیجه، تنگی نفس و تهوع به بیمارستان‌ها مراجعه کنند. براساس گزارش‌های منتشرشده، حال عمومی همه دانش‌آموزان و دانشجویانی که در معرض و درگیر این مسمومیت‌ها بودند، خوب بوده و تاکنون مشکل حادی برای آنها ایجاد نشده است، اما گویا ماجرا به همین‌جا ختم نشده و سناریوهای دیگری در حال شکل‌گیری است.

ترویج کلیدواژه منافقین توسط روزنامه اصلاح‌طلب درباره مسمومیت دانش‌آموزان/ گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

روزنامه وطن امروز نیز روایت دروغ و مغرضانه رسانه‌های اصلاح‌طلب درباره مسمومیت در مدارس مورد بررسی قرار داده و نوشته است:

خط روایی‌ای که رسانه‌های اصلاح‌طلب در ماجرای اخیر دنبال کردند و شایعه پراکنی‌های بی‌سند و مدرکی که برای انتساب مسموم شدن دانش‌آموزان به جریان دینی و نظام اسلامی داشتند، مکمل نقشه‌های ضدانقلاب است.
در شرایطی که با شکست پروژه ناامن‌سازی کشور در سایه آشوب‌های خیابانی، تیر ضدانقلاب به سنگ خورد و فراخوان‌های‌شان برای آغاز اغتشاشات با شکست روبه‌رو شد، این جریان بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک شوک روانی برای ارتباط‌گیری مجدد با جامعه ایران است. در این فضا سریال مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در تعدادی از شهرهای کشور می‌تواند گامی برای ملتهب‌سازی باشد.
خشمگین کردن جامعه و تثبیت این فرض که عده‌ای از درون نظام به دنبال قربانی کردن دانش‌آموزان دختر هستند، نخستین مولفه‌ای است که در این فضا شکل می‌گیرد. از سوی دیگر با توجه به تعداد بالای جامعه دانش‌آموزی ایران، این جریان می‌تواند از والدین این دانش‌آموزان برای آشوب خیابانی سربازگیری کند. در نهایت نیز با جرقه زدن درگیری‌های خیابانی به بهانه مسموم شدن دانش‌آموزان، فضا را برای شروع مجدد ناآرامی‌ها فراهم کند.

ترویج کلیدواژه منافقین توسط روزنامه اصلاح‌طلب درباره مسمومیت دانش‌آموزان/ گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

گروسی سر عقل می‌آید؟

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پاسخ به دعوت «محمد اسلامی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بعداز ظهر دیروز جمعه ۱۲ اسفندماه به تهران سفر کرد تا آغازی برای رایزنی‌های دو روزه وی پس از حاشیه‌سازی‌های سیاسی آژانس علیه ایران با ادعای افزایش غنی‌سازی کشور به بیش از ۶۰ درصد باشد. بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، گروسی در این سفر علاوه بر مذاکره با رئیس سازمان انرژی اتمی با دیگر مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و ملاقات خواهد کرد.

روزنامه ایران در ارزیابی این سفر نوشته است:

شواهد نشان می‌دهد، ساکنان کاخ سفید همچنان به ادامه سیاست فشار حداکثری که خود بارها به شکست آن اعتراف کرده‌اند، اصرار دارند و هیچ پلن جایگزین مؤثری در دست ندارند. در آخرین نمونه، وزارت خزانه‌داری امریکا روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۶ شرکت و ۲۰ کشتی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. شرکت پتروشیمی بوشهر و شرکت پتروشیمی شیراز ازجمله شرکت‌های تحت تحریم قرار گرفته توسط دولت امریکا هستند. وزیر خارجه امریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که واشنگتن به سیاست اعمال تحریم علیه ایران ادامه خواهد داد. آنتونی بلینکن، وزیر خارجه امریکا روز پنجشنبه با اشاره به این تحریم‌ها نوشت: این تازه‌ترین اقدام اتخاذ شده توسط ایالات متحده علیه دورزنندگان تحریم پیرامون جهان بوده است. ما به اعمال تحریم علیه ایران ادامه خواهیم داد.

ترویج کلیدواژه منافقین توسط روزنامه اصلاح‌طلب درباره مسمومیت دانش‌آموزان/ گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

روزنامه شرق نیز با طرح این سوال که گروسی به تهران رسید؛ آیا این سفر می‌تواند برجام را یک بار دیگر به صحنه برگرداند؟ نوشته است:

سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، به دنبال موافقت و دعوت رسمی تهران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سفری دوروزه ظهر دیروز (جمعه) وارد تهران شد و مورد استقبال بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی قرار گرفت. آن‌گونه که به نظر می‌رسد، اگر موضوع غنی‌سازی ۸۴درصدی مطرح نبود، بسیار بعید به نظر می‌رسید که ایران با سفر گروسی موافقت کند؛ اما تداوم اختلافات پادمانی و احتمال تأثیرگذاری موضوع غنی‌سازی ۸۴ درصد که می‌توانست وضعیت پرونده فعالیت‌های هسته‌ای ایران را در نشست شورای حکام بغرنج و پیچیده کند، مدیرکل آژانس را راهی تهران کرد.

در ادامه این گزارش شرق نوشته است:

رابرت مالی، دیروز با اشاره به سفر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران عنوان کرد: «بگذارید ببینیم که آژانس اتمی چه چیز (پایبندی یا عدم پایبندی ایران به ان‌پی‌تی) گزارش می‌دهد و سپس زمان برای اتخاذ گام‌های مناسب بعدی فرا می‌رسد». البته به موازات این موضع‌گیری‌های راب مالی، وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم علیه چند شرکت و کشتی در ارتباط با ایران خبر داد. این وزارتخانه روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شش شرکت و ۲۰ کشتی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است. شرکت پتروشیمی بوشهر و شرکت پتروشیمی شیراز ازجمله شرکت‌های تحت تحریم قرارگرفته توسط دولت آمریکا هستند.

ترویج کلیدواژه منافقین توسط روزنامه اصلاح‌طلب درباره مسمومیت دانش‌آموزان/ گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

تصاویری از دیدار گلشیفته فراهانی که از پله‌های طبقه پایین هالیوود ناگاه به پشت بام و لیدری براندازی علیه جمهوری اسلامی رسید، با برنارد لوی، شخصیت به ظاهر رسانه‌ای صهیونیست منتشر شده است.

روزنامه جوان در ستون اخبار ویژه خود درباره این خبر نوشته است:

تصاویری از دیدار گلشیفته فراهانی که از پله‌های طبقه پایین هالیوود ناگاه به پشت بام و لیدری براندازی علیه جمهوری اسلامی رسید، با برنارد لوی، شخصیت به ظاهر رسانه‌ای صهیونیست منتشر شده است. از اعتقادات لوی، صهیونیستی که مصی علی‌نژاد و گلشیفته فراهانی دست دوستی و کمک به او داده‌اند، این است که او معتقد است «ایران تا سال ۱۳۰۴ پرشیا نامیده می‌شد و پس از آن، به این دلیل ایران نامیده شد که سفیر آلمان نازی (او به جای آلمان اصرار بر استفاده از صفت نازی دارد تا ایران را همراه با نازیست‌ها نشان دهد) به دلیل آریاگرایی از ایران خواست که نام کشورش را به ایران تغییر دهد. گونه‌ای از برادری بین ایرانی‌ها و نازی‌ها وجود دارد و ایرانی‌ها یک پس زمینه تاریک مرتبط با دوره فاشیست دارند که در ژنتیک آن‌ها حک شده است.»

ترویج کلیدواژه منافقین توسط روزنامه اصلاح‌طلب درباره مسمومیت دانش‌آموزان/ گلشیفته بعد از مسیح در آغوش برنارد تجزیه‌کار!

جوان در ادامه نوشته است:

لوی به مداخلات سیاسی در کشورهای دیگر شهره است و در جریان آشوب‌های پاییز امسال در کشورمان هم ایفاگر نقش بود. او با علی‌نژاد، یکی از لیدرهای براندازان دیدار کرد و سپس واسطه دیدار او با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه شد.
برنارد لوی یک روشنفکر راستگرای فرانسوی و البته می‌توان گفت در سیاست، آدم بدنامی است. لوی یک افسر اطلاعاتی فرانسوی و صهیونیست است و پروژه اصلی‌اش در وقایع سیاسی و اجتماعی هر کشوری که به آن ورود می‌کند، تجزیه آن کشور است. بنگلادش، یوگسلاوی، افغانستان، سودان و لیبی بخشی از حوزه‌های مأموریتی لوی بود که با تجزیه یا ویرانی ناشی از جنگ در آن کشورها رقم خورد. او در انتخابات جدایی اقلیم کردستان از عراق هم ناظر بود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 10
    سید جان! وزیر کشور بی حال و نابلد بعد تقریبا ۴ماه وارد موضوع شد وقتی که دیر شد چون پروژه دشمن در قم تست زنی موفق کسب کرد و الان برای سراسر کشور در حال اجراست. عملکردش در اربعین و اغتشاشات اخیر هم خوب نبود قطعا انتخابات مجلس را هم به اصلاح طلبان تحویل می‌دهد و تو را هم در ۱۴۰۴ یک دوره ای میکند. جای تو بودم الان عزلش میکردم
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      4 2
      یادت باشه اولین موارد کرونا در قم بود
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 17
      ۲۰:۵۷ اتفاقا وزیر کشور خیلی کار بلد هست و دارای حال کار و فعالیت البته شما مغزت اندازه پلانکتون هست و به یاد نداری دشمن چه کینه ای نسبت به ایشون داره و البته کار سید محرومان انجام وظیفه هست برای خلق خدا و برای خدا پس ترسی از ۱ دوره ای شدن خدمت گذاری مردم نداره و مثل امثال تو دنبال صندل ریاست نیست
    • حسینی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      5 0
      هشدار ۲۰:۵۷ صحیح است شما هم بجای توهین و اتهام زنی بگویید وزیر کشور چه اقدامات بهنگام و موثری در مواردی که وی نام برد انجام داده
  • قمی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 1
    باز تاکید میشود: وزیرکشور نابلد زمانی وارد موضوع مسمومیت شد که دیرشد!
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 2
    بخدا شما مردمو به این روز انداختید.
    • ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 2
      قسم دروغ نخور مردک
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 0
    یعنی یه مملکت با این همه وزارت اطلاعات ،اطلاعات سپاه،پلیس،پگان ویژه بسیج ،سپاه گمکام نمیتونه جلوی این حملات رو بگیره؟ اسمش حملست دیگه پس چیه؟
    • SE ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      از قدیم گفتن
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      3 0
      کار خودشونه
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    اسمش حملست دیگه پس چیه؟
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 0
    یعنی یه مملکت با این همه وزارت اطلاعات ،ا............
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    3 3
    درکشور ما هرعمل تروریستی ازترور دانشمندان هسته ای تا هرعمل ناشایست که برعلیه نظام ونخبگان ومعیشت ملت انجام شده .به تجربه ثابت شده که دستان مختلفیست که ازاستین اصلاح طلبان ضد نظام وملت بیرون امده .
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 3
    جناب رییسی کابینه را عوض کنید...چندخانم به عنوان وزیربگذارید...
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    آقاجان معرکه مسمومیت دانش آموزان هرچند هیچ موردی فوتی نداشته است انگیزه فشار بدولت است
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    چرا کرونا ازقم شروع شد الان مسمومیت ازقم شروع شد چه کسی میتواند به این سوال ساده پاسخ دهد .؟
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 0
    بعید هم نیست چند وقته دیگه یک بازی دیگری ازقم شروع کنند پس اطلاعات قم باید توضیح دهد که هیچکس ازاو سوال نمی پرسد چه رابطه ایی بین قم و این بازیها وجود دارد
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    3 0
    بالاخره اسلامی کوتاه آمد وگروسی پیروز میدان شد بی جهت نیست که "پیروز" ازدنیا رفت 😂😂
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    اگر خرابکار داخل امد سریع بزند
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    مردم باید گزارشهای خودرا به ۱۱۳ یا۱۱۴ بگویند . مردم اساس هستند بایدوزارت اطلاعات از مردم درخواست کمک کند درتمام دنیامرسوم است مسمومیتها یک عمل ضدمردمی است باید همه مشارکت کنند
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    دوره قبل شورش چون توسط مصی و چند نفر مشخص در خارج هدایت میشد لو رفت و بچگانه و موضوع بی اهمیتی بود و تقویت نظام را باعث شد. ولی این یکی احتمالا توسط عوامل داخلی و تخریب کننده ریسی مطرح شده و باید بررسی شود
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    وقتی اسم شهری زیاد تکرار میشود احتمال زیادهدف دشمن است راستش آوردن اسم آهنگ غمگین لری در فضای مجازی دراین فصل مسمومیت مرامیترساند . حس ششمم میگوید آنهاباید مواظب باشند گزارش بدهندوچهارچشمی مواظب اطراف مدارس دخترانه باشند . دوسه روز است آهنگ غمگین لری رواج یافته من مشکوک ناچار بگم تا مردم و مسئولین مواظب باشند لرها باغیرتند پس انشاالله دست خونخواران زن زندگی آزادی را رو میکنند ‌ ای مردم همه مواظب باشید ای مردم منتظرنباشید فقط مسئولین کاری بکنند دختران ما ومن درخطرند. من خواب شهادت دخترم راکه چندسال پیش دیدم الان میفهمم زن زندگی آزادی روی مرگ تنظیم شده است . من احساس خطر میکنم . اگر دشمن میخواهدباگروگرفتن جان دختران ما امتیاز از ایران بگیرد من میگویم خودم و دخترم فدای اسلام و میهن اسلامی ...مردم بیدار باشید که آنها که میگویندکارخودشان است اتفاقا کار خودشان است...مردم باگزارش مردانه از دختران خود دفاع کنید
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    فقط برا شلوغی‌ها نیس، روی عملکرد اورژانس تاثیر میزاره در آینده.
  • سامان IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    یعنی یکی نیست قیمت خودرو و کنترل کنه راحت قیمتا بالا میره هایما ۱۰ روز پیش ۱۵۰۰ الان ۱۸۰۰ فیدلیتی ۱۶۰۰ الان ۲ میلیارد دیگنیتی ۱۸۰۰ الان ۲۳۰۰
  • SE ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    قم مرکز هستش
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    اتفاق اخیر حجم نفوذیها رو بخوبی نشون داد،
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    ۲۱:۰۰ پ اینم یادت باشه ک قم یکی از قطب های شهرهای دینی و مذهبی و نظام کشور محسوب میشود ، بس دشمنان هر نییت شومی ک در دلشان باشد برای انجام دادن آن اول از همه شهر قم را بعنوان نقطه ای آغازین آزمایشات خودشون مدنظر و انتخاب خواهند کرد ، در انتها ب این نتیجه می‌رسیم ک فاعلان این گونه جنایت‌های تروریستی بیولوژیکی کار دشمنان نظام و اسلام هستند لاغیر.......
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 1
    ۲۳:۳۴ عقل کل ، بنازم ب این همه ضریب هوشیه تو ، چجوری شد ک پیروز در یه جای میدان پیروز شد و در جای دیگه ای از دنیا رفت...؟؟!!😂🤣😂
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    1- چرا میترسید اعلام کنید؟-2- چرا هیچ کاری نمیکنید؟3-اگرکار منافقان،فرقان،طالبان وداعش داخل وخارج... هست چراتاحالا هیچکس مسئولیتش را بعهده نگرفته؟4-اگرنمیتوانید کاری کنید ومیترسیدچرا به مردم نمیگوئید راهپیمایی غیرساندیسی وخودجوش کنند!؟
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!؟1- چرا میترسید اعلام کنید؟-2- چرا هیچ کاری نمیکنید؟3-اگرکار منافقان،فرقان،طالبان وداعش داخل وخارج... هست چراتاحالا هیچکس مسئولیتش را بعهده نگرفته؟4-اگرنمیتوانید کاری کنید ومیترسیدچرا به مردم نمیگوئید راهپیمایی غیرساندیسی وخودجوش کنند!؟
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس