کد خبر 1470573
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
سرقت

سه سارق مسلح به اسلحه کلاشنیکف به طلافروشی در یکی از خیابان‌های محله مرتضی گرد در جنوب تهران دستبرد زدند و پس از قتل مرد طلافروش و زخمی کردن دو نفر دیگر با طلاهای سرقتی موفق به فرار شدند.

به گزارش مشرق، ساعت ۲۰:۴۷ شامگاه پنج‌شنبه ۱۱ اسفند صدای شلیک‌های متوالی در یکی از خیابان‌های محله مرتضی گرد ساکنان آن محله را سراسیمه به داخل خیابان کشاند. رهگذران و کاسبان محل مشاهده کردند سه مرد نقابدار مسلح به کلاشنیکف از موتورسیکلتی پیاده شدند و مغازه طلافروشی را به رگبار بستند. لحظاتی بعد مردم حادثه را تلفنی به ۱۱۰ پلیس اعلام کردند و سارقان مسلح نیز قبل از ورود پلیس با کیسه‌ای پر از طلا از مغازه طلافروشی خارج و با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت سوار موتورسیکلت‌شان شدند و به سرعت از محل گریختند.

سرقت خونین

دقایقی بعد وقتی مأموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی در محل حاضر شدند، دریافتند سارقان مسلح، سرقت خونینی را رقم زده‌اند، به‌طوری‌که در جریان آن سه نفر را هدف گلوله قرار داده‌اند که یک نفر از آن‌ها به کام مرگ رفته است.

مأموران در نخستین گام داخل طلافروشی با جسد خونین یکی از صاحبان مغازه روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله‌ای به شکمش فوت کرده بود. بررسی‌ها نشان داد صاحبان مغازه سه برادر هستند که هنگام سرقت هر سه داخل مغازه حضور داشتند و سارقان به سوی آن‌ها تیراندازی کردند و در جریان آن یکی از آن‌ها قتل می‌رسد و برادر دوم نیز از ناحیه پا هدف گلوله قرار می‌گیرد و به شدت زخمی می‌شود. برادر سوم، اما از تیر سارقان جان سالم به‌در می‌برد. همچنین مشخص شد سارقان هنگام فرار داخل خیابان نیز اقدام به تیراندازی کرده‌اند که یکی از تیرها پس از کمانه کردن به چشم رهگذری برخورد و وی را راهی بیمارستان می‌کند.

مأموران پلیس در بررسی‌های دوربین‌های مداربسته محل حادثه دریافتند سارقان لحظه حادثه از موتورسیکلتی در چند قدمی مغازه طلافروشی به سرعت پایین می‌آیند و وارد مغازه طلافروشی می‌شوند و برای ترساندن صاحبان مغازه شروع به تیراندازی می‌کنند. سارقان پس از هدف قرار دادن دو نفر از صاحبان مغازه و شکستن شیشه‌های ویترین بیش از یک کیلو و نیم از طلاهای ویترین را داخل کیسه‌ای می‌ریزند و از مغازه خارج می‌شوند. آن‌ها دوباره برای ترساندن مردم شروع به تیراندازی می‌کنند که در جریان آن تیری به چشم رهگذری برخورد می‌کند و چشم وی به شدت آسیب می‌بیند.

یکی از شاهدان می‌گوید: لحظه حادثه، سه مرد نقابدار که همراه خود اسلحه کلاشنیکف داشتند از موتورسیکلتی پیاده شدند و به مغازه طلافروشی حمله کردند. شلیک‌های آن‌ها همه را ترسانده بود و رهگذران و کاسبان هم پناه گرفته بودند که تیری به آن‌ها اصابت نکند. سارقان سپس از مغازه بیرون آمدند و دوباره اقدام به شلیک کردند و با موتورسیکلت از محل گریختند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح وارد عمل شدند

منبع:جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    مرتضی گرد را انتخاب کرده اند که به راحتی بتوانند به شهرهای دیگر فرار کنند . با بررسی خودروهای خارج شده از مرتضی گرد میتوان سرنخ فرار انها را بدست اورد . ضمن انکه خون بیگناه گریبانگیر انها خواهد شد و سال دیگر عده ای هنرمند و ورزشکار و... برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول وارد صحنه میشوند و دادگاه انقدر اعدام را کش میدهد تا به هر طریقی رضایت بگیرند
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 2
    متاسفانه ایناا سارقان سابقه دار هستند و نکته مهم اینکه برای پلیس مهم نیست که اینها بارها جنایت و کشتار کنند وگرنه آزادشان نمیکردند که مجددا کشتار کنند.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      حالا تو از کجا میدونی که قبلا دستگیر شده بودند؟ ضمنا پلیس کسی رو ازاد نمیکنه، این قوه قضاییه است که رای صادر میکنه.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 1
    درود بر این قشر زحمتکش و حلال خور طلافروشهای الان دست کمی از دزدان ندارن و حقشون هست که سولاخ سولاخ بشن.
    • حسین IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      این آقای طلافروشی بچه محل و دوست ما بود که تو اسلامشهر زندگی میکرد و۳تا هم دختر داشت که دختر آخرش فقط چند ماه بیشتر نداشت این بنده خدا آنقدر آقا بود که اگه ی شناخت کوچیک ازش داشتی الان بحالش گریه میکردی!!!!!
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    وقتی ثانیه به ثانیه قیمت ها بالا می‌رود باید هم شاهد این حجم از نا امنی باشیم اونایی هم که باید احساس مسئولیت کنند آنقدر تو عالم خودشان هستند که جون این مردم کوچکترین اهمیتی براشون نداره چون خودشان هم بدون محافظ جرئت بیرون اومدن از خونه را ندارند
  • علیرضا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    ی چیز هایی درست کنید با منجوق و سنگ های رنگی دست تون کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس