میراحمدی: حضور گسترده مردم در روز نهم دی 88 باطل‌السحر نقشه دشمنان شد

معاون وزیر کشور با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان گفت: بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان عزیز ما بر اثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می‌شدند که در نتیجه مسئله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می‌کند.

به گزارش مشرق، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در مورد مسمومیت‌های اخیر پیش آمده برای دانش آموزان دختر گفت: طراحان مسمومیت دختران و طراحان شعار زن زندگی و آزادی و جنگ ترکیبی دو روی یک سکه‌اند؛ هدف اصلی آن‌ها ناامنی روانی خصوصا برای دختران دانش آموز، به تعطیلی کشاندن مدارس و سپس اتهام زنی به نظام است تا بتوانند مجددا شعله خاموش شده اغتشاشات را روشن کنند.

وی افزود: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.

طراحان مسمومیت‌ها همان طراحان اغتشاشات هستند

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با تقسیم کار معاندین و دشمنان خارجی بعضی از دولت ها که مردم مظلوم ما در دفاع مقدس را با سلاح شیمیایی که در اختیار صدام قرار داده بودند به شهادت رساندند و تعداد بسیاری را به عارضه‌های شیمیایی دچار کردند، به دروغ اشک تمساح می‌ریزند در حالی که در پشت صحنه نقش آفرینی می‌کنند و دشمنان ملت را برای انجام چنین اقدامات خصمانه و جنایتکارانه‌ای به آغوش می‌کشند.

میر احمدی گفت: طراحان مسمومیت‌های دختران عزیز ما همان طراحان شعار زن، زندگی و آزادی هستند؛ این اقدام غیر انسانی ماهیت ددمنشانه جبهه مخالف نظام و مردم را عریان کرد. همان‌هایی که به دروغ مدعی شعار دفاع از مردم هستند اما با فرزندان مظلوم این مردم چنین رفتار ددمنشانه‌ای دارند.

وی افزود: آن‌ها در حالی که به کودکان و نوجوانان مردم ما رحم نمی‌کنند به نظام جمهوری اسلامی ایران اتهام می‌زنند.

بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان بر اثر استرس دچار عوارض شدند

میراحمدی تصریح کرد: البته باید توجه کرد که بخش قابل توجهی از دانش آموزان عزیز ما نیز براثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می‌شدند که در نتیجه مسأله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می‌کند.

وی گفت: حفظ آرامش، شناخت توطئه دشمنان و کمک مردم برای شناسایی عوامل موثر در این موضوع قطعا این توطئه جدید را هم به سرعت خنثی می‌کند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: در این حوادث اقداماتی که منشا عامدانه دارد کمتر از چند درصد است، و واقعیت مسأله بسیار کوچکتر از آن است که خودنمایی می‌کند. باید توجه داشت همراهی اولیا و حفظ آرامش در کنترل شرایط نقش بسیار موثری دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    11 1
    واقعا که
    • تک سوتر DE ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 7
      باید پرسید اون وقت شما چرا با طراحان اغتشاشات درست برخورد نکردید که طراحی تازه ای بکنند؟ هنوز قاتلین شهید عجمیان محاکمه نشدن.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 6
    دشمن از کودک کشی به حمله شیمیایی رو آورده ! این جنایت طوفات تاج و تخت براندازی به دنبال داره
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 1
    واقعا راست میگه ما که می دونیم که باعث و بانی اغتشاشات بوده دیگه توضیح لازم نیست
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 0
    شما درست میگید
  • NL ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    9 0
    حالا قراره کاری بکنی یا فقط حرف بزنی؟
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    9 0
    هنوز توی فاز انکار درجا میزنی ؟
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    12 1
    با این همه نفرات اطلاعاتی و امنیتی هنوز نتوانسته آید عاملین این کار را دستگیر کنید؟
  • کدخدا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 0
    در بعضی مدارس دانش آموزان و والدین آنها کلاسهای درس را تحریم کردند
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 0
    آقای معاون شما اول باید تحقیق بکنید بعد گزارش هایتان را با سند و مدرک بگیرید دست تان بعد بروید پشت تریبون و بگوئید مثلاً کار منافقین هست یا کار اسرائیل و غیره است.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    8 0
    همه چی رو گردن دشمن انداختن تا یه جایی جواب میده
  • پژمان احمدیان IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    استادان
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    3 0
    بدون مدرک وسندومعرفی آمران وعوامل حرف مت زدن هست
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    مدارس شیراز امروز
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 0
    اغور بخیر بعد ۳ماه؟ کجا تشریف داشتید؟
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 5
    شما هول ورتون داشت هنوز ارامش به کشور بر نگشته سربازان مزدور ملکه را فوج فوج بخشیدید حالا ثمره کار رو ببینید اوباش و دیدند با اربده کشی و خونریزی برخورد آبکی می شود دوباره فعال شدند این وسط فقط امثال آرمان خونشان پایمال شده
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    حالا که تمام اقدامات آشکار و‌ پنهان منابع آموزشی و پرورشی و نظامی و امنیتی و...؛ تا حالا نتوانسته اند. علل اصلی مسمومیتهای دانش آموزان را پیدا کنند. و یا آنان فعلا نمی خواهند، سرنحهای به دست آمده؛ را به دلایل متعدد به خصوص شرایط امنیتی و.... افشا نمایند.‌/ از آنجایی که تمام دشمنان وابسته به کدخدا و رسانه های معاندخارجی و برخی رسانه های معلوم الحال داخلی از این مسئله بر علیه کشور و انقلاب و ارکان نظام و آسایش روانی ... مردم سوء استفاده می کنند. یک پیشنهاد عملی می تواند. یکی از روش های احتمالی مسموم سازی دانش آموزان را خنثی سازد. و آن کار این است. که چه بسا دشمنان از طریق فریب دادن برخی متربیان دختر و بعد هم پسران با جاسازی مواد مسموم کننده در کیف و البسه آنان این مشکلات را به وجود بیاورند. لذا پیشنهاد می گردد:مسئولان مدارس ( به خصوص مدارس دختران و بعد مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم ) با هماهنگی و مجوز نهادهای نظارتی و امنیتی ... بدون توجه به شانتاژ رسانه ای و... دشمنان. به صورت موقت از روش سنتی بازرسی و وارسی کیف و البسته های دانش آموزان در جلو درب ورودی مدارس استفاده شود.در صورتی که توطئه و نقشه خیانت دشمن سوء استفاده از این حربه باشد.قطعا با این کار موقت ولی بسیار موثر می توان خیانت و نقشه دشمنان برملا کرد؛ و خیانت آنان آشکار و توطئه شان خنثی می شود.
  • ب IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    خوب بگیرید , بازیگران با جان بچه ها ، و بازیگران با اعتبار شاخص کشور یعنی حوزه امنیت را ، به مردم معرفی کنید مجازات کنید
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    6 1
    این اقا همونیه که در ایام اربعین اون بلا را سر زوار در مرز عراق اورد الانم داره خارج از برنامه حرف میزنه اینارو کی میذاره در این مناصب؟
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    کاملا موافقم احسنت. کاملا درسته .در مقالات هم هست.mass psychogenic illness که یک حالت اضطرابی جمعی میباشد .لطفا روانپزشکان انقلابی وارد شوید و شفاف سازی کنید. .
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    حکومتی که درتقابل با عناصر افراطی خودش (( پرونده غیر قابل دفاع دارد )) و علیرغم اونهمه ادعای اشراف امنیتی از تکذیب و بازداشت خبرنگار افشاگر شروع کرده و هنوز هیچ شفافسازی نکرده و هیچکس را بازداشت و معرفی نکرده و اینقدر تابلو داره پنهانکاری میکنه قطعا و طبعا (( هم خودش و هم عوامل افراطی وابستش متهم ردیف اولند ))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس