دست و پازدن مقامات رژیم صهیونیستی درخصوص توافق هسته‌ای ایران

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در ادامه فضاسازی علیه برنامه هسته ای ایران بار دیگر ادعا کرد: باید مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری "سما" فلسطین، نتانیاهو این سخنان را در دیدار با "ادوار هگر" نخست وزیر اسلواکی مطرح کرده است.

دفتر نتانیاهو با اعلام این خبر افزود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با فشارهای متعدد روبه روست، با هگر درباره همکاری دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای گفت وگو کرد.

از دیگر موضوعات این دیدار، فرصت توسعه گسترده عادی سازی روابط با رژیم نامشروع اسرائیل پس از توافق موسوم به "آبراهام" اعلام شده است.

ایلی کوهن وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی نیز در این راستا ادعا کرد: در دیدار امروز با نخست وزیر اسلواکی درباره ایران مواضع مشترک داشتیم.

این مقام صهیونیست ادعا کرد: در این دیدار در مورد تشدید مواضع علیه ایران و تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران گفت وگو کردیم.

کوهن افزود: امیدوارم که سفارت اسلواکی بزودی در قدس افتتاح شود.

دست و پا زدن مقامات صهیونیست برای القای ایران هراسی و جلوگیری از احیای مذاکرات برجام و گفت وگوهای سازنده‌ای است که اخیرا در سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سفر به ایران شکل گرفته است.

این اظهارات ضد ایرانی درحالی مطرح می شود که گروسی یک روز پیش در کنفرانس مطبوعاتی با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: آماده هستیم که کار را با ایران به پیش ببریم.

وی افزود: مذاکرات احیای برجام در دستور کار قرار دارد و ادامه می یابد؛ کاری که ما انجام می دهیم و توافق خوبی که قرار است به آن برسیم، به احیای برجام کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 1
    توافق بر سر چی الآن داره اطلاعاتی که از دانشمندان و مکان های و تأسیسات اتمی را که از طریق مسئولین با کفایت ایران به دست آورده به اسراییل و آمریکا می دهد ای خوش خیال ها و شاید ،،،،،
  • فرزاد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 0
    نتانیاهو الهی سقط بشی و اسراییل محو بشه وتمام ملتهای دنیا از دستت راحت بشن. الهی .
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    حداقل دشمنی اش رو هست ولی چین و روسیه دو کمونیست چطور
  • فهام IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    بالاخره برجام خوبه یا بده؟!!!! شریعتمداری و نتانیاهو که مخالف هستند. بقیه اصولگراها چطور؟!!! آیا با شریعتمداری، اولیانوف و نتانیاهو همراهی میکنند؟!!
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس