کد خبر 1472717
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
اطمینان رئیس شورای شهر تهران از عدم افزایش بسیار کرایه‌ها

رئیس شورای شهر تهران گفت:مطمئن باشید نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران درباره تعیین نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: نرخ گذاری پس از برنامه بودجه انجام می‌شود، بخشی از نرخ‌ها برای تاکسی آماده نشده اما نرخ اتوبوس و مترو آماده شده و امروز نهایی خواهد شد.

چمران با بیان اینکه نرخ اتوبوس به دلیل اینکه تعداد زیادی از دستگاه‌ها شخصی است باید به گونه‌ای طراحی شود که برای رانندگان به صرفه باشد و مردم نیز بتوانند هزینه را بپردازند، گفت: نرخ تاکسی‌های خطی بر اساس پیمایش و حتی شیب خیابان تعیین خواهد شد اما مطمئن باشید که نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن با شورا نیست، تاکید کرد: شورا و دادستانی کار خود را در خصوص ساختمان‌های ناایمن انجام می‌دهد و اخطارهای لازم را می‌دهد و قرار شده ساختمان‌هایی که تا پایان سال اقدامات لازم را انجام ندادند، پلمب شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    اینجا شهرستان در فارس هست .تاکسی تلفنی از امروز رسمن ۳۶ درصد اصاف شد . ۱۱ تمن شد ۱۵ تمن . بخشنانه رو دیدم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس