سرلشکر موسوی

فرمانده کل ارتش گفت: تبیین حقایق در این شرایط دشوار جنگ شناختی از جمله اقدامات بسیار با ارزش، حساس و تأثیرگذار است و در جنگ ترکیبی امروز علیه ایران سربلند اسلامی، جهاد تبیین امری واجب و لازم است.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور سرزده در جمع هادیان برتر سیاسی ارتش در مرکز آموزش بصیرتی قم خطاب به آن‌ها گفت: تبیین حقایق در این شرایط دشوار جنگ شناختی از جمله اقدامات بسیار با ارزش، حساس و تأثیرگذار شما است و در جنگ ترکیبی امروز علیه ایران سربلند اسلامی، جهاد تبیین امری واجب و لازم است.

وی افزود: امروز تلاش دشمنان به مثابه دوران مولا علی (ع) است و شیطان با رنگ‌ها و حربه‌های مختلف در صدد از بین بردن اعتبار حاکمیت اسلامی است و کار شما که جهاد تبیین است بسیار مهم و ضروری است. خداوند به همگی شما عزت و قوت بدهد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: حقیقتاً ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مصداق توصیف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ۱۹ بهمن امسال است که فرمودند: «ارتش در کنار مردم ایستاد و انقلابی ماند که این انقلابی بودن مسئله مهمی است زیرا بعضی‌ها انقلابی می‌شوند ولی انقلابی نمی‌مانند اما ارتش جمهوری اسلامی امروز به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و خالص‌تر از روزهای اول است و هر جا لازم بوده با جوانمردی و از خودگذشتگی در کنار مردم نقش‌آفرینی و برای دفاع از کشور ایستادگی کرده است.»

امیر سرلشکر موسوی همچنین بصورت سرزده از منطقه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و طرح‌های عمرانی بنیاد تعاون ارتش در قم بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سيد مجتبى بنيادى IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    3 3
    امير عزيز! نيروهاى نظامى دفاعىِ مؤمن ما بحمدالله با داشتن فرماندهانِ با ايمان و باشرفِ وطنپرست همچون جنابعالى مايه سربلندى و دلگرمى رهبر معظم و ملت هميشه در صحنه انقلاب بوده و ميباشد،خداوندمتعال حافظ تان باشد ، انشاءالله ،،،
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      0 2
      سلام ان شاءالله اصله
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    2 3
    امیر افتخار افرین
  • اکبر IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    تبیین هم از فرمایشات آقا بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس