تلاش مجدد پلیس پاکستان برای دستگیری «عمران خان» ناکام ماند

پلیس پاکستان اقامتگاه نخست وزیر سابق این کشور را محاصره کرده و تلاش کرد او را بازداشت کند؛ اما طرفدارانش خانه او را حفاظت کرده و مانع تلاش های پلیس شده اند.

به گزارش مشرق، هواداران عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان امروز چهارشنبه هم با پلیس این کشور درگیر شدند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، پلیس پاکستان اقامتگاه نخست وزیر سابق این کشور را محاصره کرده و تلاش کرد او را بازداشت کند. طرفدارانش خانه او را حفاظت کرده و مانع تلاش های پلیس شده اند.

ببینید:

عکس/ آشوب در لاهور

خان سال گذشته با توطئه رای عدم اعتماد پارلمان از سمت نخست وزیری برکنار شد.

پلیس و نیروهای ویژه نظامی ارتش پاکستان در طول شب گذشته هم با حامیان وی در نزدیکی خانه اش درگیر شده و با شلیک گاز اشک آور تلاش کردند آنان را متفرق کنند.

در مقابل جمعیت خشمگین نیز به سوی نیروهای امنیتی سنگ پرتاب کردند. سید مبشیر، سخنگوی پلیس لاهور ادعا کرد که از زمان آغاز عملیات، بیش از ۳۵ نیروی پلیس زخمی شده اند.

عمران خان کمی پیش از سپیده دم ویدئویی را منتشر کرد و در مقابل پرچم پاکستان و حزب تحریک انصاف پشت میزی مملو از کپسول های گاز اشک آور گفت: آنها دوباره خواهند آمد و به مردم ما گاز اشک آور خواهند پاشید و کارهای دیگری خواهند کرد، اما باید بدانید که هیچ توجیهی برای این کار ندارند.

صبح اموز چهارشنبه صدها نفر از هواداران حزب تحریک انصاف خانه خان را در محله زمان پارک لاهور محاصره کرده و بار دیگر تلاش پلیس برای ورود و دستگیری خان را خنثی کردند.

پلیس پاکستان دیروز سه شنبه اعلام کرده بود که در تلاش است تا عمران خان، نخست وزیر سابق این کشور را در پرونده فروش هدایای رهبران و سران کشورهای خارجی دستگیر کند.

تصاویر ارسالی از سوی رسانه ها نشان می داد: هواداران نخست وزیر سابق این کشور در بیرون خانه عمران خان تجمع کرده اند و پلیس برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور و ماشین‌های آب پاش استفاده می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، عمران خان متهم به مخفی کردن اطلاعات مربوط به هدایای دریافتی و فروش اشیای قیمتی به ارزش ۶۳۰ هزار دلار از خزانه دولت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    1 1
    بنظرم پاکستان به جنگ داخلی دارد نزدیک میشود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس