کد خبر 1474026
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
اختلاف و درگیری منجر به قتل جوانی در قیامدشت ری شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل مردی جوان در قیامدشت بعلت اختلافات قبلی، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسینعلی ابن علی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد(قمه_چاقو) در محدوده «قیامدشت» بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷۴ این فرماندهی جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد، تعداد ۱۱ نفر از اهالی محله قیامدشت بر سر اختلافات قبلی با یکدیگر در گیر که تعداد۴ نفر از افراد به علت جراحات بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: با انجام بررسی‌های تخصصی هر ۱۱ نفر عامل متواری درگیری توسط ماموران کلانتری ۱۷۴ شناسایی و در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف شهرستان ری و استان تهران به همراه چند قبضه سلاح سرد(قمه_چاقو) دستگیر شدند.

سرهنگ ابن علی در ادامه افزود: متاسفانه یکی از افراد مضروب پس از بستری در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده کشته و قاتل پس از تشکیل پرونده تکمیلی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان انگیزه متهمان را از درگیری اختلاف شخصی عنوان کرد و گفت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت و بی توجهی به قانون عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس