سازمان بازرسی ورود کرد/ خرج ۵۰ میلیاردی پرسپولیس از پول سهام بدون اطلاع کمیته مصارف

سازمان بازرسی کل کشور به هزینه کرد باشگاه پرسپولیس بدون اطلاع کمیته مصارف ایراد قانونی گرفته است.

به گزارش مشرق، پس از عرضه اولیه سهام تیم‌های پرسپولیس و استقلال و با جذب مبالغی که از واگذاری سهام این دو باشگاه به دست آمد کمیته مصارف تشکیل شد تا در این کمیته بر مصرف منابع مالی به دست آمده نظارت شود.
این در حالی است که باشگاه پرسپولیس مبالغی از سرمایه خود را بدون مجوز کمیته مصارف هزینه کرده و سازمان بازرسی کل کشور این مورد را تخلف تشخیص داده و به آن ورود کرده است.

در ایرادی که سازمان بازرسی کل کشور به هزینه کرد مبلغی که بدون اطلاع کمیته مصارف خرج شده آمده که «باشگاه پرسپولیس بدون داشتن مجوز کمیته مصارف، بخشی از وجوه حاصل از فروش سهام به مبلغ ۵۲ میلیارد تومان را هزینه کرده است اما انجام هزینه این مبلغ را به اطلاع کمیته مصارف نرسانده است! این در حالی است که در خصوص دلایل عدم اخذ مجوز از کمیته مصارف، پاسخی از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است.»

در این باره گفته می‌شود که با توجه به اسناد موجود، از مبلغ مورد اشاره رقمی در حدود بیش از ۳۲ میلیارد تومان بابت قراردادهای منعقده با بازیکنان و کادر فنی تیم بزرگسالان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر به عنوان حق الزحمه هزینه شده است!

حالا باید دید که باشگاه پرسپولیس و رضا درویش مدیرعامل آن که بدون اجازه کمیته مصارف این مبلغ را هزینه کرده در خصوص آن، چه پاسخی به سازمان بازرسی کل کشور ارائه خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    با دقت بررسی کنید الان اجرلو مارا بدبخت کرد اگر بریز به پاشی شد باید جوابگو باشه حتی زندان شن
  • فاطمه دهباشی زاده مشهد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    11 2
    خاک تو سر لنگپولیس
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    5 0
    رانت و مافیا از چاک و چوک این مملکت زده بیرون
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    5 0
    بفرما سال نو دزدی نو 118 میلیارد استقلال 52 تا پرسپولیس 7 میلیارد تره بار شهرداری
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      دهنتم ببند
  • بی اصالت وجدان مریض لنگی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    قربانزاده لنگی تاج کبیر غول آسیا را حذف کرد حالا میخواهد با این کارها وجدان نداشته اش را آرام کند فکر نکنم هیچ راهی برای آرام کردن خودش پیدا کند قربان زاده بی وجدان تنها راه خلاص شدن مرگ انشالله به زودی خبری شود
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    خدا خیرتون بده، خیلی خوبه حلو فساد را بگیرن ولی وقتی مسولان استقلال پول بابت بدهی میگرفتن و میرفت جاهایی که معلوم نیست اونهم دوبار، به مبلغ چند صد میلیارد تومان و میگفتن دولت بهمون کمک نمیکنه، سازمانهای نظارتی کجا بودن ؟!
  • علمدار سینایی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    هیچ اب از اب تکان نمیخوره مگه میشه یک تیم حکومتی را مقصر کردمگه استقلاله که ابر وباد ومه وخورشید فلک به دنبالش باشه تا از اسیا حذفش کنن یا کسر امتیازش کنن دو روز دیگه قربان زاده میاد تو تلوزیون ومگه ببخشید مجوز قبلا صادر شده بود من نمیدونستم وتمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس