آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس/ خیابان وحدت اسلامی تهران مرمت شد 

آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری، جمع آوری ۳۳ تن زباله از بوستان سرخه حصار و همچنین مرمت خیابان وحدت اسلامی از مهمترین اخبار روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه پایتخت است.

به گزارش مشرق، روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی تهران عصر دوشنبه از آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری تندرو در ایستگاه لویزان خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم نداشت اشت.

در ادامه اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آمده: امروز یک دستگاه اتوبوس تندرو در ایستگاه لویزان بدلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شد.

مرمت خیابان وحدت اسلامی

شهردار منطقه ۱۱ تهران از مرمت خیابان وحدت اسلامی خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۰ بازدید پنج ساعته قدم به قدم در سطح محلات مرکزی شهر تهران در منطقه ۱۱ انجام شد که تمامی معابر و کوی ها مورد بررسی مدیریتی و تخصصی قرار گرفت ، مواردی از از این بازدید حاصل شد که در نتیجه یکی از این نتایج در نوروز ۱۴۰۲ اقدام به مرمت آسفالت خیابان وحدت اسلامی کردیم.

سید محمد موسوی افزود: در این عملیات در ۱۳ روز بیش از ۱۷هزار متر مربع از محور وحدت اسلامی به شیوه تراش و روکش مکانیزه مورد مرمت قرار گرفت که در این عملیات بیش از ۳۰ نفر به صورت شبانه با بهره گیری از تعطیلات نوروزی از عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۱ در این مسیر خدمت کردند و بیش از سه هزار تن آسفالت تا کنون در این مسیر استفاده شده است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: از کسبه و شهروندان این محدوده برای همکاری در اجرای عملیات سپاسگزاریم و تلاش می کنیم تا طبق وعده تا اردیبهشت ماه عملیات را به پایان برسانیم.

آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس/ خیابان وحدت اسلامی تهران مرمت شد 

جمع آوری ۳۳ تن زباله از بوستان جنگلی سرخه حصار در روز طبیعت

شهردار منطقه ۱۳ گفت : با استقرار ۱۵ خودرو ملودی جمع آوری پسماند خشک در بوستان جنگلی سرخه حصار در روز طبیعت و با مشارکت شهروندان بیش از ۲۴ تن پسماند تر و ۹ تن پسماند خشک جمع آوری شد .

محمد هادی علی احمدی گفت : نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست از ساعات اولیه روز طبیعت، با استقرار در ورودی های بوستان جنگلی سرخه حصار اقدام به توزیع یک هزار کیلوگرم کیسه برای جمع آوری و تفکیک پسماند تر وخشک بین شهروندان نمودند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به حضور آموزشگران سازمان پسماند در این روز ادامه داد:در این روز در تمامی بوستان‌های منطقه ۱۳ آموزشگران و مدیران ادارات پسماند با حضور در بوستان‌ها با مردم چهره به چهره صحبت کردند و آموزش‌های لازم درباره پسماندها به آنها ارائه شد.

علی احمدی اظهار داشت : به منظور خدمات رسانی به شهروندان و روزه داران اقدامات لازم برای رفع نواقص در بوستان‌ها از جمله ایمن سازی وسایل بازی کودکان و وسایل بدنسازی، آمادگی برای اطفاء حریق احتمالی، نظافت و پاکسازی بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی با به بکارگیری ۳۰۰ نیروی خدمات شهری و ماشین آلاتی مانند فان ،خاور ،نیسان و واترجت با همکاری سازمان ها وارگان های ذیربط انجام شد.

آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس/ خیابان وحدت اسلامی تهران مرمت شد 

بزرگراه‌های منطقه ۲ به فرش‌ گل مزین شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ از گسترده شدن ۳۶ فرش گل با کاشت گل های فصلی در بدنه بزرگراه ها و میادین این منطقه خبر داد.

علی اصغر طاهری از گسترده شدن هشت هزار و ۳۰۰ متر مربع فرش گل با کاشت گل‌های فصلی در بدنه بزرگراه‌ها و میادین این منطقه خبر داد و گفت: با هدف ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب همزمان با فصل بهار اجرای فرش گل در بدنه بزرگراه‌ها در دستور کار قرار گرفت و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه گل آرایی انجام شده در حاشیه بزرگراه‌ها با تنظیم رنگ بندی و چیدمان گل‌ها در طرح‌های مختلف ایجاد شده افزود: در طراحی فرش گل از انواع گونه‌های گل‌های فصلی متنوع مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی استفاده شده است.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ همزمان با بدنه سازی بزرگراه‌ها، فرش گل‌هایی با نقوش مختلف در بزرگراه‌های شهید همت، شهید چمران، حکیم، یادگار امام (ره) و بوستان نهج البلاغه گسترده شد.

طاهری اضافه کرد: در طرح بهار جانها علاوه بر کاشت گل‌های بنفشه در بوستان‌ها، معابر و میادین، غده های اختر نیز با رنگ‌ها و اشکال متنوع کاشته شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    مردم بی فرهنگ و پرمدعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس