کد خبر 1478119
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
تشکیل ستاد عفاف و حجاب در مترو

مدیر عامل شرکت بهره برداری از مترو تهران گفت:ماهم مانند شهرداری تهران ستاد عفاف و حجاب را در مترو تشکیل دادیم.

به گزارش مشرق، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در جلسه معارفه فرمانده یگان حفاظت این شرکت، از تشکیل ستاد عفاف و حجاب در مترو خبر داد و گفت: ما هم به‌مانند شهرداری تهران، ستاد عفاف و حجاب را در مترو ایجاد کردیم.

وی با تأکید بر اینکه به لحاظ سازمانی مهم‌ترین وظیفه مترو خدمات‌رسانی به شهروندان است افزود: در راستای مطالبات عموم شهروندان در موضوع حجاب، در مرحله اول در قالب تذکر لسانی طرحی با هماهنگی پلیس و بسیج در ایستگاه‌های مترو شروع شده است.

در ادامه این جلسه سرهنگ هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌های شرکت بهره‌برداری مترو سرهنگ لک که سابقه فعالیت در سطوح اجرایی و ستادی پلیس را دارد به عنوان فرمانده یگان حفاظت این شرکت انتخاب شد.

وی افزود: یگان حفاظت وظیفه‌اش تأمین امنیت، حفاظت و نگهداری از اماکن، تأسیسات و اموال منقول و غیرمنقول شهرداری است و در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تشکیل یگان حفاظت دستگاه‌های اجرایی؛ در سال ۱۳۹۰ یگان حفاظت شهرداری تهران آغاز به کارکرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • S.m DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    با سلام. چند پیشنهاد برای مدیریت حجاب در محیط عمومی البته با توجه به شرایط و حساسیت ها و فرصت طلبان برای ایجاد اغتشاش و تنش اجتماعی و سیاسی برای کشور به شرح موارد زیر : حتما میبایست : تصویب قوانین در مجلس به صورت دقیق ، هوشمند ، جامع ، به روز و حتما به صورت غیر تنش زا بر مبنای محرومیت های قانونی هوشمند مالی و بانکی و اداری و تجاری و صنفی و اجتماعی و تحصیلی و .... ۱- در مورد اکثریت افراد بد حجاب ، ابتدا می بایست شناسایی شخص متخلف و احراز هویت دقیق و قطعی آنها بوسیله دوربین و تهیه فیلم وعکس دوربین های ثابت یا توسط انواع ضابطین معتمد و آموزش دیده  و ارسال و پردازش در نرم افزارهای هوشمند به منظور تشخیص دقیق هویت شخص متخلف انجام شود. ۲-مسند سازی و ثبت محرمانه تخلف و کم حجابی انجام شده با توجه به ثبت تصویر و مکان و زمان برای شخص متخلف و بد حجاب در سامانه و پایگاه داده های جامع و هوشمند و امن و یکپارچه. ۳- اعلام شدن تخلف محرز انجام شده به صورت سیستمی و محرمانه با پیام رسان رسمی به شخص متخلف و در صورت شدت و تکرار تخلف بدحجابی باید فرد متخلف احضار شود ،به صورت خود معرفی به مراکز مورد نظر. ۴- در صورت عدم مراجعه و تعیین تکلیف توسط شخص متخلف تا زمان رجوع شخص متخلف به مراکز قانونی میبایست محدودیت های موقت مالی و بانکی و اداری و تجاری و اجتماعی هوشمند و دقیق و سیستمی و یکپارچه اعمال شود. ۵- در موارد تخلف شدید و یا پر تکرار ، معرفی به کلاسهای توجیهی برای تبیین لزوم حجاب و عفاف در سطح عمومی جامعه  به صورت غیر فشرده و بین ۵ تا ۱۰ جلسه در محیطی آرام و منطقی و محترمانه و کم تعداد با توجه به سابقه فرد متخلف و همچنین حتما باید تعیین بعضی از محدودیت های موقت مالی و بانکی و اداری و تجاری و اجتماعی تا تکمیل دوره ها و کلاسها. ۶- تعیین مجازات تخلف بد حجابی به صورت قانونی و هوشمند و جامع و سیستمی و پلکانی  و محدودیت ها و جریمه مالی و بانکی و تجاری و صنفی و اداری و محروم شدن از بعضی از فعالیت اجتماعی ، جلوگیری از خروج از کشور بین ۱ ماه تا ۲ سال ، عدم صدور بلیط برای مراکز تفریحی و موسیقی و هواپیمایی و ... ، مسدودی و محدودیت موقت سیمکارت تلفن همراه ، محدودیت موقت در مقدار و تعداد تراکنش های بانکی و تجاری و پولی و تعلیق و تاخیر در  وام بانکی  و عدم تایید شخص متخلف  به عنوان ضامن و محدودیت های تجا
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 3
    انگلیسی ها با کلمه جنتلمن مردانشون رو پوشوندن و با کلمه پرنس زنانشون رو سعی کنید یاد بگیرید از کلمات خوب استفاده کنید تا مردم همراهی کنند
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 0
      این ستادتون جلوی ورود اتباع بیگانه رو هم بلده بگیره؟ جا نیست ایرانی سوار شه نانوایی و مترو و اتوبوس و... همه جا به اشغال افاغنه درامده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس