کد خبر 1477694
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کرباسچی: تجزیه‌طلبان روی موج احساسات مردم سوار شدند/ افرادی که متوسل به خشونت می‌شوند دلسوز نیستد

کسانی که چند دهه قبل پونز بر سر افراد بد حجاب می‌کردند، حالا از ماست هم برای فضاسازی علیه الزام حجاب دریغ نمی‌کنند؛ چرا که دست‌شان از هر نوع کنشگری سالم و سازنده سیاسی خالی است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت:وبسایت الف با اشاره به موج‌سواری مبتذل افراطیون مدعی اصلاحات نوشت: یک سطل ماست بر سر دختری آوار می‌شود و موجی از تعابیر و تفاسیر، روح و روان جامعه را زخمی می‌کند. یکی از احتمال تبدیل ماست به اسید! در آینده نزدیک خبر می‌دهد و دیگری (کرباسچی) فتوای استفاده صلح‌آمیز نکردن از سطل ماست را صادر و نتیجه‌گیری می‌کند که دنیا اطمینانی از استفاده صلح‌آمیز امکانات‌مان ندارد!

نکته مهم این است که چنین اظهاراتی از زبان کسانی بیان شده که روزگاری در مقام کارگزار سیاسی در این حوزه بوده‌اند و از هر سمتی که نگاه کنیم، این فاجعه‌ای تمام‌عیار است. زیرا اگر این قبیل افراد درصدد بهره‌برداری از نزاع کنونی و ایجاد شکاف و دوقطبی باشند که واجد کمترین صفات اخلاقی‌اند و اگر از روی جهل این اظهارات را گفته باشند که بدا به حال ما که روزی چنین افرادی برای ما حکم می‌رانده‌اند.

آن سیاستمدار و شهردار سابق باید پاسخ دهد که با دستاویز قرار دادن اقدام فردی و خودسرانه یک شخص، چگونه یک دستاورد افتخارآمیز ملی را بازیچه منافع حزبی خود قرار می‌دهد؟

او که از هشتگ حجاب اجباری استفاده می‌کند، مانند همان کسانی است که در دهه ۶۰ در پیشانی دختران پونز فرو می‌کردند؛ همان کسانی که چند صباح بعد از اتمام پروژه پونزکاری، همراهان و هم‌قطاران آقای شهردار سابق شدند! همگی به دنبال سیاسی کردن موضوع بودند و هستند؛ دوستان آقای شهردار با انحرافات سیاسی در دهه‌های گذشته و خود ایشان با غرض‌ورزی‌های سیاسی در مقطع کنونی؛ که اگر این‌گونه رفتار نکنند ایده‌ دیگری برای باقی ‌ماندن در دنیای سیاست ندارند.

او و جریان سیاسی منتسب به آن، عناصری‌ هستند که راه تنفس و حیات‌شان، ایجاد شکاف و دو قطبی و تنش است و در این بستر امکان فعالیت دارند. کلان ‌ایده‌های‌شان رنگ باخته و صرفاً دنبال بهره‌برداری‌ هستند.

می‌خواهند به هر نحو ممکن در صحنه باشند و مهم نیست که با چنین اظهاراتی، بهانه‌ها برای هجمه به کشور و موج جدیدی از اتهام‌زنی‌ها فراهم شود. ما با طیفی مواجهیم که سیاست‌ورزی‌شان حیله‌گرانه و منطبق بر حساب‌گری‌های سیاسی است و نباید این‌گونه تعبیرات را ناشی از جهالت و بساطت فکرشان دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    کینه کرده است چون پاتیل این کرباس چی/ حب دنیا از صحابه بسازد عمروعاص چی!!!
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    یکی پاسخ موسوی،یکی هم غضنفر رو بچسب خیلی باحال بود.این قماش یه بار پالس شیمیایی زدن دادن که نشد.الان هم پالس هسته ای داد.از حمله به ایران و کشته شدن ایرانی ها چه سودی میبری جان بولتون داخلی.
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    ایشان حدود سی ساله اضافی داره نفس میکشه اگه تو کشور چین شهردار پکن 123 میلیارد اختلاس میکرد سه‌سوته اعدام شده بود. بله مقصر نه کاسه ماست است و نه شهردار اختلاسگر؛ از ماست که بر ماست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس