10 روز مهلت برای بارگذاری مستندات اعتراض به نتایج رتبه‌بندی معلمان در 10 استان

بر اساس اعلام مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، بارگذاری مستندات اعتراض به نتایج رتبه‌بندی معلمان آغاز شد.

به گزارش مشرق، مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرحله دوم بررسی نتایج رتبه‌بندی و بارگذاری مدارک و مستندات از روز جمعه هجدهم فروردین آغاز شد و تا چهارم اردیبهشت یعنی ۱۰ روز کاری برای استان‌های تهران، شهرستان‌های‌تهران، مرکزی، خراسان‌ رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، خراسان شمالی و خراسان‌جنوبی فعال است.

فرهنگیان در استان‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir از قسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام کنند. لازم به ذکر است بارگذاری مستندات برای سایر استان‌ها در روزهای آتی فعال و از کانال اطلاع‌رسانی مرکز به اطلاع فرهنگیان خواهد رسید؛

بنا بر گفته محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، ۹۳۳ هزار و ۵۰۸ فرهنگی رتبه‌بندی شدند که ۲۵ تا ۳۰ درصد فرهنگیان نسبت به رتبه کسب شده، معترض هستند.

در نحوه رسیدگی به اعتراض، به استناد بند (ب) ماده ۵ شیوه‌نامه نظام رتبه بندی معلمان، فرایند رسیدگی به موارد اعتراضی با مسؤولیت کارگروه نظارت و پاسخگویی به اعتراض توسط کارگروه‌های تخصصی آغاز و مراتب فوریت در کارگروه‌های تخصصی هیأت ممیزه ذیربط بررسی می‌شود.

چنانچه با استفاده از روش‌های ممکن قانونی (ملاحظه و بررسی مجدد مدارک و اسناد و بارگذاری شده قبلی، استعلام جدید از مراجع قانونی و یا ارزیابی مندرج در آیین‌نامه اجرایی قانون، کسب اطلاع مشاهدات رفتاری و مصاحبه و عندالزوم دعوت از فرد معترض و بررسی حضوری مدارک و مستندات و ابرازی یا مورد ادعا و ...) اعتراض فرهنگی مشمول، وارد تشخیص داده شود، پیشنهاد اصلاح امتیازات مؤلفه‌ها و عناوین مورد اعتراض به صورت سیستمی به هیأت ممیزه بالاتر ارجاع خواهد شد. هیأت‌های ممیزه با استفاده از اختیارات قانونی نسبت به تعیین و تایید رتبه اقدام می‌کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهنگی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    شما خیلی از گزینه ها را بستید بعد می گویید که بار گزاری اعتراضات باز شده خیلی از گزینه هایی که به انها اعتراض داریم و نتوانستیم قبلا بار گزاری کنیم و یا اینکه حذف شدن ان گزینه ها بسته شده چون می گویید قبلا چون امتیاز نداشتید حق اعتراض ندارید این چه شیوه است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس