کد خبر 1478753
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
حسین شریعتمداری نمایه

شریعتمداری با بیان اینکه کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب‌کننده ناشی از ناآگاهی و فریب‌خوردگی آنهاست، گفت: ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است ...

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان « حجاب به سرقت رفته را پس بگیرید! » نوشت:

۱- بی‌گمان کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب‌کننده ناشی از ناآگاهی و فریب‌خوردگی آنهاست ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که از سوی سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب تدارک دیده شده و به میدان آمده است و به گفته رهبر معظم انقلاب «‌کشف حجاب، حرام شرعی و حرام‌سیاسی است؛ هم حرام شرعی است، هم حرام‌سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند این را؛ اگر بدانند که پشت این کاری که اینها دارند می‌کنند چه کسانی هستند، قطعاً نمی‌کنند. من می‌دانم. خیلی از اینها کسانی هستند که اهل دینند، اهل تضرّعند، اهل ماه رمضانند، اهل‌گریه و دعایند، [منتها] توجّه ندارند که چه کسی پشت این سیاستِ رفعِ حجاب و مبارزه‌ با حجاب است. جاسوس‌های دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن، دنبال این قضیّه هستند. اگر بدانند، حتماً نمی‌کنند».

۲- این عده در مقایسه با توده‌های عظیم و چندده میلیونی مردم مسلمان و باورمند کشورمان، بسیار ‌اندک و کم‌شمارند و بر پایه برخی از بررسی‌های میدانی و داده‌های آماری می‌توان این جماعت قانون‌شکن را در سه گروه تعریف کرد.

گروه اول کسانی هستند که دنباله امنیتی دارند و کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند! شناسایی عوامل پشت صحنه این گروه بر عهده مراکز اطلاعاتی و امنیتی است و نباید در برخورد پشیمان‌کننده با این عده که تعدادشان نسبت به دو گروه دیگر انگشت‌شمار نیز هست کمترین تسامحی صورت پذیرد. کشف حجاب با انگیزه سیاسی «‌حرام سیاسی‌» از سوی این گروه صورت می‌پذیرد.

گروه دوم شامل برخی از افراد کج‌فهم با هویت‌های دم‌دستی و آلوده به عقده خودنمایی است. هنرپیشگانی که کشف حجاب کرده و تصاویر بدون حجاب خود را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند، در این گروه جای دارند.

گروه سوم خانم‌ها و دخترانی هستند که واقعیت آموزه‌ الهی حجاب را آن‌گونه که واقعاً هست نمی‌دانند و از حجاب تصور و برداشتی غیرواقعی دارند. روشنگری و تبیین ماجرا برای این طیف ضروری است و نباید آنان را غریبه و جدا از خود تصور کرد. آنها به گفته پدرانه حضرت آقا، کسانی هستند که «‌توجّه ندارند چه کسی پشت این سیاستِ رفعِ حجاب و مبارزه‌ با حجاب است».

۳- اگر چه کشف حجاب از سوی سه گروه یادشده با انگیزه‌های متفاوت صورت می‌پذیرد ولی تمامی این سه گروه چه آگاهانه و چه ناخودآگاه در توطئه واحدی به کار گرفته شده‌اند که از سوی دشمن طراحی شده و مدیریت می‌شود. از این روی مقابله جدی با کشف حجاب وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی مسئولان است و بدیهی است که ناآگاهی فریب‌خوردگان نمی‌تواند دلیل موجه و پذیرفته‌شده‌ای برای بی‌تفاوتی در مقابل این پدیده زشت و پلشت باشد. چرا؟! بخوانید!.

۴- به عنوان مثال، پدیده زشت و خانمانسوز توزیع مواد مخدر را در نظر ‌آورید. بدیهی است که حساب قاچاقچیان کلان از خرده‌فروشان و فریب‌خوردگانی که معتاد شده‌اند جداست و مجازات یکسانی ندارند ولی به هیچ‌یک از آنها نباید اجازه ادامه مسیر داده شود، چرا که خرده‌فروشان و معتادان اگرچه در مقایسه با قاچاقچیان کلان جرم کمتر و سبک‌تری دارند و برخی از آنها شاید جرم مشخصی هم نداشته باشند ولی تمامی این زنجیره، در اقدامی مشترک و هماهنگ، ساز بد صدای قاچاقچیان کلان مواد مخدر را کوک می‌کنند و همه آنها در ادامه توزیع مواد مخدر و آوار شدن این بلای خانمانسوز بر سر مردم و خانواده‌ها نقش دارند.

اما این که کدام یک جرم سبک‌تری داشته و یا فریب‌خورده هستند و کدام یک در شمار عوامل اصلی می‌باشند، مسئله‌ای است که تشخیص آن برعهده دادگاه است و با هیچ منطق شرعی و قانونی نمی‌توان به آنها اجازه ادامه مسیر داده شود! آیا مضحک نیست که به معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر گفته شود، فعلاً به فعالیت خود ادامه بدهید تا روی شما کار فرهنگی صورت بدهیم و ببینیم کدامتان فریب خورده و کدامتان مقصر هستید؟!.... خُب ضمن روشنگری و کار فرهنگی از رواج مواد مخدر و یا ترویج بی‌حجابی جلوگیری کنید. انجام همزمان این دو اقدام که ناممکن نیست و به آسانی قابل انجام است. این‌طور نیست؟!
به قول حضرت امام - رضوان الله تعالی علیه- « اگر ما یک قدم عقب برویم دشمنان ما ده قدم جلو می‌آیند».

۵- با توجه به صورت‌مسئله و آسیب‌رسانی کشف حجاب به عفت عمومی، نمی‌توان و نباید با استناد به اینکه برخی از کشف حجاب‌کنندگان فریب خورده‌اند، از مقابله با آنها و پیشگیری جدی از کشف حجاب خودداری کرد! چگونه می‌توان تشخیص داد که فلان کشف حجاب‌کننده فریب خورده است یا نظر سوئی دارد؟!

به قول حکیمانه رهبر معظم انقلاب «‌خیلی از اینها کسانی هستند که اهل دینند، اهل تضرّعند، اهل ماه رمضانند، اهل ‌گریه و دعایند، [منتها] توجّه ندارند که چه کسی پشت این سیاستِ رفعِ حجاب و مبارزه با حجاب است‌». از این روی تبیین ماجرا برای این عده از فریب‌خوردگان ضروری است و باید ضمن توجه دادن آنها به اهمیت حفظ حجاب، آنان را از پشت صحنه ماجرا نیز باخبر کرد.

در این حالت، همان‌گونه که رهبر حکیم انقلاب تشریح فرموده‌اند به یقین اگر بدانند «‌جاسوس‌های دشمن و دستگاه‌های جاسوسی دشمن، دنبال این قضیّه هستند، حتماً نمی‌کنند». اما، تبیین چگونه و چه هنگام باید صورت بپذیرد؟.

۶- تبیین ماجرا از سوی رسانه‌ها ضروری است ولی اولاً کافی نیست و ثانیاً؛ این روزها، ده‌ها رسانه وابسته به دشمن و یا پادوهای داخلی آنها نیز به القای توهم در این زمینه مشغولند و نمی‌توان فریب‌خوردگان را به حال خود گذاشت و امیدوار بود که در بازار مکاره روشنگری دلسوزان و سم‌پاشی دشمنان‌، آب را از سراب و حقیقت را از مجاز تشخیص بدهند. بلکه وظیفه نظام اسلامی است که به آنها در کشف حقیقت و درک واقعیت کمک کند.

اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر در این مسیر، پیشگیری جدی از کشف حجاب آنان است. همان‌گونه که معتاد فریب‌خورده را به حال خود رها نمی‌کنند تا با ‌اندرز و نصیحت از این بلای خانمانسوز دست بردارد بلکه ابتدا و در اولین گام مانع استفاده او از مواد مخدر می‌شوند و در گام بعدی، برای آگاهی او از عواقب خطرناک اعتیاد و ضرورت ترک آن تلاش می‌کنند.

۷- و بالاخره، در این عرصه اشاره به خاطره‌ای می‌تواند گره‌گشا باشد؛ بخوانید!
مرحوم اعتمادزاده، با نام مستعار «به‌آذین‌» یکی از اعضای برجسته حزب توده بود. ادیبی توانمند بود و قلم شیوایی داشت. رمان «‌دُن آرام‌» اثر «میخائیل شولوخف» نویسنده بلند آوازه روسیه در قرن بیستم را به زیبایی ترجمه کرده بود.

بسیاری بر این باورند که به‌آذین با ترجمه زیبای «‌دُن آرام‌» به رمان شولوخف ارزش افزوده داده است. بعد از بازداشت اعضای حزب توده، با اشاره حضرت امام(ره) و به اتفاق دو تن دیگر از برادران سپاه برای بحث و گفت‌وگو با برخی از اعضای این حزب و مخصوصاً احسان طبری که حضرت امام روی ایشان تاکید داشتند به دیدار آنها رفته بودیم. بعد از بازگشت مرحوم احسان طبری به دامان اسلام عزیز که فقط به فقط از الطاف خدای مهربان بود، به سراغ به آذین رفتیم.

اولین سؤالش این بود که برای چه آمده‌اید؟! گفتیم؛ ما [‌یعنی نظام اسلامی‌] متاع گرانبهایی داشتیم که از ما دزدیده‌اند. آمده‌ایم متاع خود را پس بگیریم! با تعجب پرسید متاع به سرقت رفته شما به من چه ربطی دارد؟! گفتیم؛ آن متاع گرانبها خود شما هستید! ولی مشکل ما این است که شما به دشمنان وطن خویش که شما را از ما دزدیده‌اند اعتماد بیشتری دارید تا به ما و نظام اسلامی و مردمی که متعلق به آنها هستید... گفت‌وگو با مرحوم به آذین چند جلسه‌ای به طول انجامید و سرانجام، تصویر غلطی که از اسلام عزیز و انقلاب و نظام برخاسته از آن در ذهنش شکل گرفته بود فرو ریخت. آخرین سؤالش این بود که وقتی نظام اسلامی و مخصوصاً حضرت امام -تاکید از او بود- تا این ‌اندازه نسبت به سرنوشت افراد راه گم کرده‌ای نظیر ما حساس هستند و دل می‌سوزانند، چرا مرا دستگیر کرده‌اید؟ پاسخ ما این بود که اگر دستگیر نشده بودی به راه خطایی که در پیش گرفته بودی ادامه می‌دادی. سرش را به نشانه تفکر پائین ‌انداخت و پس از چند لحظه درحالی که قطره اشکی به گونه‌اش دویده بود گفت؛ دستگیری من هم لطف خدا و بخشی از روند بیداریم بود..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 46
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    64 59
    ان شالله ما انقلابی ها با همت مسئولان مربوطه حجاب سرقت رفته را پس خواهیم گرفت.
    • CA ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      6 0
      شما اگه انقلابی بود صدات در مورد گرانی ها، بیکاری و تورم افسار گسسته در میومد
    • سحر IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      13 43
      ان شاالله
    • قمی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      3 0
      درود بر شعام و پلیس آقای اژه ای لطفا حرف دیروزش را که گفت فرهنگ با بگیر و ببند حل نمیشود را اصلاح و روشن کند چون باعث سوء استفاده دشمنان و فریب برخی داخلی ها شد و بگوید منظورش جرم مشهود کشف حجاب مورد فراخوان معاندان نبود منتظریم
    • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      2 2
      آحسنت موافقم
    • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      3 2
      بسیار کار خوبی است ولی لطفا پس از حجاب شما انقلابی ها گلوی دزدان بیت المال را هم بگیرید امثالی مثل مهردادی شریفی و هزاران فرد دیگر
    • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      3 2
      یه ماشین دلتون نمیاد وارد کنید بدین دست مردم حالا .....
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      3 4
      گروه سوم خانم‌ها و دخترانی هستند که واقعیت آموزه‌ الهی حجاب را آن‌گونه که واقعاً هست نمی‌دانند/// من با بعضی هاشون صحبت کردم. اینا نه به خدا معتقد هستن نه به آخرت. دین رو مسخره میکنن. [[ هدفشون تو زندگی خوشگذرونی و لذت حداکثری است. نوع خاصی!!! از "عشق و حال" نامشروع. ]] برای اینا: # زندگی یعنی چریدن همچو گاو. مردن در خوشی. بیخود وقتتون رو صرف هدایت!! اینا نکنید. وقتی مردن خودشون میرن می بینن. فقط حالیشون کنید که تو هر کشوری باید قانون اون کشور رو رعایت کرد. بقول امام: تو غلط میکنی قانون رو قبول نداری. قانون تو رو قبول نداره. (الزام به رعایت قانون رو "بدفعات" در کتابهای درسی بگنجانید. از دوره دبستان تا دبیرستان)
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 3
      علما و روسای قوا لطفا حمایت حمایت
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 2
      آقای انقلابی دیگر دیر شده است با اسم رمز مهسا و با شعار زن زندگی آزادی و با انحلال گشت ارشاد مسئولان جمهوری اسلامی یکبار دیگر عقب نشینی کردند اسلام مان که ظاهری بود حالانشانه آن که روسری بر سر زنان بود هم دیگر در خیابان ها نمی بینیم
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 4
      کسی باید پیش این اژه ای باید برود او را هم دزدیده اند یعنی مغزش را و ایمانش را چون این حرف که حجاب را نمی شود با اعمال قانون بازگرداند حرف دشمن است
  • قمی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    32 39
    با انفعال چند ماهه قوه قضاییه ظاهراً شورای عالی امنیت ملی ورود کرد و به فراجا دستور اقدام داد. اجرشان با امام زمان عج
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      5 6
      کسی توانایی برخورد با بی حجابان رو نداره فقط در حد لاف زدن هست
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      0 2
      حاجی جوبشور اینجا چی میخوای 24 پلاسی حرف مفت میزنی؟ برو دنبال زندگیت برو زیر همون عنترنشنالتون کامنت بزار تو رو چ به اینجا چخه
  • کاظم IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    3 0
    تفکر امنیتی عامل عقب افتادگی کشور است که امثال شما تبلیغش می کنید
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    4 0
    حسین شریعتمداری نمی خواد بازنشست شه؟
  • US ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    34 4
    تو قرار بود تنگه هرمز و ببندی
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    13 2
    آینده به سرقت رفته را که پس بگیریم اموال به سرقت رفته را اعتبار به سرقت رفته را رفاه به سرقت رفته را جوانان به سرقت رفته را کلی چیز به سرقت رفته فقط شما چهار تار مو را دیده اید یا یک لچک
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    27 10
    رفاه و امنیت به سرقت رفته را پس بگیریم
  • زمستان سخت اروپا US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    18 14
    #زن_زندگی_آزادی
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      13 16
      شعار فواحش
    • زن، زندگی، استقلال، آزادی، خدا، فرهنگ، معنویت IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      0 1
      فرمودن اینها شعار اسلام بود، جاهلیت شعار دیگری انتخاب کند.
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      3 5
      ننتو بیار پس
  • US ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    6 1
    نتيجه اين رفتار بجز خشم عمومى و دوقطبى شدن جامعه چه خواهد بود ؟ وقتى داخل حكومت كه جاى افراد عقلايي است مسؤلين لجبازى ميكنند نتيجه ميشود اين كه ميبينيم . حكمرانى ‎#ناكارآمد است .
  • علی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 5
    درود بر شورای عالی امنیت ملی
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    14 6
    ازحق مسلم مردم و خواسته آنها وضعیت بد معیشتی هست!! مردم چه موقع قراره حقوق اولیه زندگی خود را پس بگیرند؟!
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      2 2
      یعنی تا حالا نفهمیدی 12 ساله که آمریکا شدیدترین جنگ اقتصادی علیه ایران رو شروع کرده؟
  • US ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 2
    حجاب علم کردن تاگرانی فقروفلاکت اززهن مردم پاک بشه ویامنحرفبشه دریغا زهن مردم تاریخ پاک شدنی نیست ونخاهد شد این شما هاهستین که باید پاک بشین
  • US ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 3
    ما که درا امریکا زندگی میکنیم شاید بیشتر از حتی مردم متدین خود ایران خواهان این هستیم که مسیولین در زمینه حفظ عفاف و حجاب کوتاه نیایند زیرا از نزدیک شاهد هستیم که درامریکا و حتی اروپا مدارس و حتی مهد کودکها چگونه به جان اخلاق افتاده اند و از مهد کودک به شدت بچه ها را تشویق به همجنسگرایی میکنند و شاهد هستیم الان مواد مخدری به نام زامبی دراگ چه بر سر جوانان می اورد و شاهد هستیم جامعه امریکا به شدت در حال سقوط است . ما میدانیم که تلاش براندازان در ایران به بی حجابی ختم نمیشود و یکی یکی پلهای اخلاقی ونهایتا بنیان خانواده فرو خواهد ریخت . ایده آل آنها جامعه فعلی امریکاست که داد بسیاری از خانواده های امریکایی هم در آمده و به شدت نگران بچه هایشان هستند ولی چاره ای جز تسلیم ندارند .
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 6
    تواب سازی
  • ایرانی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 8
    مقایسه درجات بی حجاب ها با مواد فروشان خرد و کلان خیلی عالی بود، درباره گروه‌های بی حجاب بطور خلاصه؛ گروه اول مزدوران ملکه و انگلیسند، گروه دوم مزدوران گروه اول و گروه سوم مقلدان احمق گروه دومند، و در کل با واسطه یا بی واسطه مفسدانی در خدمت انگل ستانند، اما در مورد برخورد با آنها؛ ممکن است فاز بعدی حرکت امنیتی سرویس‌های جاسوسی یعنی پروژه کشته سازی از گروه سوم فعال شود، خیلی باید محتاط بود که دوباره از سوراخ خدعه قبلی گزیده نشویم.
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 1
    ارشاد وآگاهی دادن به فریب خورده ها و دستگیری عوامل و افراد نشان دار یک طرف امور است و سمت دیگر موضوع عواملی هستند که در جایگاه و مقام خودی جا خوش کرده اند و بجای عمل و اجرای امور اجرایی واجب، فقط در ظاهر شعار خودی بودن سر می دهند و عکس خوبان را بالای سر خود زده ولی اعمالشان بر عکس است و مجری و یا حتی مربی خنثی و دنیا پرست هستند و ظاهر فریبی پیشه کرده و نه تنها عایده ای نداشته ، بلکه باعث خشک شدن ریشه های مثبت می شوند و برخی از آنان با زیر آبی رفتن ، به نفع دشمن اقدام نموده و مخفیانه دست بیعت به سوی شیاطین دراز کرده و با فرصت طلبی، برای دشمن سیاهی لشکر مهیا و ایجاد کرده و می کنند، که بایستی شناسایی و از مقام مادام العمری خود خلع شده و افرادی متعهد و متخصص را جایگزین آنان نمود!.
  • سعید IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 0
    جهل ، کشنده ترین ویروس دنیا
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    __بسمه تعالی __ مشو آلت برای خصم در دست __ نخواهد خیر تو هیچ دشمن پست __خطا کردی چو یکبار در بیانت __ مکن تبدیل آن را بر خیانت __ بیا مردانه پوزش خواه از خلق __ مگردان باطلی را باز، در حلق __ برای آن که عیب پوشانده باشی __ مکن آن را بتر از قبل ، ناشی __ بدان مردم پر از عقلند وبا هوش __ نخواهند کرد بحرف باطلت گوش __ مچرخان لقمه ات را گرد سر، هیچ__ مرو راهی که باشد پیچ در پیچ __ زبانت می کند تفسیرز عقلت __ میآمیز حق و باطل را بنقلت
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 3
    مردم متدین و دلسوز ایران هم به جد خواستار برخورد با عوامل آگاه و ناآگاه بی حجابی و بی بندوباری هستند ، کوتاهی مسئولان مربوطه در این زمینه ، موجب افزایش درگیری بین مردم می شود ، که خواسته ی دشمنان ایران است.
  • S.m IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    با سلام. چند پیشنهاد برای مدیریت حجاب در محیط عمومی البته با توجه به شرایط و حساسیت ها و فرصت طلبان برای ایجاد اغتشاش و تنش اجتماعی و سیاسی برای کشور به شرح موارد زیر : حتما میبایست : تصویب قوانین در مجلس به صورت دقیق ، هوشمند ، جامع ، به روز و حتما به صورت غیر تنش زا بر مبنای محرومیت های قانونی هوشمند مالی و بانکی و اداری و تجاری و صنفی و اجتماعی و تحصیلی و .... ۱- در مورد اکثریت افراد بد حجاب ، ابتدا می بایست شناسایی شخص متخلف و احراز هویت دقیق و قطعی آنها بوسیله دوربین و تهیه فیلم وعکس دوربین های ثابت یا توسط انواع ضابطین معتمد و آموزش دیده  و ارسال و پردازش در نرم افزارهای هوشمند به منظور تشخیص دقیق هویت شخص متخلف انجام شود. ۲-مسند سازی و ثبت محرمانه تخلف و کم حجابی انجام شده با توجه به ثبت تصویر و مکان و زمان برای شخص متخلف و بد حجاب در سامانه و پایگاه داده های جامع و هوشمند و امن و یکپارچه. ۳- اعلام شدن تخلف محرز انجام شده به صورت سیستمی و محرمانه با پیام رسان رسمی به شخص متخلف و در صورت شدت و تکرار تخلف بدحجابی باید فرد متخلف احضار شود ،به صورت خود معرفی به مراکز مورد نظر. ۴- در صورت عدم مراجعه و تعیین تکلیف توسط شخص متخلف تا زمان رجوع شخص متخلف به مراکز قانونی میبایست محدودیت های موقت مالی و بانکی و اداری و تجاری و اجتماعی هوشمند و دقیق و سیستمی و یکپارچه اعمال شود. ۵- در موارد تخلف شدید و یا پر تکرار ، معرفی به کلاسهای توجیهی برای تبیین لزوم حجاب و عفاف در سطح عمومی جامعه  به صورت غیر فشرده و بین ۵ تا ۱۰ جلسه در محیطی آرام و منطقی و محترمانه و کم تعداد با توجه به سابقه فرد متخلف و همچنین حتما باید تعیین بعضی از محدودیت های موقت مالی و بانکی و اداری و تجاری و اجتماعی تا تکمیل دوره ها و کلاسها. ۶- تعیین مجازات تخلف بد حجابی به صورت قانونی و هوشمند و جامع و سیستمی و پلکانی  و محدودیت ها و جریمه مالی و بانکی و تجاری و صنفی و اداری و محروم شدن از بعضی از فعالیت اجتماعی ، جلوگیری از خروج از کشور بین ۱ ماه تا ۲ سال ، عدم صدور بلیط برای مراکز تفریحی و موسیقی و هواپیمایی و ... ، مسدودی و محدودیت موقت سیمکارت تلفن همراه ، محدودیت موقت در مقدار و تعداد تراکنش های بانکی و تجاری و پولی و تعلیق و تاخیر در  وام بانکی  و عدم تایید شخص متخلف  به عنوان ضامن و محدودیت های تجا
  • محمد US ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 0
    ایا اقا زاده ها و اختلاص گرا رو میتونین بگیرین
  • علی افصحی IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    11 15
    امام خامنه‌ای «قطعا این موضوع کشف حجاب جمع خواهد شد» ما به قول همیشه صادق امام عزیزمان اعتماد داریم که این کاشفان حجاب را سر جایشان نمی نشانیم و صبر سخت می کنیم. و الا یک لحظه امام خامنه‌ای فرمان به آتش به اختیار در این موضوع بدهد قطعا کاشفان حجاب را جارو می کنیم با افتخار ! امام امام خامنه فرمود « دشمن با برنامه وارد شده ما هم باید با برنامه وارد شویم» ما هم ولایت پذیریم و در برنامه ریزی و اجرای آن تا پای جان هستیم. باید گفت اتفاقا هنرپیشگان فاسدی چون کلاب آدینه، کتایون ریاحی ، سیمین معتمد آریا با حکم مأموریت از شیطان بزرگ آمریکا اقدام به کشف حجاب کرده اند تا طبق مصوبهٔ ترامپ ترددشان به سرزمین شیاطین بسیار آسان شود هنرپیشگانی که می خواهند در فساد «اوردوز» کنند به خاطر پیری و از نظر افتادگی ! علاقه مندند مثل بیوه لوده گوهر خیراندیش و مطلقه هایی چون گلاب آدینه ، کتایون و.. با تظاهر به بی حجابی آن هم در سر قبر هلاک شده به خود کشی فاسدضد انقلاب پوراحمد، آن هم در ماه مبارک رمضان ، بیشتر به چشم شیطان آمده تا کمتر از « زن فاسدی چون نازنین بنیادی!» استفاده کنند. برخورد با بی حجابی در جامعه یکپارچه است اما جداسازی آن با قاضی است. در محکمه است که قاضی با علم خود و قرائن و اوضاع و احوال فرد تشخیص می دهد این کاشف حجاب فریب خورده است یا مأمور! لطفاً اشتباه نکنیم کاشف حجاب به هر دلیلی قانون شکنی کرده ، ضابط قضائی مثل هر مورد دیگر صحنهٔ جرم را از میان بر می دارد و به محکمه می سپارد آن وقت به تشخیص قاضی یا به عنوان متجاهر و حرفه ای در کشف حجاب طبقه بندی شده و یا فریب خورده ! در آن صورت است که حکم یکسان ندارند. اما در بارهٔ هنرپیشگان فاسد زن موضوع کاملا فرق می کند این ها نه فریب خورده که «فریبا» هستند مطلقه اند و مجرد و یا بی مبالات تا دستورات پروتکل های صهیونی را اجرایی کرده و با فریفتن مردان با لوندی و لودگی! جامعه را به فساد شیطانی برسانند. و در فتنه ها تمام مردان فریفته شده لوندی این ها ، به خط شده و علیه انقلاب اسلامی در میدان با حالت مستی و منگی از هیچ جنایتی رو گردان نباشند. چنان که در فتنه ترکیبی «زن زندگی هرزه گی» دیدیم که در هر خانهٔ تیمی خرابکاری ، چهار پنج نفر مرد بودند و حتما یک زن لوند! و کردند آن چه دیدیم و بی حیایی را به اوج رساندند طوری که شرم کردیم و تعجب!
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 3
      عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 0
    این شما جماعت انحصارطلب هستید که همه مقدسات و انقلاب و دستاوردهای انقلاب را سرقت کردید و همه ارزشها و داشته های ارزشمند ملت را تباه کردید و حالا برای همه مردم تعیین تکلیف میکنید
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 0
    تقوای به سرقت رفته را پس بگیرید!
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 1
    حرام سیاسی دیگه چی هست
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      2 1
      هیچی🙃تو بخواب
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 1
    رفاه مردم چی به سرقت نرفته با خورو ۵۰۰ میلیونی و خونه ۵ میلیاردی و گوشت ۵۰۰ تومنی
  • sd IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 0
    کاش میشد جلوی مواد مخدر به کشورو گرفت خیلی ازمشکلات جامعه حل میشدتاثیر مواد مخدرجامعه روبه نابودی میکشه
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 2
    جوانان امروز کاملا"متفاوت فکر میکنند واصلا"با حرفهای شماموافق نیستند آقای شریعتمداری به نظر آب در هاون می کوبید! جوانان امروز می گویند : صاعقهء ماستم بعضی هاست!
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 1
    مخالفت با حجاب عناد سیاسی است البته دست پخت امثال شماست یا روسری یا تو سری که یادتان هست شما هیچ چیز از انقلاب را نگذاشتید بماند
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 2
    آقای فرمانده ضد سرقت لطفا فرمان دهید پولهای به سرقت رفته و اختلاس ها و این گند تازه برملا شدن اختلاس مدیران بانکها را پس بگیرند بعد صحبت از پس گیری سرقتهای دیگر باشید، چرا نمی فهمید این پدیده بی حجابی و شل حجابی به دلیل شل مسئولیتهای کسایی مثل تو می باشد.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 3
    فکری هم به حال بی غیرتی مردانی که دختر یا همسرشان بی حجاب است بکنید
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    11 33
    دم شما گرم. ما هم دقیقا همین رو میگیم. یه عده همینطور دوره افتادن و دم از فرهنگ سازی میزنن. بی عرضگی یا مماشات خودشون رو در زیر واژه فرهنگ سازی مخفی میکنن
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      3 2
      نادان را از هر طرف بنویسی نادان است
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 1
    اقلیت کهنه نخ نما
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 0
    طبق معمول برگشتن سرخونه اول
  • US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    از نتانیاهو و مسکو چه خبر؟
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 0
    دین مردم را بسرقت بردید چیزی باقیمانده ؟
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 2
      امشب ی سر به هیئات مذهبی بزن ببین باقی مونده یا نه تو دین نداری به بقیه نچسبون خدایی 5 روز نیست 10 میلیون نفر مشهد بودن
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    اون روزی که برای آمارسازی و برای اینکه به دنیا پز بدهید که مثلا ما مترقی هستیم! زنان را به شکلی افراطی وارد تمام ادارات و دانشگاه ها و ورزشهای قهرمانی کردید و مردان را خار و خفیف و خانه نشین و بیکار کردید تا زنان بر سرکار باشند باید فکر امروز را می کردید که فمنیست ها از سر و کول مملکت بالا بروند و کشور را به جنگ تمام عیار ترکیبی بکشانند. چرا حداقل در این زمینه مانند بقیه کشورهای اسلامی عمل نکردید مانند عربستان و عراق و بحرین که با وجود آزادی اما وضعیت حجابشان از ما خیلی بهتر است. مشکل اینجاست که شما هم خدا را میخواهید و هم خرما
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 0
    سرمایه های به یغما رفته ایران را پس بیارن!
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    درب بانک‌های زیان ده را هم گل میگیریم 🪂🌞🌊
  • مهدی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    مگه خودتون نمی‌کند حدود ۳۰ تا نهاد و سازمان مربوط به حجاب و عفاف هستند و تو این زمینه بودجه دریافت کردن ؟؟؟ خب الان بیان جواب بدن دیگه چرا همش مردم رو مقصد میدونید
  • majid IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 0
    کاشکی در مورد مفاسد دیگه هم اینقدر غیرت بخرج میدادید.
  • NL ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 0
    حماقتهای چندین و چند باره رو پس بگیرید!🤪
  • DE ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 0
    شما اموال و دارائی به سرقت رفته ملت را پس بگیر و آن را برای رفاه و توسعه کشور و مردم خرج کن ، پس گرفتن حجاب تحمیلی پیشکش ! . نه نان ، نه آزادی ، فقط چماق ؟؟؟؟ پس حکومت چه کاره است و فلسفه وجودی اش چیست ؟؟؟
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 0
    اینقدر که برای حجاب بقول خودتون ( اقلیت ناچیز ) ضجه میزنید و دهان کف میکنید چرا یکهزارمش برای عدم رعایت قانون در تعیین دستمزد کارگران شرمنده از خانواده مطابق تورم و ظلم فاحش دولت عزیزتون غیرتی نمیشوید؟
  • AT ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 1
    کشور را از افغانیهایی که میلیونی به ایران هجوم آوردن پس بگیریم.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    میگن به جای مقوله حجاب به فساد اقتصادی بپردازید خدا پدرتان را بیامرزد شیطان وسوسه گری که مردان را به دزدی و اختلاس های نجومی و حرامخواری وا می دارد زن بی ایمان و بی حجاب و فاسد است مرد از زن زود فریب می خورد یک زن فاجره بد ذات که قاپ یک مرد رو بدزدد او را وادار به هر کاری ولو قتل باشد هم کرده و می کند همین زنان عمل محرکه دزد شدن و خلافکار شدن مردان ضعیف النفس و سست اراده و بی ایمان هستن پشت هر فساد اقتصادی یک زن مکاره نشسته و فرمان می دهد مرد فقط عمله و اغفال شده است که به خاطر او دست به دزدی و هر فسادی می زند پس فساد اخلاق به فساد اقتصادی بی ربط نیست بلکه زمینه آن است!
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      پسران را لوس و مامانی بار نیارین، ضعیف النفس نمیشن.
    • محمد IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      نظرت چیه زنان را از دم تیغ بگذارینم ؟ یه موجود اضافیه. ‌
  • ایرانی با غیرت IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    اگر در قانون, کشف حجاب عمدی جرم انگاری شده بایستی فردی که کشف حجاب کرده را با یک احضاریه به دادگاه فرhخواند این فرد میتواند مستندات خودش را با کمک وکلای مجرب در خصوص حجاب اجباری به دادگاه ارائه نماید و دادگاه هم حکم قانونی برای ان فرد صادر میکند. دیگر هیچ احتیاجی به درگیری یا بگیر و ببند هم نیست.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 1
    اژه ای که گفت نمیشه پس گرفت
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    حرام سیاسی یعنی ملعبه سیاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس