کد خبر 1478808
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
پاسخ منفی اردن به درخواست تل‌آویو برای تخلیه مسجدالاقصی

دولت اردن با هشدار درباره پیامدهای فاجعه‌بار نقض وضعیت مسجدالاقصی، به درخواست رژیم صهیونیستی برای تخلیه این مکان مقدس از نمازگزاران فلسطینی پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه رژیم موقت صهیونیستی بامداد یکشنبه از دولت اردن خواست تا به‌وسیله مأموران اوقاف، معتکفان فلسطینی را از مسجدالاقصی اخراج کنند.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، اردن نیز به این درخواست تل‌آویو جواب منفی داده و به‌نظر می‌رسد که تخلیه مسجدالاقصی بعد از نماز صبح انجام می‌شود.

دولت اردن همچنین درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» تداوم نقض وضعیت تاریخی و قانونی در مسجدالاقصی توسط نظامیان صهیونیست هشدار داد.

همزمان خبرنگار شبکه «المیادین» گزارش داد که نظامیان رژیم موقت صهیونیستی در حال بستن دروازه‌های ورودی به مسجدالاقصی هستند.

همچنین جوانان فلسطینی که داخل «المصلی القبلی» حضور دارند، در انتظار برای هجوم نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، شروع مسدود کردن ورودی‌های نمودند.

از سوی دیگر گروه مقاومت «عرین الاسود» طی بیانیه‌ای هشدار داد: «پیام خود را به هر خائنی که دین، وجدان، ناموس و کشور خود را فروخته است، می‌فرستیم. کارهای شما برملا شده و اعمال بد شما آشکار شده است. ما هر جا که باشید دنبال شما هستیم و هیچ کس از شما محافظت نخواهد کرد. شما هر جا که سنگر گرفته باشید در امان نخواهید بود».

پیش از این نیز «پیتر استانو» سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن ابراز ناخرسندی از حملات نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی، گفته بود که وضعیت قانونی موجود در اماکن مقدس فلسطین اشغالی باید حفظ شود. (جزئیات بیشتر)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    چطور القاعده وقتی شیوخ با اسرائیل دوست میشدن چیزی نمی‌گفت؟ فقط برای دوستی با ایران برمی آشوبند؟ پس اربابش را لو داده که اشکنازیست. پس القاعده را خاندان جلیل القدر روخوشیلد ساخته :) دشمن دیرینه فرهنگها: برده داران تاریخ (برده داران مولوخ و کوره های آدمسوزیش: فرقه قربانی کودکان: اسارت و قربانی یهود در حرمسراهای بابیلان: مشکل اینها چیه، روانیه؟ چیه)
  • ایرانی🇮🇷 IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 0
    جنایات صهیونیستها باید تمام شود! درخواست مسلمانان ایران و جهان از جبهه مقاومت در سراسر منطقه حمله بی امان به شهرهای اشغال شده فلسطین و برچیدن پادگان نظامی صهیونیسم از غرب آسیاست در کمترین زمان. قدس شریف را آزااااد کنید.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    اعراب باید متحد باشند ودرمقابل صهیونیستها ایستادگی غیرتمندانه به خرج دهند وهیچ کشوری نباید با انان تعامل داشته باشند..... ما صهیونیستها رو نابود میکنیم این جنایتکاران رخنه کردند جنگ وخونریزی به راه انداختن چون بهجز خودشان هیچ کس دیگری برسمیت نمی شناسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس