دستگیری متهمان زورگیری از نوجوانان با سلاح سرد و اسپری اشک آور

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمان زورگیری از نوجوانان با سلاح سرد و اسپری اشک آور خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: ساعت ۱۵ بیست و یکم فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر در حال گشت زنی در محدوده خیابان خوارزمی تهران بودند که به یک موتورسیکلت آپاچی دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و آنها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف پسری نوجوان حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کردند که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

سرهنگ گودرزی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک عدد اسپری اشک آور کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۱۹ و ۲۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شده و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ شاکی که اکثر آنها نوجوانان بودند شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام قضائی کلیه مالباختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    1 0
    همشهری من نمیتونه زورگیر باشه من بخشیدم چون کار نیروهای امنیتیه!
  • سیدمسعود قائم مقامی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    2 0
    تشکر از عوامل محترم پلیس پیشگیری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس