سخنگوی نُجَباء

سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نجباء با ذکر جزئیات میدانی از تحقق کامل معادله بازدارندگی محور مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس خبر داد و تصریح کرد که محور شرارت به رهبری آمریکا در حال عقب‌نشینی است.

به گزارش مشرق، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگو با شبکه "المیادین"، همکاری میان گروه‌های مقاومت عراقی و فلسطینی را امری واضح و علنی توصیف و اعلام کرد: این ارتباط در بالاترین سطوح، بدون هیچ حد و حدودی برقرار است و ما هرچه توان، امکانات و تجربیات در مقابله با نیروهای اشغالگر آمریکایی داریم، در اختیار برادران مجاهد فلسطینی قرار می‌دهیم.

مهندس «نصر الشَمَّری» با اشاره به حضور و سخنرانی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم روز قدس بغداد، ادامه داد: امروز همه باید بدانند که شکل نبرد تغییر کرده است. جان‌های ما به‌عنوان یک جنبش عراقی، فدای آرمان آزادسازی قدس است و آرزو داریم که در این کارزار پرافتخار و شرافتمندانه با برادران فلسطینی شریک باشیم و رژیم غاصب را از بین ببریم.

وی ضمن تأکید بر شکست پروژه سازش با رژیم صهیونیستی، خاطرنشان ساخت: دو سال پیش برخی رژیم‌های عربی با فشار آمریکا دوان‌دوان به‌سوی عادی‌سازی روابط با اسرائیل رفتند و چنین وانمود کردند که به دستاورد و پیروزی رسیده‌اند؛ اما امروز چنان ساکتند که گویی در مسیر مرگ قرار گرفته‌اند. آن‌ها برای سازش عجله کردند و اکنون شاهدند که محور مقاومت یکپارچه شده و عرصه‌های نبرد را در اختیار دارد.

سخنگوی نُجَباء در بخش دیگری از مصاحبه، اظهار داشت: ما در محور مقاومت، به‌ویژه در عراق، این فرموده امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) را که "دوران پساآمریکا آغاز شده است" لمس کرده‌ایم و می‌بینیم که محور شرارت به رهبری آمریکا در حال عقب‌نشینی است؛ کما اینکه معادله بازدارندگی در برابر رژیم اسرائیل محقق شد و اکنون در قیاس با نبرد "سیف القدس"، واکنش دشمن سرشار از هراس و ناتوانی است.

الشَمَّری در ادامه، از بازنگری رژیم‌های عربی در سیاست اعتماد به واشنگتن گفت و اضافه کرد: آن‌ها که قبلا دست‌نشانده‌های مطیعی بودند و از تروریست‌ها حمایت می‌کردند، حالا با توجه به ضعف محور صهیوآمریکایی، از تصمیم‌های ایالات‌متحده تمرد می‌کنند و بر خلاف گذشته به‌دنبال باز کردن مسیرهای تازه هستند؛ که نمونه‌اش را در حرکت جمعی آنان برای آشتی با سوریه می‌بینیم.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: پس از شکست تروریسم داعشی در عراق، رژیم صهیونیستی مقرهای گروه‌های مقاومت و الحشد الشعبی را هدف قرار می‌داد؛ اما امروز گروه‌های مقاومت عراقی قادرند به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی یا صهیونیستی در خارج از اراضی عراق حمله کنند.

معاون دبیرکل نُجَباء در خاتمه با استناد به قول کارشناسان و سیاستمداران برجسته غربی تصریح کرد: آمریکا و دست‌پرورده‌اش اسرائیل از درون ضعیف شده و در حال عقبگرد هستند. ائتلاف استکباری در برابر پیشروی چین و ائتلاف‌هایی که جمهوری اسلامی ایجاد کرده است، شکست خورده‌اند. ان‌شاءالله با اتحاد و یکدستی در نزدیکترین حالت ممکن به پیروزی قرار داریم و ای‌بسا با یاری خداوند قادر، روز قدس سال آینده در بیت‌المقدس باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    فرق آمریکا با بقیه اینه که هیجانی رفتار نمیکنه ، به موقعش کارش و درست انجام میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس