کد خبر 1483238
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
کشف چمدان‌های مشکوک نزدیک سفارت روسیه در واشنگتن

مقام‌های امنیتی در آمریکا پس از رها شدن دو چمدان مشکوک توسط زنی در نزدیکی ساختمان سفارت روسیه در شهر واشنگتن، مناطق اطراف این سفارتخانه را مسدود کردند.

به گزارش مشرق، یک مقام سفارت روسیه در آمریکا به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت، مقام‌های امنیتی «سرویس مخفی» آمریکا پس از آنکه زنی دو چمدان مشکوک را در کنار ساختمان این سفارتخانه رها کرد اقدام به مسدود کردن منطقه پیرامون این ساختمان با نوار امنیتی کردند.

مقام وابسته به سفارت روسیه به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت: «در ساعت ۱۲:۴۳ دقیقه بعد از ظهر دوشنبه به وقت محلی زنی ظاهرا آسیایی تبار دو چمدان را در نزدیکی ساختمان سفارتخانه قرار داد. او سپس هشت دقیقه در آن محل ایستاده و بعدا آنجا را ترک کرد.»

این مقام اضافه کرد: «ماموران سازمان سرویس مخفی آمریکا و متخصصان بمب منطقه اطراف سفارتخانه در نزدیکی خیابان ویسکانسین واشنگتن دی.سی را با نوار امنیتی مسدود کرده و در این محل مشغول به کار شدند. اطلاعات مربوط به این زن به سازمان سرویس مخفی آمریکا تحویل داده شد.»

در ویدیوی منتشر شده از محل این حادثه، چندین خودروی پلیس در اطراف محیط امنیتی برقرار شده، پارک شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، ظاهرا نیروهای پلیس بعد از مشخص شدن این که در این بسته‌ها بمبی وجود نداشته محل را ترک کردند اما جزئیات بیشتری پیرامون محتوای هیچ یک از این چمدان‌ها منتشر نشده است.

اوایل سال جاری میلادی نیز یک بسته مشکوک به سمت ساختمان کنسولگری روسیه در کشور یونان پرتاب شد.

در پی وقوع این حادثه، مقام‌های محلی یک محیط امنیتی را اطراف این ساختمان در شهر تسالونیکی یونان ایجاد کردند.

کمی پس از آن گزارش شد که این بسته مشکوک حاوی غذا و پیامی با مضمون «جهان روسی» بوده است. هنگام وقوع این اتفاق هیچ یک از کارمندان این کنسولگری در ساختمان حضور نداشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس