کد خبر 1546029
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
تیراندازی محافظان نوه جو بایدن به سوی 3 نفر

رسانه‌ها بعد از ظهر دوشنبه گزارش کردند که ماموران محافظ نوه رئیس جمهور آمریکا به سوی ۳ نفر که قصد داشتند وارد یک خودروی پلیس شوند، تیراندازی کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکایی بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران گزارش کردند که ماموران سرویس مخفی آمریکا که از نوه دختری «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور محافظت می‌کردند، به سوی سه نفر که تلاش می‌کردند وارد خودروی پلیس متوقف شده در شهر «واشنگتن دی سی» شوند، تیراندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» یک مقام آگاه در این زمینه اظهار داشت، سرویس مخفی «نائومی بایدن» نوه جو بایدن، اواخر یکشنبه شب به وقت محلی حین حضور در محله «جورج تاون» سه نفر را دیدند که شیشه خودروی خالی از سرنشین پلیس مخفی را شکستند و قصد ورود به این خودرو را داشتند.

سرویس مخفی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از ماموران به سوی این سه نفر تیراندازی کرد، اما گلوله‌ به شخصی اصابت نکرد. به دنبال این حادثه، این سه نفر از منطقه فرار کردند و متعاقب آن پلیس منطقه بیانیه‌ای صادر کرد.

واشنگتن دی سی در سال جاری شاهد افزایش قابل توجه دزدی و سرقت خودرو بوده است. پلیس بیش از ۷۵۰ سرقت خودرو در سال جاری گزارش کرده است.

«هنری کوئلار» نماینده آمریکا از ایالت تگزاس ماه گذشته توسط سه مهاجم مسلح نزدیک ساختمان کنگره مورد سرقت قرار گرفت و خودروی او را دزدیدند، اما به او آسیبی وارد نشد.

جرایم خشونت آمیز در واشنگتن نیز در سال جاری رو به افزایش بوده است و نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. در ماه فوریه، «انجی کریگ» قانونگذار آمریکا از «مینه‌سوتا» در آپارتمان خود مورد حمله قرار گرفت.

منابع خبری گزارش داده‌اند شمار تیراندازی‌های کور در آمریکا حد نصاب جدیدی ثبت کرده و تقریباً در هر هفته یک تیراندازی در این کشور اتفاق می‌افتد.

تحقیق «مرکز افکارسنجی پیو» نشان می‌دهد شمار کودکان و نوجوانانی که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ به ضرب گلوله کشته شده‌اند ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. نتایج تحقیق مرکز پیو نشان می‌دهد در بازه زمانی بین ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ شمار کودکان و نوجوانانی که بر اثر تیراندازی جانشان را از دست می‌دهند از ۱۷۳۲ مورد به ۲۵۹۰ مورد رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس