پاتروشف: با طرح‌های آمریکا در ایجاد جنگ بیولوژیکی مقابله می‌کنیم

دبیر شورای امنیت روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: دانشمندان روسی باید با طرح های آمریکا در زمینه به راه انداختن جنگ بیولوژیکی علیه روسیه و دیگر کشورها مقابله کنند.

به گزارش مشرق، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: غرب نمی تواند توسعه علمی در روسیه را از بین ببرد.

بر اساس اعلام این رسانه، دبیر شورای امنیت روسیه در این ارتباط اضافه کرد: غرب در میان وظایف اولویت دار خود، هدف از بین بردن علم روسیه را دارد، اما قادر به انجام این کار نیست.

«نیکلای پاتروشف» در این باره افزود: دانشمندان روسی باید با طرح های آمریکا در زمینه به راه انداختن جنگ بیولوژیکی علیه روسیه و دیگر کشورها مقابله کنند.

وی پیشتر هم در سخنانی هشدار داده بود: تلاش ها برای بی ثبات کردن مناطق جدید روسیه به شدت سرکوب خواهند شد. مشخص شد تا اقدامات ضدتروریستی بیشتری در مناطق جدید سازماندهی شود و همچنین اقداماتی برای خنثی کردن گروه های خرابکار صورت گیرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ۱۳ مهر ماه سال ۱۴۰۱ معاهده الحاق ۴ منطقه دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا واقع در شرق و جنوب اوکراین به روسیه را به طور رسمی امضا کرد.

این مناطق ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۱) و پس از برگزاری همه‌پرسی، به روسیه الحاق شده بود. این مناطق تا زمان تعیین رؤسای جدید و انتصاب آنها از سوی پوتین، توسط سرپرستان فعلی اداره خواهند شد.

انتخابات پارلمانی منطقه‌ ای، در «روز رأی‌ گیری واحد» در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

مناطق جدید در جریان یک دوره انتقالی که تا سال ۲۰۲۶ طول می‌ کشد، در روسیه ادغام خواهد شد. تا سال ۲۰۲۳ امکان پرداخت نقدی و غیرنقدی با واحد پولی اوکراین (گریونا) وجود دارد و پس از آن «روبل» تنها واحد پولی خواهد بود.

قرار بر این است که نیروهای مسلح مناطق جدید، به عضویت ارتش روسیه درآیند و هنجارهای قانونی که خلاف قانون اساسی روسیه است، (همچون حکم اعدام)، اعمال نخواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 0
    چند تا مرد روی کره زمین یکیش روسیه است و ایران و امثالشان بتید منبع کرونا و تزویر رو بزنیم
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    بمیر کمونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس