کد خبر 1483651
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
جزئیات سفر رئیس جمهور به خوزستان/ منصوری: پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حضور رئیسی افتتاح می‌شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در سفر رئیس جمهور به خوزستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش مشرق،محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز(چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت گفت: رئیس جمهور و هیات دولت فردا به استان خوزستان سفر می‌کنند که این هفتمین سفر رئیس جمهور به این استان و دومین سفر هیات دولت است.

وی افزود: پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در سفر رئیس جمهور به خوزستان افتتاح خواهد شد. همچنین، نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک نیز دیگر پروژه‌ای است که در این سفر افتتاح می‌شود.

منصوری از افتتاح خط دوم راه آهن اندیمشک-اهواز در سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خبرداد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: علت سفر رییس‌جمهور به این استان، اهمیت مسائل خوزستان برای شخص رئیس جمهور و هیات دولت است و در مجموعه مصوبات دور اول سفر هیات دولت به این استان اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

وی افزود: طی یک سال و نیم اخیر از محل اعتبارات مصوبات سفر حدود ۸ هزار میلیارد تومان تامین منابع برای استان خوزستان صورت گرفته و این تامین منابع باعث شده که استان خوزستان و شهر اهواز به یک کارگاه بزرگ و فعال سازندگی تبدیل شود.

منصوری خاطرنشان کرد: به برکت سفر دوم این مساله آب و فاضلاب استان سرعت می‌گیرد و رئیس جمهور فردا سفر خود را از شهر دزفول آغاز خواهند کرد و سپس در شهر اندیمشک حضور می یابد و در اندیمشک افتتاح پروژه‌های مختلف و دیدار مردمی را خواهیم داشت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: در اهواز هم برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله حضور در مجموعه آب و فاضلاب، وزارت نیرو و حضور در جلسه کاملاً عملیاتی در موضوع آب و فاضلاب از دیگر برنامه‌هاست .همچنین دیدار مردمی با مردم شهر اهواز از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ع‌ IQ ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    پروژه‌های‌دولت‌قبل‌افتتاح‌میشود‌شما‌چقدر‌سرمایه‌گذاری‌کردید‌بعدا‌مشخص‌میشود‌پی‌عواملی‌که‌میگویند‌دولت‌قبل قرض‌گرفته‌با‌خودش‌نبرده پس‌سرمایه‌گذاری‌کرده‌که‌این‌قدر‌تهمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس