مراسم تشییع و تدفین شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در قم برگزار شد+ فیلم و عکس

مراسم تشییع شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان، صبح امروز در قم برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم تشییع شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان، صبح امروز با حضور مردم ولایتمدار قم، علما و روحانیون، مسئولین استان و اعضای بیت آن فقید سعید از مسجد امام حسن عسکری(ع) قم تا حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

اقامه نماز بر پیکر پاک آن عالم ربانی نیز به امامت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی انجام شد و مراسم تدفین وی نیز هم اکنون در حرم مطهر در حال انجام است.

پیکر نماینده مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته نیز با حضور باشکوه مردم قدرشناس و ولایتمدار در شهرهای بابلسر و قائم شهر تشییع شده‌بود.

آیت‌الله سلیمانی در سال ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه مازندران متولد شد.

وی نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود.

این شهید والامقام روز ششم اردیبهشت‌ماه جاری در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت و ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفت.

پیکر آیت‌الله سلیمانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد+ عکس

پیکر آیت‌الله سلیمانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد+ عکس

پیکر آیت‌الله سلیمانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد+ عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 0
    روحش شاد
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    شهادت ایشون جسارت به روحانیت را موجب شده. از قوه قضاییه توقع میره سریع و قاطع با قاتل این شهید برخورد کند تا شاهد اتفاقات ناگوار بیشتر برای روحانیون نباشیم.
  • محتشم IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    قوه قضاییه از هیاهو نترسید،نذارید خون این شهید سلیمانی پایمال بشه، میکشند،سروصدا راه می اندازند،اهانت میکنند،آخر چقدر مظلومیت برا این قشر روحانیت .در همین دوسه سال چند روحانی رو زجر کش کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس