کد خبر 1485052
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

به گزارش مشرق، روزنامه جوان نوشت: در مثل‌ها هست که اسب‌های درشکه، به سربالایی که برسند، از فرط خستگی همدیگر را گاز می‌گیرند. این مثل اکنون حکایت اپوزیسیون خارج از کشور شده که چند ماهی با تحریک دولت‌های خارجی هوای «براندازی» کرده بودند و با راه اندازی سیرک‌هایی در اروپا و امریکا، برای آینده ایران نقشه‌ها می‌کشیدند.

این گروه نامتجانس که از گروهک‌های ضد انقلاب تجزیه‌طلب، سلطنت طلب، منافق و تروریست را در خود جای داده بود، ابتدا با تشکیل گروه به اصطلاح «شورای همبستگی» کوشیدند تصویر متحد و یکدستی از خود مخابره کنند، اما نشست این گروهک در دانشگاه جرج تاون واشنگتن و سپس سفر رسوای ربع پهلوی به سرزمین‌های اشغالی خیلی سریع‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد به شورای ورشکستگی و وادادگی بدل شد و انشعاب و جدایی از آن علنی شد که خروج حامد اسماعیلیون از این جمع ورشکسته نمونه این ازهم پاشیدگی بود.

اما از آنجا که صاحبان این درشکه نمی‌خواستند بار این رسوایی را به دوش بکشند، برای اینکه اندکی از این فضاحت بکاهند، تصمیم به برگزاری سیرک دیگری این بار در لندن گرفتند و با تبلیغات گسترده سعی کردند جمع زیادی را به این سیرک بکشانند، اما اختلافات داخلی شورای به‌هم ریخته همبستگی مانع از آن شد که درشکه‌چی‌ها به اهداف خود برسند.

از این رو ناسزا گویی سلطنت‌طلبان طرفدار ربع پهلوی علیه اسماعیلیون خیلی سریع آغاز شد.

یکی نوشت: ظاهراً یاسمین پهلوی (همسر ربع پهلوی) اوباشش را فرستاده لندن تا سخنرانی حامد اسماعیلیون را به هم بریزند و دیگری نوشت: چهار تا لمپن هم وسط سخنرانی اسماعیلیون داد می‌زنن کینگ رضا. خاک برسرتون.

مدافعان سلطنت‌طلب در پوستر تبلیغی خود البته ابایی نداشتند از اینکه با حامد اسماعیلیونی که تا دیروز نرد عشق می‌باختند و احساس همبستگی می‌کردند، اکنون علیه او موضع بگیرند و از مخاطبان خود بخواهند اگر طرفدار نظام پادشاهی یا یک ملی گرای جمهوریخواه هستید، نباید سیاهی لشکر اسماعیلیون شوید.

آن‌ها همچنین مسیر راهپیمایی و اجتماع خود را حد فاصل سفارت رژیم صهیونیستی تا سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن معرفی کرده بودند تا سرسپردگی خود را بیش از پیش به رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محبتی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    7 3
    این احمق ها کله پوک می خواهند ایران را به اصطلاح خودشان آباد کنند اول خودتان را آباد کنید ،بعد ادعای آبادگیری کنید ،
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      2 0
      جنگ مزدوران عدو همه را عذر بنه/ که ندانند چه گویند بس که پیمانه زنند!!!!
  • FR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    5 2
    مربی یوگا هم بود؟
  • CH ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    این روزهاهرکی بفکرخودش است
  • ایرانی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    یک مشت کثافت احمق و دلقک وطن فروش میخوان برای ملت عزیز ایران تعیین تکلیف کنن اما فقط موجبات شادی و خنده و رفع خستگی ایرانیان با غیرت و وطن پرست رو فراهم میارن:-)))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس