کد خبر 1484822
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

به گزارش مشرق، پس از تلاش های حامد اسماعیلیون برای فراخوان تجمع لندن، صبح نهم اردیبهشت ماه، جمعی از ایرانیان معاند خارج از کشور در لندن تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع میزبان حضور پرچم ها و تفکرات سیاسی متنوعی بود که بار دیگر نشان داد حامد اسماعیلیون قادر به کنترل تجمعات و برگزاری آن ها بدون حاشیه و دردسر نیست. مسئله ای که صدای سلطنت طلبان را هم درآورد. این تجمع در واقع با هدف «تروریستی» اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرف بریتانیا و کشورهای اروپایی شدند.

در این گزارش به دوئل طرفداران رضا پهلوی و سلطنت طلبان با حامیان حامد اسماعیلیون و مخالفان پهلوی در فضای مجازی، می پردازیم.

ابتدا برخی کاربران معاند تصاویری از حضور افرادی با پرچم های تجزیه طلبانه، علیه حامد اسماعیلیون به شدت انتقاد کردند. همچنین ویدیو هایی از حضور برخی طرفداران رضا پهلوی در تجمع نیز منتشر شده که نشان میدهد قصد برهم زدن تجمع و به حاشیه کشاندن برنامه های حامد اسماعیلیون را دارند. این افراد با شعار هایی با عنوان «حامد برو گمشو»،«حامد یادت باشه شاهزاده سرورته» از رضا پهلوی حمایت کردند.

در ادامه حامیان حامد اسماعیلیون نیز در پاسخ به انتشار این ویدیو ها اظهار کردند افرادی که با نقاب و پرچم های متنوع وارد تجمع بشوند ملی گرا نیستند.

بازهم حاشیه برای فراخوان حامد اسماعیلیون+عکس و فیلم

در ادامه همچنین کاربران معاند از حضور پرچم های متنوع در تجمع حامد اسماعیلیون تعجب کرده و حتی از نام و نشانی برخی از آن ها اطلاعی نداشتند. این کاربران اظهار کردند که تا چشم کار میکند، در این تصویر پرچم ایران دیده نمی شود.

بازهم حاشیه برای فراخوان حامد اسماعیلیون+عکس و فیلم

اما ماجرای این پرچم ها به این مورد منحصر نشده و کاربران معاند به دنبال حقیقت برخی از این پرچم ها رفته که در نهایت منجر به تمسخر این تجمع و ابراز تاسف برای عاقبت جنبش زن زندگی آزادی شدند. این کاربران متوجه شدند که پرچمی که توسط معترضان در تجمع بکار برده شده، پرچم جدایی طلبان جزایر پاپوآ در اندونزی بوده است.

بازهم حاشیه برای فراخوان حامد اسماعیلیون+عکس و فیلم

بازهم حاشیه برای فراخوان حامد اسماعیلیون+عکس و فیلم

بازهم حاشیه برای فراخوان حامد اسماعیلیون+عکس و فیلم

بازهم مسئله پرچم های حاضر در تجمع به این موارد منحصر نمیشود و در تصاویری دیگر نشان میدهد حتی برخی افراد پرچم فلسطین را نیز وارد تجمع کرده بود. این اقدام موجب شد تا برخی کاربران معاند به کنایه بنویسند: مضحک اینجاست، که امروز در لندن با پرچم فلسطین بدنبال تحریم سپاه بودند.

بازهم حاشیه برای فراخوان حامد اسماعیلیون+عکس و فیلم

در مقابل هم هواداران اسماعیلیون سکوت نکرده و از توئیت های سلطنت طلبان درباره حمایت اسماعیلیون از تجزیه طلبان رنجیده شدند. این کاربران اشاره به سندی کردند که حاصل زحمات رضا پهلوی در سفر به سرزمین های اشغالی بود. پس از سفیر اخیر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی که با حواشی گسترده و توهم برخی طرفداران وی مبنی بر حمایت اسرائیل از به قدرت رساندن او و تغییر نظام سیاسی ایران همراه شده بود حالا خبری منتشر شده که حاکی از طرح ویژه نمایندگان مجلس رژیم صهیونیستی "کنست" با همراهی الی کوهن وزیر خارجه به منظور تجزیه ایران و حمایت از تشکیل کشور خیالی "آذربایجان جنوبی" است.

ظاهرا پس از سفر اخیر الی کوهن وزیر امور خارجه اسرائیل به باکو، جامعه یهودیان آذربایجان از کوهن می خواهند برای تحت فشار قرار دادن ایران برای "توقف ظلم به اقلیت آذری" در شمال غرب ایران، وارد عمل شود. همچنین این طرح با حمایت ۳۲ نماینده اسرائیل نیز همراه شد.

حامیان اسماعیلیون در پاسخ به توئیت های طرفداران رضا پهلوی به این نامه اشاره کردند و خواستار عدم سکوت سلطنت طلبان نسبت به این اقدام رضا پهلوی شدند.

بازهم حاشیه برای فراخوان حامد اسماعیلیون+عکس و فیلم

این سایبری ها حتی نسبت به همکاران و خبرنگاران رسانه های معاند نیز اعتراض کرده و مدعی هستند که این افراد با سانسور کردن تصاویر پرچم های تجزیه طلبان، قصد تطهیر اسماعیلیون و فریب مخاطبان خود را دارند.

بازهم حاشیه برای فراخوان حامد اسماعیلیون+عکس و فیلم

این اولین بار نیست که تجمعی در خارج از کشور تحت نظر حامد اسماعیلیون برگزار شده و با نقص ها و حواشی بسیاری همراه میشود. پیش از این تجمع ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ برلین که با فراخوان حامد اسماعیلیون برگزار شده بود، اعتراضات شدید معاندین را نسبت به تریبون دادن به نمایندگان ال جی بی تی و حضور با پوشش مشمئز کننده این افراد بر سکوی سخنرانی، در پی داشت.

همچنین اختلافات میان رضا پهلوی و اسماعیلیون از رسانه به کف میدان منتقل شده و اختلافات طرفداران این دو چهره اپوزوسیون در میدان و رسانه روز به روز افزایش پیدا می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    11 3
    😁😁😁 می بینم که اپوزوسیون بدجوری پر خورده
    • ايراني با غيرت IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      4 2
      جماعت دلقك ها و احمق ها ... كه باعث خنده و نشاط مردم كشورم ايران شده اند...
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    11 6
    ربع دماغ تا اون سر دنیا رفته پیش غار نشینان کوبا 😂😂😂 برای به قدرت رسیدن😂😂😂
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    16 2
    موافقم : حامد برو گمشو مصی را هم با خودت ببر
  • ناشناس IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    22 6
    ربع یادت باشه سید علی سرورته
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      4 2
      والا این بشر در حدی نیست که خاک کف پای سید علی باهاش قیاس شه
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      10 0
      سیدعلی که من فداش بشم سرور آدم خوبهاست نه یه مشت حیوون سرور این وحوش همون یانکیهای وحشی تر از خودشونه
  • سید IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    9 3
    جنگ مزدوران عدو همه را عذر بنه/ که ندانند چه گویند بس که پیمانه زنند!!!
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    12 2
    گومبا گومبا
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    6 21
    تهش چند سال بعد مشخص میشه حامد اسماعیلیون جاسوس خود سپاه است .
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      13 3
      جنون کار خودشونه تا کجاااااااااا؟؟؟؟؟؟از شدت بهم ریختگی ذهنی توسط رسانه های شیطانی و ماهواره به اینجا رسیدی داداش ذهنت رو درمان کن وگرنه جند سال دیگه فور میکنی خودتم کار خودشونی
    • رمضانعلی محمدیان IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      3 2
      بسم الله.یکم: آقایان میفرمایند تبلیغ امری به بلوغ رساندن آن امر است تغییر خام به پخته قابل هضم و ترویج رواج دادن هم خانواده وراجی .دوم:جالبه سالیان دور که انگلیس خبیث ابرقدرت اول جهان و قدرت مطلق منطقه ما بود و همه جا حضور فیزیکی علنی داشت هر کس که سری بین سرها در می آورد را میگفتن آدم انگلیسیهاست و اینکه الان این نفوذ به نیرویی از جمهوری اسلامی نسبت داده میشود که بیشترین حضور فیزیکی اش در حد اندک نیروی مستشاری محدود به بعضی مناطق خاص است این تغییر حاد قلوب و ابصار کار تنها خداست که ایران اگر توان ایجاد پروپاگاندا داشت در داخل اینهمه آماج هجمه رسانه ای نبود أن الله بالغ امره. سوم: تا استقامت و تقوا در جامعه هدفش زنده باشد این حرکت رو به بلوغ تعمیق پیدا میکند.چهارم زن و حجاب بهانه است اقتدار ایران نشانه است
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      1 1
      آفرین بر سپاه که چنین جاسوسی تربیت کرده است. تازه زن و بچه این جاسوس رو هم در هواپیمای اوکراینی ازش گرفته است. پس این سپاه نه قابل تحریم است و نه کسی جلودارش میشه. بیخود تقلا می کنید.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    9 2
    اینا تا خون همو اونجا نریزن ما قبولشون نداریم
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    13 3
    خوشم میاد می خواستند دو قطبی حجاب بی حجاب درست کنند الان خانما چادری با بی حجاب ها می گویند و می خندند و زندگی شون رو می کنند اتفاق خاصی هم نیفتاده جمهوری اسلامی سر جاشه
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      6 3
      چون خدا با ماست
    • جیم IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      1 4
      یعنی الان گناه علنی و عادی شده باید خوشحال باشیم .
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      1 1
      دوتا فیک رسانه ای دیدی نیا بگو میگن و میخندن تو عالم واقعی ما ندیدیم اما تو اینستا زیاده بعدم ب زودی این قماش بی حجابو جمع میکنیم مث تمام فتنه ها و اغتشاشات ما گوشمون به دهن اونه که پشتش به امام زمان و خدا گرمه نه پشتش به دلارای امریکا
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 0
      یه عده هم در داخل پیگیر اینها هستن خخخخخخ
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    7 4
    بعنوان یک دختر میگم که بچه هیئتی ها و مذهبی ها خیلی جذاب ترن ازینان. اصلا خوشم از نوع برخورد و حرف زدنشون نمیاد. خیلی عصبی و بی هدفند
  • زارا IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    5 2
    انگاری دو تا تیم فوتبالن دارن بر علیه هم شعار میدن همینطور سسخیفن این جماعت خخخخخخخخخخخخ
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    4 3
    برعندازان: پرچمای تجزیه طلبای پاپوا و کورد کار خودشونه
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    9 1
    اینها که اصلا ایران نیستند و تقریبا همگی تابعیت کشورهای دیگه رو دارند برای کی این مسخره بازی ها رو درمیارن؟! کدوم کشور؟ کدوم سرزمین! خداوکیلی مسخره تر از این جماعت وجود نداره.
    • SE ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      1 2
      اینها در خیال واهی رسیدن به وزارت در ایران از مستراح شوری در غرب هستند
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    7 2
    جماعت ابله مشنگ ملنگ .
  • حجت IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 2
    از برکات نظام جمهوری اسلامی همین بس که نه تنها خاک ندادیم و جایی از ایران جدا نشد بلکه آفریقا و پاپوا هم ضمیمه خاک ایران شد
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    ما هم میگوییم حامد برو گمشو
  • ضد ظلم IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    4 2
    مشرق جان فقط و فقط با مردم باش
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      3 2
      کدوم مردم؟ 22 بهمن یا 600 تا اغتشاشگر کل کشور؟
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 3
    آخر سر همه اینا سپاهی درمیان، اینایی هم که ماسک و نقاب زدن مهره خودمون هستن.. خخخخخ
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    6 4
    عکس های این اپوزوسیون و خائنان به وطن و تجزیه طلب های احمق رو که میبینم حالت تهوع میگیرم
    • مهرداد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      3 3
      به احتمال زیاد توی این حالت تهوع داشتی خودتو توی آئینه نگاه میکردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس