کد خبر 1481720
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
‌

کاربران فضای مجازی از روند فعالیت های چندساله و به خصوص چند ماه اخیر ربع پهلوی نتیجه گرفتند که رضا پهلوی نمیتواند گزینه مناسبی برای حتی اظهار نظر سیاسی باشد.

به گزارش مشرق، پیش از سفر رضا پهلوی به سرزمین های اشغالی، روزنه هایی از اختلافات رهبران اپوزیسیون و دشمنام ملت ایران خودنمایی کرده بود. گروهکی که هرکدام با کینه ورزی و انگیزه های شخصی دور هم جمع شده و به دروغ و به نام ملت ایران، فعالیت سیاسی میکنند. حتی پیش از اغتشاشات سال ۱۴۰۱، هرکدام از این افراد هر از گاهی و به هر بهانه ای در فضای رسانه علیه یکدیگر سخنوری می کردند. این افراد در این کشمکش های سیاسی متغیر بودند اما تنها فردی که در سال های اخیر شخصیت ثابت منفور و مورد انتقاد معاندین و معترضان بوده، اتفاقا همین رضا پهلوی بود.

رضا پهلوی سال هاست که به دلایل مختلف مورد انتقاد و تمسخر کاربران فضای مجازی قرار میگیرد؛ گاهی به دلیل پول تو جیبی گرفتن از مادرش برای گذاران امور زندگی، گاهی به خاطر خوشگذرانی های دوران نوجوانی در ایران و پس از فرار در خارج از کشور و گاهی نیز به دلیل عدم شناخت و بینش سیاسی.

اکنون این انتقاد ها که در سال های اخیر متوجه رضا پهلوی بوده در حافظه فضای مجازی باقی مانده است. در این گزارش به برخی از اظهارات و رفتار های اپوزیسیون در ماه های اخیر اشاره می کنیم که با چرخش های سیاسی پی درپی خود نشان دادند به هیچ وجه ثابت قدم و مورد اعتماد نبوده و طنابی پوسیده و سست برای برون رفت از مشکلات و چالش ها هستند.

امید خلیلی، مجری من و تو

پس از سفر رضا پهلوی به تل آویو، امید خلیلی، مجری شبکه من و تو در حساب توئیتری خود نوشت: «یکی همه عمر تعلیم دیده که رهبر یه کشور بشه و سوگند ولیعهدی و وفاداری یاد کرده. اونهای دیگه یا صیغه میشدن، یا دنبال مجوز دم در ارشاد، یا از خودی سر میبریدنو میکشتن
یکی بی عقده و مناسب، دیگران پر عقده و نامناسب. شما بی مقدارانِ بی مرام نه به درد خودتون میخورید نه آینده‌ی ایران »

اینها مگر متحد نبودند؟ +عکس و فیلم

به نظر می رسد این توئیت امید خیلی خطاب به چهره های برجسته دیگر اپوزیسیون از جمله مسیح علی نژاد و حامد اسماعیلیون بوده که در روز های اخیر اختلافاتشان با رضا پهلوی نمایان شده است. اما نکته دیگر این توئیت این است که در خرداد ماه سال گذشته، مهناز شیرالی، نویسنده و کارمند اینترنشنال، مخاطبان خود را به افزایش انگیزه براندازی و اعلام همبستگی با رضا پهلوی دعوت می کند. یکی از افرادی که در بخش نظرات پاسخ شیرالی را داده، امید خلیلی است که نوشته: «اون روزی که ما جلوی سفارت ایران تلاش میکردیم صدای مردم داخل باشیم و ازشون حمایت‌ کنیم آقای رضا پهلوی جشن سالگرد ازدواج داشتند.کسی که زیر بارون به عده‌ای میگه بیاید در پناه من، دست کم باید یه چتر دستش باشه. نه!؟»

اینها مگر متحد نبودند؟ +عکس و فیلم

این چرخش نظر یک مجری و تحلیلگر شبکه لندن نشین در کمتر از یک سال در دیگر افراد رسانه ای معاند نیز مشاهده می شود.

سالومه سیدنیا، مجری من و تو

از دیگر افرادی که این روزها تلاش می‌کند مخاطبان خود را به طرفداری و حمایت از رضا پهلوی دعوت کند سالومه سیدنیا، مجری شبکه من و تو می باشد. سیدنیا اخیرا تظاهر میکند که حامی رضا پهلوی است. اما ویدیویی از برنامه «امیدی.ام» شبکه من و تو با مجریگری امید خیلی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که نشان می دهد، سیدنیا در پاسخ به شهروند ایرانی که با برنامه تماس گرفته و درخواست کمک از رضا پهلوی می کند، اظهار میکند که ما نباید روی آدم های دیگر (ربع پهلوی) حساب بکنیم و باید خودمان دست به کار شویم. نکته جالب دیگر این ویدیو، نظر امید خلیلی بوده که معتقد است رضا پهلوی کلا اینکاره نیست.

امیر عباس فخرآور

یکی از افرادی که در اوایل وکالت به رضا پهلوی به شدت با شورای ائتلاف سران مخالفت کرد، امیر عباس فخرآور، اپوزوسیون تندرو بود. او با اینکه در ابتدا به تقلید از دیگر سران اپوزیسیون، پیام های مشترک توئیتری را بازنشر داده و تلاش میکرد تا خود را بدون دعوت در کمپین های آن ها همراه کند، اما چندان تاب نیاورده و در همان ساعات اولیه وکالت، در یک ویدیو شورای ائتلاف اپوزیسیون را نقد کرده و گفت: مدت ها پیش من گفتم شورای انقلاب(ائتلاف ضدانقلاب ها) مُرد و هنوز هم پای حرفم هستم. او هیچگاه با اپوزیسیون کنار نیامده و تافته جدا بافته این جماعت بوده است؛ چنانچه مخاطبان او نیز معتقدند که «امیر عباس همیشه با ذخالت ها و اظهار نظراتش، بازی اپوزیسیون را خراب می کند.»

او از جمله افرادی است که همچنان از رضا پهلوی حمایت ظاهری میکند؛ اما این چرخش نظر و حمایت های توخالی بیانگر این است که این افراد دلخوش به وحدت خیالی خود شده و در رسانه و معرض دید مردم ایران تلاش میکنند جماعت خود را متحد نشان بدهند، اما در خلوت و درون خود بیش از هرکسی نسبت به عدم لیاقت و اراده رضا پهلوی در این مسیر واقف اند.

پس از سفر ربع پهلوی به تل آویو نیز بسیاری از کاربران توئیتر، سفر امیر عباس فخرآور به سرزمین های اشغالی را یادآوری کردند. وی در اوایل دهه نود به دعوت مقامات رژیم صهیونیستی، به این سرزمین سفر و با سران رژیم دیدار و ملاقات کرد. کاربران با یادآوری این مسئله مدعی شدند که همان سیاستی که رژیم صهیونیستی در سال های قبل در خصوص فخرآور صورت دادند و به نتیجه نرسید، اینبار بر رضا پهلوی آزمایش می کنند و سرانجام او را نیز ختم به عاقبت فخرآور توصیف کردند.

البته فخرآور سعی کرده به این بهانه از قافله عقب نماند و در فضای رسانه یادآوری کند که او هم به اسرائیل دعوت شده بوده است.

اینها مگر متحد نبودند؟ +عکس و فیلم

جای خالی پیام های تبریک و حمایتی مسیح علی نژاد و حامد اسماعیلیون

پس از اینکه اختلافات سران اپوزیسیون با یکدیگر سرباز کرده و در فضای رسانه نیز خودنمایی کرد، اینبار پس از سفر رضا پهلوی به تل آویو، هیچ خبری از پیام های تبریک مسیح و حامد اسماعیلیون نبود، نه تبریکی و نه حمایت و تمجیدی. این تغییر رویکرد تنها کمتر از یک سال از تشکیل شورای ائتلاف، وکالت به رضا پهلوی و فریاد وحدت اپوزیسیون در بوق و کرنا بوده است.

شاید بتوان گفت این اختلافات را مدیون فضای رسانه هستیم که لیاقت و تلاش های رضا پهلوی برای پادشاهی را شفاف سازی و آشکار کرده است. یکی از این تلاش های بی وقفه و طاقت فرسای رضا پهلوی، در مستند من و تو و بخش گفت و گو با مادرش فرح پهلوی آشکار شد. در این ویدیو در حالی که شبکه لندن نشین سعی دارد از سفر ها و کوشش ربع پهلوی برای مردم ایران گزارش تهیه کند، برای لحظاتی صفحه لپتاپ او نمایان شده که نشان میدهد او در حال بازی کامپیوتری بوده است. در پایان این ویدیو به محض اینکه بازی در حالت تمام صفحه قرار میگیرد، ربع پهلوی آن را از دید خارج می کند.

همچنین در جدیدترین تقلای رسانه‌ای ضدانقلاب که در ماه های گذشته صورت گرفت، «حامد اسماعیلیون»، «نازنین بنیادی»، «رضا پهلوی»، «مصی علی‌نژاد» به صورت حضوری و «علی کریمی»، «شیرین عبادی»، «گلشیفته فراهانی» و «عبدالله مهتدی» با ارسال پیامی تصویری در نشست «آینده جنبش دموکراسی ایران» که در دانشگاه جرج تاون وانشگتن برگزار شد، شرکت کردند. این نشست با رپورتاژ شدید خبری رسانه های معاند صورت گرفت و ادعا شد که وحدت تاریخی اپوزیسیون شکل گرفته است؛ اما نتیجه طور دیگری رقم خورد و در فضای مجازی به سیرک اپوزیسیون در «جرج تاون» معروف شد. پس از ویدیو های منتشر شده از درگیری مسیح علینژاد و رضا پهلوی بر سر تصاحب خودکار در جلسه، این نشست به سیرک اپوزیسیون لقب گرفت.

رفتار های عجیب ربع پهلوی در سرزمین های اشغالی

همزمان با خبر سفر پهلوی به تل آویو کاربران توئیتری بر دو موضوع این سفر متمرکز شدند. ابتدا اینکه رضا پهلوی در حالی به تل آویو سفر میکند که پدر او در زمان حیات با رژیم صهیونیستی بشدت مخالف بوده و او نیز این رژیم را غاصب قلمداد کرده است. کاربران با انتشار تصاویر اظهارات محمد رضا پهلوی در زمان پادشاهی درباره رژیم صهیونیستی، اظهار کردند که ربع پهلوی حتی برای سیاست های پدرش ارزش قائل نبوده و در این خصوص نیز توان تشخیص بینش سیاسی را ندارد.

اینها مگر متحد نبودند؟ +عکس و فیلم

اینها مگر متحد نبودند؟ +عکس و فیلم

از طرفی در این سفر اجرای مناسک دینی یهودی توسط رضا پهلوی نیز سوژه کاربران شد و نسبت به جریان معاند و سایبری های آن ها اعتراض کردند. این کاربران در توئیت های خود گفتند در حالی رضا پهلوی مناسک دینی را اجرا کرده و به دیوار ندبه یهودیان توسل می کند که سلطنت طلبان و دیگر جریان های سیاسی ضد انقلاب، مراسمات و توسلات دینی در ایران را تمسخر کرده و آن را متحجرانه میدانند. پهلوی با این اقدام حتی برای سایبری های خود نیز ارزش قائل نشد و محتوا های پوچ آن ها علیه مراسم و مناسک مذهبی در ایران را باطل کرد.

اینها مگر متحد نبودند؟ +عکس و فیلم

رپورتاژ های خبری من و تو ، اینترنشنال و تمام کارمندان و سایبری های معاند در این چند ماه اخیر برای تحمیل رضا پهلوی به مردم ایران همچنان ادامه دارد و هر از چند گاهی مستند و گزارشاتی مبنی بر تلاش های او برای پادشاهی تولید و منتشر می کنند. اما این اختلافات درونی بیانگر این است که هم ائتلاف توئیتری در سال نو میلادی و هم وکالت دهی و همچنین نشست جورج تاون، همگی شکست خورده و در این ایام فقط احساسات و اعتماد مخاطبانشان ملعبه بازی های سیاسی این افراد شده است.

در حال حاضر کاربران فضای مجازی از روند فعالیت های چندساله و به خصوص چند ماه اخیر ربع پهلوی نتایجی را بدست آوردند. این کاربران معتقدند که رضا پهلوی نمیتواند گزینه مناسبی برای حتی اظهار نظر سیاسی باشد. آن ها معتقدند که یک شاهزاده ای که از نوجوانی پول امورات زندگی شخصی خود از والدین خود تامین میکند و حتی اراده احداث یک فروشگاه مواد غذایی برای تامین مالی شخصی خود را در اختیار ندارد، لایق پادشاهی ایران نیست. این کاربران نه گیمر میخواهند و نه فردی را میپذیرند که حتی بین همکاران و سران اپوزوسیون، محبوبیت و مقبولیت ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    54 1
    خدا را شکر دشمنان ما همیشه تفرقه و نزاع داشتند و حاضرند برای ثروت و قدرت بیشتر همدیگر را تیکه پاره کنند
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      30 4
      تف به قبر محمد رضای بی غیرت و بابای بی وجدان و بی غیرترش.
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      11 1
      این ازاذل و اوباش سیاسی و خیابانی هیچگاه با هم متحد نخواهند شد. چونکه از اساس در قد و قامت اپوزیسیون نیستند و بسیار بی مایه و فرومایه هستند.
  • ناشناس IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    24 1
    فخر آور شوهر مصی علی نژاد 😂😂😂
    • DE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      20 2
      بعیده کسی پیدا بشه با این عجوزه پیر جوجه تیغی رابطه زناشویی داشته باشه ضمن اینکه فخرآور دوجنسیتیه!!!
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    41 5
    علی کریمی میمون 🐒🐒🐒
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      6 1
      آی قربون کلامت!!!خوده خودشه!نگاه ببین عین این بوزینه ومیمون هست!!قیافه وصورتش!البته میمون بوزینه شرف داره ومی ارزه به صدپشت وآبادش
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    19 1
    حامد اشغالیون خاطر نازنین بنیادی را میخواهد
  • ناشناس IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    12 2
    شا.....زاده رضاپهلوی
  • ناشناس IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    21 1
    بالاخره مامان فرح مصی جون رو برای ربع کوچولو خواستگاری کرد ؟؟؟ همه دعوت اند به عروسی
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      7 0
      پول عروسی ازکجا؟ازفروش بحرین؟خائن وطنفروش کثیف پول فروش بحرین روباچمدون بردندآمریکاکه ازمامانشون پول توجیبی«فروش بحرین»رو بخورند؟
  • ناشناس IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    22 2
    سالومه قورباقه 🐸🐸🐸
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    20 2
    علی کریمی موز های تمام رفقای اپوزیسیون رو غارت کرده .🍌🍌🍌🐵🐵🐵
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    14 1
    نادونها خودشون برا پهلوی پاره میکردن میاد نجاتشون میده حالا فهمیدن چه پلشتیه ما همه اینا خیلی وقت پیش میگفتیم احمق ها با همین اینده نگری هاشون میخاستن ایران تبدیل به لیبی کنن
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    15 1
    این ابله دلقک رقاص ارزش اینهمه مقاله فرسایی را ندارد. یک وطن فروش حرفه ای با زن ....زه اش رفته اند دستبوسی رئیس مافیای صیهونیسم که آنها را شماره دار کند. شما به این برد سیاسی می دهید و آنرا نقد می کنید. غلط اندر غلط اندر غلط.
    • محنا محمدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      4 0
      احسنت.دقیقا همان نظر جناب آقای کنعانی .
  • ناشناس IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    17 2
    انقلاب زن زندگی آزادی چی شد ؟ مصی علی نژاد کثیف دشمن جون مردم ایران لعنت بر کومله ها لعنت بر مصی علی نژاد
  • ناشناس IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    18 2
    من به لجن وکالت نمی دهم
  • ناشناس IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    20 4
    علی کریمی لجنخور رضاپهلوی
  • ناشناس IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    17 3
    رضا پهلوی حرومپوش
  • ناشناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    5 7
    زن زندگی آزادی ✊✊✊😂😂😂
  • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    13 3
    برید تا میتوانید تو صفحه رضا پهلوی شکلک پی سی بزارید و فحش بدید
    • ناشناس IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      19 3
      فرح هاپ هاپو
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      22 3
      رضا چاه دوم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      4 8
      بنده ساده خدا. با این خبر رضا پهلوی دارند مشغولتون میکنن
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      9 2
      مصی بوگندو (پیف پیف)_ رب پهلوی_ فرح فاجعه_ سالومه_ سیما کثافت_ مریم کاباره چی_ فخرآور...... (عخی! چقدر عنترمنتر داره CIA_ به اینهمه حیوون باید جیره بده.)
  • ناشناس IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    4 3
    برید تا می توانید در صفحه ربع پهلوی چیز بنویسید
  • مورخ ایرانی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    7 0
    این میخواد جانشین کوروش کبیر بشه؟
  • DE ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    11 2
    این دیوار ندبه رو باید تعمیر و سم پاشی کنند . پر از عقرب و مار و موشه .
  • بهنام IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    20 5
    زن زندگی آزادی=زن هرزگی بی بند باری
  • FR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    15 2
    بنظرم بهتره از دست های کارگزاران داخلی که این عروسکهای خیمه شب بازی هم را تکان میدادند صحبت کنیم ....
  • عطار IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    5 1
    خدا رو شکر که دشمنان جمهوری اسلامی رو از احمق ها و دلقک قرار دادی.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    7 2
    شکر خدای متعال و حکیم را که همواره دشمنان اسلام و مسلمین را از احمق ها قرار داده است.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    9 1
    یه مشت احمق فکر کردند مردم فریب این اشغالها رو می خورن بیسوادترین ،کثیفترین ،خاعنترین ها بدبخت کسی که اینا را ادم حساب میکنه یه مشت.🦥🐃🐂🐕🐖🐒🐪🐑🦛🦏🤮🤮🤮
  • علی افصحی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    14 1
    امام خمینی « این بچه « رضا پهلوی جلاد زادگان» که رندها دورش را گرفته و می گویند که رضای دوم رسالتی دارد ، میخواهند پول هایش را از جیبش درآورند پول هایی که باباش از ایران برده و بعدهم ولش کنند. من توصیه می کنم برود دنبال تحصیل و کاسبی ،دیگر از این کارها گذشته مردم اگر جمهوری اسلامی هم نخواهند سلطنت طلب هم نیستند» این توصیهٔ مصلحانه یک ابرمرد خدایی به یک جلاد زادگان بود که سه دههٔ پیش امام به وی کرد الآن اگر تحصیل کرده بود یک متخصص برجسته‌ای شده و اگر کاسبی راه اندخته بود یک کاسب معتبری می شد و خودش را هم از ننگ از جیب مادر خوری رهایی می داد و از ادابازی های بی حاصل و حرافی های بی ربط نجات می یافت و توسط آدم نماهایی چون مصی پولی نژاد و علی کریمی دهن به دهن نمی شد. و دیگر خود را مسخرهٔ عام و خاص نمی کرد حتی در بین سلطنت طلبان فراری منفور نمی شد. همهٔ دور و بری های جلاد زاده به مناسک مذهبی و اصیل شیعه ایراد می گیرند که چرا شیعیان به امام حسین این قدر اهمیت می دهند چرا سینه زنی می کنند چرا در شهادت ائمه بر سر و سینه می زنند چرا دعا می خوانند به ویژه دعای ندبه . اما وکیل سیصد هزاری خودشان می رود به دیوار ندبه و آن جا به دیوار ! ندبه می کند ! ندبه از چی ؟ از این که چرا سنش گذشته و همچنان ولیعهد آن هم توسط فراریان خوانده شده و شاه نشده ! اما شیعیان وقتی ندبه می کنند و دعای ندبه که مروری بر تاریخ صالحان و ابرمردان الهی است از امام علی و اولادش یاد می کرده و از این که ظالمان آن ابرمردان را بر نتابیده و اقدام به شهادت ، تبعید و جمعی نیز اسیر شدند و بعد طلب می کنند که آخرین ابرمرد امام مهدی را از پردهٔ غیبت « به در آورده » تا دنیا پر از عدل و داد شود نه سلطنت و بیداد رضا پهلوی دوم ! و در انتها نیز از الله متعال می خواهند « و اجعل ارزاقنا به مبسوطه و همومنا به مکفیه و حوائجنا به مقضیه امامی که با قدومش معیشت شیعیان گسترش یافته ، غمشان برطرف و همه حوائج اشان برآورده شود » که هیچ کدام از این ها از نه تنها رضا پهلوی «ببو و فاسد » بر نیامده بلکه با حضور پهلوی ها در دوران گذشته مردم در فقر و فاقه و درمانده و تحت ظلم بوده و حقارت تمام جامعه را پر کرده و فساد و فحشا جاری در جامعه و...بود! مگر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان ولائی اجازه می دهند جلاد زادگان به سلطنت برسد . هیهات هیهات.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    2 8
    پهلوی همچنین بهترین آپشن ایران است
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      5 0
      آره,دقیقا عین آپشن های پراید😉😜
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    6 1
    خاندان پهلوی خودش ترجیح داده به فرنگستان برود، چون در اداره کشور کم آوردند نظام سابق. بعیدست بتوانند در ایران زندگی کنند یا دوام بیآورند، اگر خواسته باشند تشریف بیاورند امتحان کنند، شاید هم منشا خدماتی باشند.
  • امین IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    8 1
    فرح چقدر چندشه
  • روجا IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    10 0
    این پیر سگ عجوزه مفنگی مال مردم خور شیطان بانو قصد مردن ندارد . مادر فولادزره ...
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    5 2
    معنای اپوزسيون طی یک دهه آینده تغییر خواهد کرد. الان امید دانا به عنوان یک مدافع سیاست های بالادستی نظام در خارج کشور در حال فعالیت است. همین امید دانا ظرف ۱۰ تا ۱۵ سال آینده تبدیل به اپوزسيون می شود و مابقی فقط ادانو درمیارن. اپوزسيون ظرف یک دهه آتی قبول خواهد کرد اصل ولایت فقیه بخشی لاینفک از سیستم سیاسی کشور است و هرکس ضد این اصل اقدامی انجام دهد مورد نفرت ملت ایران قرار می گیرد حالا هر کسی می خاد باشه اهمیتی نداره
  • ح IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    3 1
    عقاب آپوزیشن!! حدااقل از فخرآور خیلی رسمی پذیرایی شد!!
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    2 9
    هنوزی که دارید میسوزید،آنقدر بسوزید که جزغاله شید 🤯
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      8 0
      واقعا موجودات ابلهی مثل تو چه اینطرفی چه اونطرفی حالم بهم میزنن
  • رضا IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    11 0
    واقعا طرفداران این ربع پهلوی کیا هستند؟
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    5 1
    بهائیان تجزیه طلبها سکولار طبقه سرمایه دار مجاهدین خلق گروههای چپ
  • CA ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    4 0
    زن زندگی آزادی از نگاه تلمود: مردان یهودی در آغاز نماز صبح روزانه میخوانند: "منزهی تو ای پروردگار ما، ای خدای ما، ای حاکم جهان که مرا زن نیافریده ای." حالا چطور اجازه دادن زن رضا پهلوی به دیوار ندبه دست بزنه و نجسش کنه؟
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    3 0
    نمی دونستم اسم تنبلی و بی عاری و بی عرض ه گی می شه تمرین برای رهبر بودن. شعبون بی مخاش از خودشم دلقک ترند به خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس