کد خبر 1489024
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
1

مرگ براندازی در داخل باعث شد تا عناصر ضدانقلاب به جان هم افتاده و علاوه بر فحاشی در شبکه‌های مجازی و درگیری فیزیکی در خیابان حالا از هم انتقام نیز بگیرند.

سرویس سیاست مشرق- در میانه اغتشاشات پاییزی در سال گذشنه، سلطنت‌طلبان با راه‌اندازی پویش‌ی توئیتری و با حمایت رسانه‌ای شبکه «منوتو» رضا پهلوی را به عنوان رئیس خود معرفی کردند. افرادی مثل علی کریمی و حمید فرخ‌نژاد که جمهوری اسلامی را نیز به حمایت از دیکتاتورزاده برخاسته تا این کمیپن میانه طیف خاکستری و زرد نیز اجتماعی گردد.

با وجود حجم بالایی از تبلیغات کمیپن «من وکالت می‌دهم» عاقبت خوشی نپیدا نکرد، با آغاز این پویش اینترنتی سلطنت‌طلبان با سایر گروهک‌های ضدانقلاب درگیر شده و کار به جایی رسید که گروه همبستگی(ائتلاف براندازان) در اثر اختلافات شدید از هم پاشید.

مرگ براندازی در داخل باعث شد تا عناصر ضدانقلاب به جان هم افتاده و علاوه بر فحاشی در شبکه‌های مجازی و درگیری فیزیکی در خیابان حالا از هم انتقام نیز بگیرند.

در آخرین نمونه علی ابراهیم زاده از نوچه‌های اینترنتی مصی علی‌نژاد فاش ساخته است که فردی به نام احد قنبری رابط سلطنت طلبان بوده و از مشکلات پناهندگان ایرانی در خارج از کشور سو استفاده می‌کند. ابراهیم زاده گفته است که احد قنبری تحت عنوان کمک انساندوستانه به یک ضدانقلاب پناهنده در ترکیه پول داده و از او درخواست کرده که در برابر پول از رضا پهلوی حمایت کند!

ابراهیم زاده نوشته است که این فقط یک مورد از پول‌پاشی‌های پهلوی جهت کسب اعتبار سیاسی است.

بررسی کاربران شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که قنبری روابط نزدیکی با علینژاد دارد. این کاربر نوشته است که اطلاعات مربوط به پول‌پاشی پهلوی توسط علی‌نژاد در اختیار ابراهیم‌زاده قرار گرفته است.

افشای پول‌پاشی پهلوی در کمپین وکالت+ سند

افشای پول‌پاشی پهلوی در کمپین وکالت+ سند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایران قوی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    یعنی یه آدم زیرک پیدا نمیشه که این آ رو بدوشه.تیله 'مایه که زیاد به جیب زدن 'اسکل که هستن
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 3
    حالا بعد از 44 سال روی بعضی ها سفید شده لطفا صداش رو در نیارید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس