کد خبر 1487192
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
‌

با آغاز اغتشاشات پاییزی در برخی محلات سازمان سیا تمامی رسانه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی را به خط کرده بود تا با تریبون دادن به عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب برای آن‌ها برندسازی کنند.

سرویس سیاست مشرق- حمید جباری، کارشناس ورزشی اینترنشنال که به تازگی با این شبکه دچار اختلاف شده با انتشار چند پیام در شبکه‌های اجتماعی دست به افشاگری علیه این شبکه تروریستی زده است.

جباری نوشته است: صادقانه بنده سال هاست بیرون ایرانم. با افراد فراوان در مدیا معاشرت دارم از جریان های سیاسی هم بسیار دیدم و میدانم. مردم داخل ایران تنها هستند تمام این جماعت کوتاه و بلند که خارج ایران میبینید داعیه مهربانتر از مادر نگران جیب خودشان و طمع دلارهای نهادهای حقوق بشری هستند.

جالب آنکه جباری تنها با هفت ماه همکاری با اینترنشنال به این حقایق و نیات تجزیه طلبانه این شبکه رسیده است. این مجری تلویزیونی در ادامه نوشته است: اگر سالی ۷میلیون دلار بودجه های حقوق بشری نباشد اپوزیسیون ۳ تن هم باقی نمی ماند! ۷ ماه با اینترنشنال این بنگاه خبری دشمن ایران همکاری داشتم تنها نکته بسنده کنم تنها بایست. خائن وطن فروش و محتاج حق مهمان ۱۵۰ پوندی باشی که با این جماعت کار کنی! جالب آنکه جباری تنها با هفت ماه همکاری با اینترنشنال به این حقایق و نیات تجزیه طلبانه این شبکه رسیده است.

قیمت وطن فروشی در اینترنشنال چقدر است؟ +عکس و فیلم

ویدیو کارشناسی حمید جباری در شبکه اینترنشنال

قابل توجه آن‌که این افشاگری ها توسط جباری ادامه دارد، او در صفحه توئیتر خود نیز درخصوص وطن فروشی اینترنشنال، توئیت زده و در پاسخ به سوالات مخاطب خود، حقایق دیگری را نیز افشا کرده است.

قیمت وطن فروشی در اینترنشنال چقدر است؟ +عکس و فیلم

البته جباری اولین و آخرین خبرنگاری نیست که با شبکه های فارسی زبان در خارج از کشور فعالیت کرده و پس از درک حقایق پنهانی و ذات ضد ایران آن ها به پشیمانی رسیده اند. پیش از این سالومه سیدنیا، مجری شبکه من و تو و نیز رعنا رحیم پور مجری اخراجی شبکه بی بی سی فارسی نیز پشت پرده شیطانی اینترنشنال را افشا کرده‌اند.

با آغاز اغتشاشات پاییزی در برخی محلات سازمان سیا تمامی رسانه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی را به خط کرده بود تا با تریبون دادن به عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب برای آن‌ها برندسازی کنند. در ۱۶ آبان ماه سال گذشته رعنا رحیم‌پور با انتشار یک فایل صوتی از او، به لایه‌های پشت‌پرده اینترنشنال اشاره کرده و اعلام کرد که هدف نهایی این رسانه‌ها تجزیه ایران است و نه دموکراسی!

رعنا رحیم‌پور در آن فایل صوتی به صورت مستقیم به شبکه تروریستی اینترنشنال اشاره کرده و گفته بود که گفته بود که به اینترنشنالی‌ها دستور داده شده که فقط با لیدرهای احزاب تجزیه‌طلب گفتگو بگیرند و به آن‌ها تریبون بدهند. پس از آن، اینترنشنال چندین گزارش علیه رحیم‌پور کار کرد.

پیش از آن نیز سالومه سیدنیا، مجری شبکه من‌وتو از مسیح علینژاد می‌گوید که چگونه با اعتراضات تجارت می‌کند و گریه خود را می‌فروشد. او در یک تماس تلفنی اظهار می کند: مسیح صورت‌حساب ۱۰ هزار پوندی برای کیوان عباسی فرستاد؛ بخاطر انتشار کلیپ پویا بختیاری.

افشاگری سربازان بنگاه های دروغپراکنی خارج نشین علیه یکدیگر همچنان ادامه داشته و هر بار یکی از این عوامل سینه چاک، در تماس های شخصی و شبکه های اجتماعی خود، مخاطبان و دوستان خود را به عدم همکاری با این رسانه دعوت میکنند.

البته نفرت از اینترنشنال به اینجا ختم نمی شود. اخیرا اکانت های مختلف توئیتری کمپینی به نام «بایکوت اینترنشنال» راه اندازی کردند. مطابق این کمپین درخواست شده که به دلیل دعوت بسیار زیاد از تجزیه طلبانی که هدفی جز دشمنی با ایران و مردم ایران ندارند جبهه گیری های کاملا مشخص و انحراف انقلاب(جنبش خیالی زن زندگی آزادی) ایران با روش های مختلف یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران با هشتگ #بایکوت_اینترنشنال دلایل خود را برای کنار گذاشتن این رسانه اعلام میکنیم.

اتفاقا حمید جباری نیز به این کمپین پیوسته و با هشتگ «بایکوت اینترنشنال» در یکی از کامنت های این کمپین نوشته: «نتیجه ۷ماه همکاری با بنگاه لجن پراکنی اینترآشغال نشان داد! برای دعوت کارشناس نه مدرک دکترای مدیریت ورزشی مهم است نه صداقت، بلکه وطن فروش، مزدوری، تجزیه طلب و طرفدار چپی و مزدوران اصلاح طلبها بودن اولویت مجری تا مدیران این بنگاه است.»

قیمت وطن فروشی در اینترنشنال چقدر است؟ +عکس و فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 42
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    حیران عنترنسناس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    فقط خاک بر سر اون مزدک میرزایی ملعون
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    لعنت به قبرش وطن فروشه بوق بوقه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    39 27
    قیمتش شاید به اندازه یه شاسی بلند هم نباشه.
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      29 12
      مسئله مسئله ی شعور و شرف هست نه شاسی بلند و کوتاه
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      1 0
      خاک بر سر دنیا پرستان! چه شاسی بلند گیرآورده باشد یا چون تویی که در حسرتش می سوزد!!!
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    18 20
    چه خبر از شاسی بلندها
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      1 0
      خبرا پیش رفیقاته
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      2 0
      خاک بر سر دنیا پرستان! چه شاسی بلند گیرآورده باشد یا چون تویی که در حسرتش می سوزد!!!
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      7 2
      کم فکر محترم، شاسی بلند و تجزیه ایران، یه قیمته؟ هرچند همون شاسی بلند هم توش مسئله هست که آیا بوده یا نبوده...ولی باز هم خیلی قبیحه در سطح نماینده مجلس...
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 0
    مثل اینکه به اینترآشغالهای داخلی خیلی بر خورد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس