کد خبر 1487728
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
واکاوی علت تجزیه ائتلاف اپوزیسیون خارج‌نشین

دومین عضو گروهک نوپای موسوم به شورای همبستگی هم از این گروه خارج شد. به گزارش ایران اینترنشنال، نازنین بنیادی با انتشار توئیتی، از ترک «شورای همبستگی برای دموکراسی و آزادی در ایران» خبر داد

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: دومین عضو گروهک نوپای موسوم به شورای همبستگی هم از این گروه خارج شد. به گزارش ایران اینترنشنال، نازنین بنیادی با انتشار توئیتی، از ترک «شورای همبستگی برای دموکراسی و آزادی در ایران» خبر داد و نوشت: «حال که از این شورا به‌صورت کامل خارج شدم، به مانند همیشه برای استقرار حکومتی دموکراتیک و سکولار بر پایه اعلامیه جهانی حقوق بشر در کنار مردم ایران خواهم بود.»

پیش از وی، حامد اسماعیلیون از عناصر وابسته به سازمان تروریستی منافقین هم از شورای همبستگی خارج شده بود. این شورا از سوی کارفرمایان غربی اپوزیسیون و در جریان آشوب‌افکنی پاییز گذشته علیه ایران ساخته شد و شامل افراد آنرمالی مانند رضا پهلوی، حامد اسماعیلیون، مصی علی‌نژاد، نازنین بنیادی، شیرین عبادی، عبدالله مهتدی می‌شد. گفته می‌شود که علی‌نژاد هم وضعیت روانی به‌هم‌ریخته‌ای پیدا کرده است.

نازنین بنیادی بازیگر درجه چندم و گمنام است که از اجبار برای شستن توالت عمومی در آمریکا، به پرچمداری اپوزیسیون رسید. به گزارش مشرق، مادر نازنین عضو کلیسای ساینتولوژی بود. نازنین بنیادی نیز خود را وقف کار داوطلبانه برای کلیسای ساینتولوژی کرد. سایِنتولوژی جنبشی هرچند در تبلیغات با ادعاهای فرقه‌ای دینی؛ اما درواقع محفلی هدایت‌شده توسط سازمان سیا است که مجموعه‌ای از باورها و روش‌های بدعت‌گونه نویسنده آمریکایی آل.رانهابارد و مرتبطان با او و جانشینان او را تبلیغ می‌کند، مبانی این فرقه به‌اصطلاح دین نام‌گذاری شده، عموماً مورد استهزا عموم مسیحیان قرار گرفته است و کلیسای سایِنتولوژی توسط تحقیقات رسمی و علمی نهاده‌ای قانونی و به‌ویژه دانشمندان و آکادمیسین‌ها به‌عنوان فرقه مذهبی خطرناک و حتی مجموعه دلالان و مافیا در تجارت‌های ممنوعه توصیف ‌شده است. در مستند جنجالی و افشاگرانه کمپانی اچ‌بی‌او (HBO) به نام (Going Clear) پیرامون فعالیت‌های فرقه سایِنتولوژی، یکی از جالب‌ترین افشاگری‌ها صورت‌گرفته و این موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد که اربابان سایِنتولوژی از عضو جوان خود (نازنین بنیادی) می‌خواهند در جایگاه‌ پرستوی سکسی تبدیل به معشوقه تام کروز (بازیگر مشهور آمریکایی) تبدیل شود!

پیش از بنیادی، حامد اسماعیلیون هم از خروج خود از شورای همبستگی خبر داده و نوشته بود: گروه‌های فشار از بیرون جمع با شیوه‌های غیردموکراتیک می‌کوشیدند مواضع خود را بر جمع تحمیل کنند؛ تحمیل نظر در دموکراسی نمی‌گنجد و توافق اعضای گروه، نه فقط عضوی از آن، از شرایط حرکت دموکراتیک است.

شرایط سیرک‌گونه در شورای همبستگی کذایی به حدی مبتذل شده که برخی اعضای آن در توئیتر و دیگر شبکه‌ها، یکدیگر را آنفالو کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس