,h;sl

دو متخصص آمریکایی با استناد به تحقیقاتی از جمله تحقیق دانشگاه لوند، تایید می کنند که پروتئین اسپایک موجود در واکسن‌های ژنتیک، می توانند دی ان اِی گیرندگان و نسل‌های بعدی آنان را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، بر اساس پژوهشی که یک تیم از دانشمندان دانشکده علوم کلینیکی دانشگاه لوند در سوئد انجام دادند و نتایج آن را در فوریه ۲۰۲۲ منتشر کردند، واکسن‌های ژنتیک-پایه‌ی فایزر بیواِنتک، دقیقا عمل رونویسی معکوس کدهای ژنتیکی رو در سلول‌های کبد گیرندگان انجام می دهند.

واکسن‌های mRNA ابزار دستکاری ژنتیک انسان‌ها هستند+فیلم و سند

این گروه تحقیقاتی نوشتند:

" نتایج ما نشان‌دهنده جذب سریع BNT۱۶۲b۲ به رده سلولی کبد انسان Huh۷ است که منجر به تغییر در بیان و توزیع LINE-۱ می‌شود. ما همچنین نشان می‌دهیم که mRNA موجود در BNT۱۶۲b۲ پس از تزریق، در مدت ۶ ساعت به صورت داخل سلولی در DNA(گیرنده‌ی واکسن) رونویسی معکوس می‌شود. "

«BNT۱۶۲b۲» نام کد «Tozinameran» یا همان واکسن کووید ۱۹ فایزر است.

واکسن‌های mRNA ابزار دستکاری ژنتیک انسان‌ها هستند+فیلم و سند

واکسن‌های mRNA ابزار دستکاری ژنتیک انسان‌ها هستند+فیلم و سند

این نتیجه، بطلان دروغ فاحش شرکت فایزر، شرکای آن، همه سازندگان واکسن‌های موسوم به mRNA و مرکز کنترل بیماری‌ها و سازمان بهداشت جهانی است که به صراحت عنوان می داشتند که این نوع از واکسن‌ها "هیچ اثری روی ژنوم انسانی ندارند. " طبق همین تحقیق دانشگاه لوند، آثار این دستکاری‌های ژنتیکی از طریق پروتئین اسپایک واکسن، حتی به نسل‌های بعدی فرد هم منتقل می شود.

در ویدئوی زیر، در یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا، دو متخصص با استناد به تحقیقاتی از جمله همین تحقیق دانشگاه لوند، تایید می کنند که پروتئین اسپایک موجود در واکسن‌های ژنتیک، می توانند دی ان اِی گیرندگان و نسل‌های بعدی آنان را تحت تاثیر قرار دهند.

در ویدئوی زیر، «آلبرت بورلا»، مدیرعامل فایزر می گوید:

"روزهای بهتری را در آینده فایزر می‌بینم. پندمی کووید برای فقط دست‌گرمی بود؛ و ما برای پندمی واقعی پیش رو آموخته و آماده شده‌ایم. "

واکسن‌های mRNA ابزار دستکاری ژنتیک انسان‌ها هستند+فیلم و سند
آلبرت بورلا، یونانی یهودی‌تبار در حال روشن کردن منورا در جشن حنوکا

شرکت‌های بزرگ داروسازی تولیدکننده‌ی واکسن کرونا(معروف به بیگ فارما) از جمله فایزر و مدرنا، زمانی که هنوز کارآزمایی‌ها و آزمایش‌های لازم برای تایید کامل محصولات این شرکت‌ها در ابتدای راه بود، با اعمال نفوذ سیاسی دولت آمریکا، مجوز «مصرف اضطراری» را از سازمان غذا و داروی آمریکا دریافت کردند. به عبارت ساده‌تر، صدها میلیون نفر در دنیا، زمانی که هنوز آثار و عوارض این واکسن‌ها روشن نبود، آن را دریافت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    25 3
    اصلا میگه روی دی ان ای نصب میشه! تغییر دی ان ای فرد اونم بدون اطلاع شخص؟؟؟ نمیگه مثلا دی ان ای رو خراب میکنه
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      2 20
      بنظر میاد شما و اونایی که لایک دادن از اون تیم دانشمندان سوئدی باسوادتر و داناتر هستی! حالا چند دلار میگیری که اینطور فاز منفی منتشر میکنی!
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      15 1
      ماله کش احمق بتمرگ لطفاً
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      7 0
      درود به رهبر بزرگ انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای و مخالفت او به ورود بعضی از واکسنها به ایران.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    52 1
    قابل توجه غربگرایان وقتی که مقام معظم رهبری نگذاشت این واکسن‌ها وارد کشور شود ، چه جیغ و دادی کردن و حتی برخیشون رفتن ارمنستان برای تزریق این واکسن‌ها و اونجا هم کلی تحقیر شدن
  • AU ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    4 28
    این حرف ها شبیه همان کاربرد روغن گل بنفشه است برای درمان کرونا ! توهم توطئه!
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      11 2
      توهم نیست فرض اینکه باشه ، عقل حکم میکنه با توجه به سابقه آمریکا احتیاط کرد گرچه خوده واکسن هم کلا تاثیر نداشت و اتفاقا برا بعضی ها عوارض بدی داشت
    • رضوی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      6 1
      متوهم کله ...ک شماست که حتی پژوهش دانشمندان قبله امال خودتون( غرب) و میزگرد تلویزونی شبکه امریکایی رو هم توهم می دونی. احتمالا در استعمال روغن بنفشه افراط کردی و مغزت روغنی شده. در ضمن دکتر فائوچی جونت در همون امریکا تحت تعقیب قضایی لست
    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      3 0
      احمق‌ها اصطلاحی که نمی دانند را تکرار می کنند توهم حماقت بسیار خطرناک تر از توهم توطئه هست احمق نباشیم
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      17 3
      ماله کش احمق بتمرگ لطفاً
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      1 0
      نگران نباش الان لاغر شدی چیزی نمانده به پایانت بعد از واکسن
  • فرزندان اسرائیل : آن قوم نفرین شده IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    8 0
    ویروس تی یا Tyrant virusهم که در شرکت آمبرلا در سری فیلم رزیدنت ایول به نمایش گذاشته شد ، پیش درآمد و آماده سازی اذهانی بود برای اجرای این سری دنباله دار توسط انسان های با توهم خداگونگی (انسان خداگونه هم عنوان کتابی از یوال نوح هراری یهودی که بخشی از برنامه های آینده شان را پابلیک کرده است) در دنیای واقعی ، که همان ایجاد گله های انسان های زامبی شده (مریض و پست و فرومایه) است ، که این پاندمی ها درواقع در نهایت نقش طوفان پاک کننده نوح را برای آنها ایفا میکند اما این بار نه دست خدا بلکه بدست انسان های خداگونه، و درنهایت خانواده ایلایتی (اکثرا با ریشه یهودی) که دارای واکسن حقیقی بوده اند یا اینکه ژن آنها تغییر نکرده است ، نسل بشر را ادامه خواهند داد.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 7
    خخخ امان از جهالت
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 1
    تموم شد دیگه نتانیاهو که فایرز زده بود نسل بعدش یا خرس میشند یا گراز.....اتفاقا به دکو پوزه ی نتایاهو هم میاد و
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      3 0
      از کجا معلوم شاید سینوفارم زده! به دروغ گفته فایزر !!!!
  • Vares IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    5 0
    وقتی بزرگتری یک حرفی می زند حتما یک چیزی می داند که می گوید . آن زمان که رهبری اجازه ورود این واکسن ها را به ایران ندادند تمام غرب گدایان افساد طلب شروع کردند به تخریب رهبری و متهم کردن رهبری . اما حالا لال شدند وقتی درایت رهبری آشکار می شود . البته همان زمان هم می دانستند فقط نوکر بودن یک الزاماتی را می طلبد .
    • حسین US ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      👍👍👏👏👏👏
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    6 0
    با توجه به افاضات و اضافات این شخص نه چندان محترم حس میکنم پاندمی های بدتر از کرونا در پیش داریم. بالاخره فایزر باید پول دربیاره.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    5 1
    کافی نیست که بدانیم واکسن های آزمایشی باعث مرگ میشوند دولت روحانی و نمکی و وزیر بهداشت فعلی(عین الهی) باید پاسخگو باشند محاکمه کمترین کاریست که باید صورت بگیرد ما ملت هیچگاه فراموش نمیکنیم 65ملیون نفر این واکسن ها را زده اند همه واکسن زده ها بعد از دوسال حداقل آسیب های جسمی و روحی فراوانی دیده اند همه مسئولان باید پاسخگو باشند چون همه سئولان از واکسن های آژمایشی پشتیبانی کردند صبر ما ملت هم حدی دارد حداقل حسن روحانی و نمکی که آتیش بیار معرکه بودند باید محاکمه بشوند
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 3
    این مزخرفات شبه علمی رو برای چی پخش می کنید؟ اینها ادعاهای توهم توطئه ایها و طب سنتی هست. واقعا این همه تو ایران روی واکسن mrna کار کردند مثل اون واکسن نور یعنی قصد تغییر ژن ایرانیها رو داشتند؟
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      2 0
      حماقت هم حدی داره چه ربطی به طب سنتی داره این پژوهش دانشمندان طب مدرن در ایالات متحده هست
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    4 1
    اگر این واکسن ها مشکل دارد، پس چرا تو خود ایران هم نمونه های وطنی آن ساخته شد و دنبال آن هستند که در واکسیناسیون های بعدی از آنها استفاده کنند.؟؟؟ پس نتیجه می گیریم که یک تصمیم جمعی بین تمامی کشورها بوده برای کنترل بشریت در دهه های آینده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس