کد خبر 1486274
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
بازدید وزیر کشور از بازار تهران

وزیر کشور به همراه رئیس سازمان مدیریت بحران با بازدید از بازار تهران، وضعیت ایمنی این مکان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور به همراه محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران با بازدید از بازار تهران، وضعیت ایمنی این مکان را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش، بررسی و حل مشکل بیمه باربران توسط وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی، ساماندهی ساعت بار اندازی در بازار تهران، اجرای مصوبه شورای امنیت کشور درباره تعداد کلانتری تهران به ویژه کلانتری بازار تهران، ساماندهی اتباع خارجی در بازار و ساماندهی باربرها از جمله موارد مطرح شده در این بازدید بود.

همچنین راه‌اندازی سیستم پیجینگ و اطلاع رسانی در بازار برای مواقع بحران، پخش اذان و سایر اطلاعیه‌ها، ساماندهی بساط گسترها در حاشیه بازار و تشکیل کمیته سراهای ناایمن بحرانی و خطر ساز در سطح بازار تهران از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

گفتنی است در این بازدید بر برگزاری جلسات مربوط به جداره‌سازی و سقف‌های ناایمن سراهای بازار با مشارکت هیأت امنا و شهرداری، ابلاغ به نیروی انتظامی برای همکاری با شهرداری منطقه ۱۲ به منظور ساماندهی دست فروشان محور ۱۵ خرداد بازار تهران، ساماندهی تردد موتورسیکلت‌های بازار و هماهنگی با اوقاف جهت تعیین تکلیف و توسعه ایستگاه آتش نشانی امام زاده زید هم مورد تاکید قرار گرفت.

علاوه بر آن، مقرر شد که مصوبات جلسه بازدید وزیر کشور از بازار تهران، توسط استاندار تهران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی پیگیری و اجرایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    مسئولین کشور که توان اداره درپست های خود ندارند تیشه به ریشه انقلاب نزنند یا تجربه ویاقدرت مدیریتی با رده های خود دربقیه کشورها ندارید استعفاء بهترین خدمت به ملت وانقلاب است شش ماه معلمین حقوق نگرفته اندیا فرماندارانی هست خدمت میکنند چهارماه حقوق نگرفته اند امروز معاند ودشمنان مسئولین را به روسری وحجاب مشغول کرده فردا همین مردم رابطرف خود دعوت میکنند وقتی حقوق وپرداخت دستمزدنباشدچقدر شرمنده خانواده باشندنگذارید دشمن موفق شود ملت ایران را علیه دولت ونظام به خیابان بکشد امروز مسئولین دارند خوراک معاند ودشمنان را درست میکنند
  • کاظم IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    4 0
    از قیافه معلومه راضی نیست. بیشتر برو بازار سردار
  • RU ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    بد نیست یک کمی به میان مردم (نه حلقه بسته اطرافیان خود که به انها مردم می گویید) بروید و ببنید چه خبر است
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    به قیمت ها هم بعضی وقتها یک نظری بیاندازید
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    جناب وزیر : تمام بازارهای کشور مملو از انواع کالاست ولی هیچ خریداری پیدا نمیشود چون از بس گران است انهم بی دلیل!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس