روحانی

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد که روحانی فاقد پایگاه اجتماعی است و بخش عمده‌ای از پایگاه گذشته را از دست داده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت:سیدحسن رسولی می‌گوید: برای روحانی، ذخیره‌ای که بتواند سازمان رای برای طرفداران خود تجهیز کند ندارد و از بین رفته است.

عضو بنیاد امید ایرانیان در گفت‌وگو با «آنا»، درباره به احتمال حضور لیستی منتسب به روحانی در انتخابات مجلس گفت: او و همراهانش در صورت تداوم اوضاع کنونی کشور، ورود موثری به انتخابات مجلس در سطح ملی پیدا نمی‌کند.

عضو سابق شورای شهر تهران، با بیان اینکه از روحانی شخصاً ورودی به انتخابات مجلس نخواهد داشت، گفت: روحانی اگر مواضع و رفتار چهارساله اول را تا پایان هشت ساله دوران ریاست جمهوری ادامه می‌داد، می‌توانست در دوران پساریاست‌جمهوری خود نیز به‌عنوان یک شخصیت موثر و بانفوذ در عرصه سیاست کشور منشأ اثر باشد. اما به‌دلیل تغییر رفتار و منش سیاسی که او در چهارساله دوم داشت، بخش اعظم پایگاه‌های اجتماعی و سازمان رأی خود را- که جریان اصلاحات در سراسر کشور بود- از دست داد.

قائم‌مقام و سخنگوی ستاد محمدرضا عارف در انتخابات ۹۲، یادآور شد: برخلاف چهارساله اول که روحانی دستاوردهای خوبی در عرصه اقتصادی داشت‌، در چهارساله دوم با خطاهای راهبردی که وی و «حواریون او» مرتکب شدند عملا نتوانست به مهم‌ترین وعده انتخاباتی خود که سرانجام رساندن نهایی فرجامِ برجام بود نائل آید.

وی خاطرنشان کرد: عملا روحانی ذخیره‌ای که بتواند سازمان رأی برای طرفداران خود تجهیز کند ندارد و از بین رفته است.

رسولی همچنین درباره آرایش سیاسی انتخابات ۱۴۰۲، گفت: به نظر من هنوز افق روشنی برای فضای انتخاباتی که عملا از اوایل مهر آغاز می‌شود، نمی‌توان پیش‌بینی کرد. فعلا مسئله اصلی جامعه امروز ایران، مسئله گرانی، فقر و معیشت است.

یادآور می‌شود رسولی در گذشته هم عنوان کرده بود که مقبولیت روحانی به زیر ده درصد رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عدالت IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    سلام، شما مردم هستید، هر کسی داخل نظام صحبت میکنه از طرف مردم صحبت میکنه، مردم کاملاً آگاه و به همه موارد واقف هستند، شماها دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشید به جای سخن گفتن از جانب مردم
  • مصطفی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    یعنی ده درصد از مردم کشور با شرایطی که آقای روحانی به وجود اورده موافق هستند؟ جای بسی شگفتی و تامل
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 1
    تجربه فاقدهای پایگاه مردمی مثل هاشمی رفسنجانی که عامل حضور روحانی در ریاست جمهوری شد هنوز جایش می سوزد
  • 63636366666 IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    حرف مفت نزن روحانی خیلی هم جایگاه مردمی دارد همیشه هم محبوب است پاپلوسی کیهان را نکن
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    روحانی عامل ملکه وغرب بود اورا بدهند دست مردم تا تیکه پاره اش بکنند خداوند اورا نابودش کند وبامنافقانصدر اسلام درجهنم همنشین اش کند
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس