دفع حمله پهپادی به پایگاه نظامی روسیه در مرز اوکراین

رهبری اوکراین نگران است که اگر نیروهای مسلح در ضد حمله به روسیه موفقیت ملموس دست پیدا نکند، متحدان غربی از حمایت کی یف دست بردارند. 

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز روز جمعه گزارش داد که آندری سیبیگا، معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین، گفت: این لحظه تعیین کننده ای برای ما است. سطح حمایت غرب به موفقیت ما بستگی دارد.

این نشریه خاطرنشان می کند که در پشت درهای بسته، مقامات عالی رتبه اوکراین که "بسیار واقع بینانه و عمل گرایانه" اعتراف می کنند که بعید است اوکراین بتواند تمام سرزمین های از دست رفته را، حداقل امسال بازگرداند.

این نگرانی وجود دارد که یک ضد حمله ناموفق می تواند کمک نظامی بیشتر غرب به کیف را زیر سوال ببرد. در این صورت، متحدان اوکراین نیز می توانند فشار بیشتری را برای مذاکرات صلح با روسیه آغاز کنند.

سخنگوی دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به این نشریه گفت که کاخ سفید باور ندارد که حمله متقابل سرنوشت درگیری را تعیین کند. با این حال، در پشت صحنه، مقامات آمریکایی تکرار می‌کنند که کی یف باید در میدان نبرد موفقیت خود را نشان دهد تا کنگره آماده تصویب بسته‌های کمک‌های نظامی جدید باشد.

برخی مقامات اروپایی می‌گویند کمک‌هایی که اوکراین از اتحادیه اروپا دریافت می‌کند مستقل از وضعیت در خط مقدم است، اما اذعان داشتند که این می‌تواند برای ایالات متحده مهم باشد، بویژه در سال انتخاباتی که توجه واشنگتن به یک موضوع دشوار است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 2
    به امید پیروزی مدافعان اوکراینی بر متجاوزان روسیه
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      0 0
      درود بر جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین و ارتش آزادی بخش روسیه و به امید پیروزی قریب الوقوع ایشان!!
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    1 0
    پس این خبر حمله بزرگ روسیه به اوکراین چه شد تجمع 300 هزار نفر در شمال شهر خارکف برای قطع راه آهن کیف به جنوب و مشخصا دونباس چرا روسیه نمایش قدرت و مانور با 300 هزار نیرو را در شمال کیف و یا شمال خارکف برگزار نمی کند
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    1 0
    اتفاقا باید بسیج مردمی باید تا ازادی کامل خاک روسیه و اوکراین ادامه پوتین باید نیروهای بسیج نسبی را ارتش آزادی بخش روسیه باید نامگذاری کند دوما بسیج نسبی و فراهم کردم 300 هزار نیروی دیگر برای حمله از شمال چرنیهوف و 300 هزار نفر دیگر از شمال خارکف از اوجب واجبات برای ارتش روسیه است سوما بسیج مردمی جنگ اوکراین را سریعتر به پایان می برد و ناتو را سر میز مذاکره می آورد چهارما با 200 هزار نیرو مگر ارتش روسییه برای پیک نیک به اوکراین آمده در حالی که اوکراین هم یک میلیون ذخیره را فراخوانده است
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    1 0
    روسیه برای ادامه جنگ سالانه به 30 هزار پهباد ایرانی شاهد نیاز دارد ایران هم متخصص ساخت جنس ارزان به تعداد فراوان است چرا ناتو را در اوکراین زمین گیر نمی کنیم و قصد داریم با سهل انگاری جنگ به مرزهای ایران نزدیک شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس