کد خبر 1489618
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴

یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور برای انجام سفرهای خانوادگی، جزیره کیش است. در کیش هم جاذبه‌های تاریخی به چشم می‌خورند و هم جاذبه‌های تفریحی را میتوان مشاهده نمود. یکی از بهترین تصمیم‌ها برای اقامت در جزیره، اجاره ویلا در کیش است. در این مطلب، قصد داریم به برخی از جاذبه‌های جزیره و همچنین معضلات اجاره اقامتگاه در کیش بپردازیم.

سفر به سبک خانوادگی و معضلات اجاره سوئیت در کیشدرباره جزیره کیش

جزیره زیبای کیش در خلیج فارس و در کشور چهارفصل ایران واقع شده است. طول جزیره از شرق به غرب حدود 16 کیلومتر و عرض آن هفت کیلومتر است و مساحتی در حدود 90 کیلومتر مربع دارد. جزیره کیش با دریای آبی، سواحل خیره‌کننده، درختان نخل و مراکز خرید متعدد، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های گردشگری در ایران محسوب می‌شود. میتوانید با اجاره سوئیت کیش، اقامتی راحت را برای خود فراهم کنید.

سفر خانوادگی به کیش

سفر به کیش مزایای فوق‌العاده‌ای دارد؛ اما اگر جزیره کیش را به خوبی نشناسید، کار شما کمی سخت می‌شود. برای تجربه یک سفر خانوادگی راحت به کیش، پیشنهاد می‌کنیم با یک تور همراه شوید تا جاذبه‌های فوق‌العاده و دیدنی جزیره را به شما نشان دهند.

علاوه بر این، اگر قصد دارید در یک محیط شخصی و کنار دریا اقامت داشته باشید، می‌توانید سوئیت‌های کنار دریا را اجاره کنید.
همچنین شما می‌توانید با اجاره ویلا ساحلی در کیش عرق آرامش شوید و به تماشای این مناظر ناب و رؤیایی بنشینید.

تفریحات خانوادگی جزیره کیش

قبل از اجاره سوئیت در کیش بهتر است بدانید کیش یک جزیره تفریحی و پر جنب‌وجوش است. در فصل تابستان، این جزیره زیبا به قطب گردشگری ایران تبدیل می‌شود. تماشای جشنواره‌های رنگی زیبا، بازارهای محلی آمیخته با فرهنگ و سنت مردم آن منطقه و ... می‌تواند تجربه بسیار خوشایندی برای گردشگران به همراه داشته باشد.

اگر با خانواده قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، حتماً سری به جاذبه‌های گردشگری آن بزنید. در ادامه، به برخی از این جاذبه‌ها اشاره می‌کنیم.

شهر باستانی حریره

شهر حریره نمادی از قدمت و تاریخ غنی جزیره کیش محسوب می‌شود. ویرانه‌های این شهر باستانی که در مرکز جزیره قرار دارند، دارای نزدیک به 800 سال قدمت هستند. در این مکان می‌توان بقایای یک خانه با قنات خصوصی، یک مسجد جامع و یک حمام عمومی را مشاهده کرد.

قنات زیرزمینی کاریز

قنات‌هایی در کیش وجود دارند که قدمت آن‌ها به 2500 سال پیش باز می‌گردد. قنات زیرزمینی کاریز، آب آشامیدنی مردمان جزیره را تأمین می‌کرده است. این قنات ده هزار متر مربع مساحت دارد و در عمق 12 متری زمین حفر شده است.

در سقف مرجانی این شهر زیرزمینی، فسیل‌های باستانی از ماهی‌ها و صدف‌های بی‌شماری وجود دارد که تماشای آن‌ها بسیار جذاب است.

پارک آبی اوشن

پس از اجاره سوئیت کیش حتماً به پارک آبی اوشن سری بزنید. پارک آبی اوشن اولین پارک آبی روباز ایران است. این پارک امکاناتی فوق‌العاده و محیطی هیجان‌انگیز را به گردشگران ارائه می‌کند. پارک آبی اوشن شامل بیش از ده وسیله سواری متفاوت و هیجان‌انگیز، یک آب گرم و چهار استخر است.

به یاد داشته باشید که پارک آبی اوشن بر اساس جنسیت تفکیک شده است و برخی از روزهای هفته به آقایان و برخی دیگر به بانوان اختصاص دارد.

پرواز بر فراز دریا

یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های کیش، پاراسلینگ است که تجربه‌ای بی‌نظیر و در عین حال آرامش‌بخش برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌آورد. در پاراسلینگ، شما به یک چتر نجات وصل می‌شوید و توسط یک قایق کشیده خواهید شد تا وقتی که بر فراز دریا اوج بگیرید.

این فعالیت مفرح و ایمن، بهترین انتخاب خانواده‌ها برای لذت بردن از منظره دیدنی خلیج فارس است.

سفر به سبک خانوادگی و معضلات اجاره سوئیت در کیشبازارها و مراکز خرید کیش

یکی از لذت‌های سفر به جزیره کیش، خرید کردن است. در جزیره، بازارها و مراکز خرید زیادی وجود دارند که در برخی از آن‌ها برنامه‌های تفریحی مانند قرعه‌کشی نیز برگزار می‌شوند. برخی از مهم‌ترین مراکز خرید کیش عبارتند از:

· پردیس یک و دو

· مرکز تجاری

· بازار پانیذ

· بازار زیتون

· بازار مریم

· بازار مرجان

· مرکز خرید دامون کیش

· بازار مروارید

علاوه بر همه این ها می‌توانید با اجاره اقامتگاه قشم چند روز هم در آن جا اقامت داشته باشید و از جاهای دیدنی اش لذت ببرید.

معضلات اجاره سوئیت در کیش

انتخاب سوئیت مناسب کار دشواری است. یافتن یک سوئیت راحت با امکانات خانوادگی در یک موقعیت مکانی ایده‌آل، کار چندان راحتی نیست. در ادامه، به چند نمونه از چالشهای اجاره سوئیت کیش می‌پردازیم.

امکانات مناسب

یکی از نکات مهم اجاره اقامتگاه در کیش توجه به امکانات است. گاهی دیده شده است اطلاعاتی که از سوی مالک داده می‌شود، با واقعیت سازگار نیست. به همین دلیل، پیش از نهاییکردن مراحل اجاره، حتماً از امکانات سوئیت مورد نظر خود، اطمینان حاصل کنید.

دسترسی آسان

یکی دیگر از معضلات اجاره کردن سوئیت، دور بودن از مرکز شهر و مراکز خرید است. سوئیتی را انتخاب کنید که به مکان‌های مهم و دیدنی شهر دسترسی آسان داشته باشد. بنابراین قبل از اجاره سوئیت، موقعیت مکانی و دسترسی راحت به مراکز خرید، مناطق دیدنی جزیره، بیمارستان و ... را در نظر بگیرید.

دوری از پروژه‌های ساختمانی

در برخی از مناطق جزیره کیش پروژه‌های ساختمانی در حال اجرا هستند. به همین دلیل، بهتر است پیش از اجاره کردن سوئیت در کیش از آرامش محیط مطمئن شوید. یکی از اهداف سفر به این جزیره، کسب آرامش است که سروصدای فعالیت‌های ساختمانی آن را مختل می‌کند.

جمعبندی

سفر خانوادگی به کیش می‌تواند به سفری خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی تبدیل شود. اجاره سوئیت کیش می‌تواند کار دشواری باشد که با جاباما این مساله تا حد امکان رفع می‌شود. به راحتی می‌توانید از طریق سایت جاباما یک سوئیت زیبا و امن خانوادگی با دسترسی مناسب به جاذبه‌های جزیره اجاره کنید و از سفر خود لذت ببرید..


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس