نتانیاهو دروغ می‌گوید/ در غزه بازدارندگی ایجاد نشده است

خبرنگار روزنامه صهیونیستی می‌گوید تا زمانی که جنبش جهاد اسلامی می‌تواند صدها راکت و موشک را به سمت اسرائیل شلیک کند، ادعای نخست‌وزیر این رژیم درباره ایجاد بازدارندگی در غزه، دروغ است.

به گزارش مشرق، خبرنگار روزنامه صهیونیستی ادعای نخست‌وزیر این رژیم درباره ایجاد بازدارندگی در نوار غزه را دروغ محض خواند.

ناحوم برنیاع خبرنگار روزنامه صهیونیستیِ «یدیعوت آحارانوت» دراین‌باره نوشت:نتانیاهو دروغ گفته که بازدارندگی با غزه را تغییر داده است، عکس این درست است، تا زمانی که جهاد اسلامی قادر به شلیک صدها راکت به سمت ما در روز باشد، ما در همین باتلاق خواهیم ماند.

هفته گذشته رژیم صهیونیستی دور جدیدی از ترور فرماندهان مقاومت جهاد اسلامی و کشتار مردم فلسطین در نوار غزه را آغاز کرد که با واکنش شدید و حملات راکتی و موشکی سنگین مبارزان جهاد اسلامی روبرو شد که در نهایت پس از چند روز رژیم صهیونیستی مجبور به برقراری آتش‌بس شد.

دیروز «نایف زیدانی» تحلیلگر عرب، نیز در مقاله‌ای در روزنامه العربی الجدید، به بررسی نتایج و اهداف تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پرداخت. وی در این مطلب به خسارات شدید وارد شده به رژیم صهیونیستی، شکست تل‌آویو در تضعیف مقاومت و دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به این درگیری‌ها اشاره کرد.

زیدانی افزود: رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۵ تاکنون ۱۵ حمله نظامی به نوار غزه انجام داده است که حاکی از آمار هر سال، یک حمله به نوار غزه است. صهیونیست‌ها پس از هر حمله، تلاش نموده‌اند که خود را پیروز نشان دهند. اما سوال اینجاست که اگر پیروز شده‌اند، چرا ناگزیر از درگیری‌های پیاپی با نیروهای مقاومت در غزه، در فواصل زمانی کوتاه بوده‌اند؟

زیدانی در ادامه به اعتراف روزنامه صهیونیستی هاآرتص مبنی بر زوال زودهنگام نتایج ترور فرماندهان مقاومت اشاره کرد و افزود: با ترور هر فرمانده، فرمانده‌ای جدید جایگزین آن می‌شود و پرچم را به دست می‌گیرد.

وی ادامه داد: به اذعان هاآرتص، رژیم صهیونیستی از حل ریشه‌ای بحران غزه درمانده است و در فاصله هر تجاوز تا تجاوز بعدی، حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین، توانایی خود را بیشتر و بیشتر می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس